Widziałem! Widziałem! Jestem specjalistą!

Data: 2016-01-24 09:00:10
Autor: Mark VVoydak
Widziałem! Widziałem! Jestem specjalistą!
http://wyborcza.pl/magazyn/1,149897,19447167,zamachowcy-macierewicza-bedzie-nowe-sledztwo-smolenskie.html

"Jeżeli chodzi o materiały wybuchowe, to zeznaję, że byłem w wojsku, gdzie
miałem do czynienia z bronią strzelecką, granatami i środkami
przeciwpancernymi. Dodatkowo jako dziecko oglądałem stodoły wybuchające w
pożarach po wojnie."

"Najdalej do końca stycznia w MON ma powstać specjalna komisja, która od
nowa zbada katastrofę smoleńską. Na jej czele szef resortu Antoni
Macierewicz chce postawić Kazimierza Nowaczyka, jednego z najbliższych
współpracowników i wyznawcę teorii o zamachu."

Uzgodniliście ten wariant z Putinem? Nie? No to nie zobaczycie wraku,a bez
dowodu "zbrodni" nie ma zbrodni! ;-)))

--
Mark Woydak

Widziałem! Widziałem! Jestem specjalistą!