Widziałem...

Data: 2009-11-10 18:56:37
Autor: Roger Perejro
Widziałem...
załganego durnia użalającego się na ręką Szczypińskiej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, tylko jakiś czas temu ten sam zakłamany dureń mówił, że trzynastolatki wytrzymywały tortury.
Jak to u durnia - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-10 18:59:08
Autor: abc
Widziałem...
trzynastolatki wytrzymywały tortury.

To prawda.  Ale były wychowywane inaczej niż teraz.

Data: 2009-11-10 19:03:04
Autor: Roger Perejro
Widziałem...
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdca9i$t6a$1nemesis.news.neostrada.pl...
trzynastolatki wytrzymywały tortury.

To prawda.  Ale były wychowywane inaczej niż teraz.

Może jakiś przykład trzynastolatek wytrzymujących tortury?

Przemek

Data: 2009-11-10 19:35:56
Autor: abc
Widziałem...
Może jakiś przykład trzynastolatek wytrzymujących tortury?

Poszukaj sobie w literaturze wspomnieniowej więźniarek słynnego z tortur
Pawiaka, które wówczas były dziećmi. Najmłodszy więzień Pawiaka miał półtora
roku.

Data: 2009-11-10 21:32:52
Autor: Roger Perejro
Widziałem...

[...]

Ja mam szukac? To ty się powołujesz, więc udowodnij, w przeciwnym razie jest to tylko twój wymysł.

Przemek

Data: 2009-11-10 21:42:26
Autor: abc
Widziałem...
Ja mam szukac?

Tak. Mnie to niepotrzebne.

Data: 2009-11-10 21:57:35
Autor: Roger Perejro
Widziałem...

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdcjc7$8ft$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ja mam szukac?

Tak. Mnie to niepotrzebne.

Czyli kolejny raz złapałem cię na kłamstwie. Poprzednio też uciekałeś od odpowiedzi.

Przemek

Data: 2009-11-11 07:38:36
Autor: abc
Widziałem...
Czyli kolejny raz złapałem cię na kłamstwie. Poprzednio też uciekałeś od
odpowiedzi.

Rzucasz kłamliwe oszczerstwa na przyzwoitych ludzi. Być może robisz to z
głupoty (człowiek nowego typu), a być może z premedytacją. Tego nie wiem.

Widziałem...