Widzialem jak sie nawalaja w Grecji

Data: 2010-02-25 09:49:38
Autor: awe
Widzialem jak sie nawalaja w Grecji
U nas bedzie podobnie. Jesli dalej PO bedzie u wladzy - nie ma mowy zeby bylo inaczej. Skonczy sie nawalanka na ulicy. No chyba ze zabiora sie powaznie za finanse panstwa - a nie zabiora bo chca wygrywac wybory.
TVN24 klamie. Ludzie nie strajkuja przed cieciami budzetowymi. Tylko strajkuja bo nie maja zaufania do tych ktorzy te ciecia wprowadzaja. W Grecji  skonczy sie to zmiana rzadu i calkowita przebudowa sceny politycznej. Czy musimy czekac na taki sam kryzys?
Az zal tej Polski...W takiej trudnej sytuacji wladza w rekach druzyny pilkarskiej, ktora wiekszosc swojego czasu poswieca na budowanie Orlikow. Swiat pedzi z zawrotna predkoscia. To juz nie te czasy co kiedys...
Pozostanie tylko walkunska sloma w butach i "polityka wschodnia" zsowietyzowanych glabow.
awe

Data: 2010-02-25 10:15:57
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Nodobze AWEMARYNA, cosik jesce wtym realu dostsegos...

- powidz mi teroski, jakom radem nato widzis...?

PS - ino niegodej mi, ze PiSikuw tsa wybrać, bosiem zaroski galoty zradości
zesrom....

Data: 2010-02-25 16:56:47
Autor: awe

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:4c17.00000089.4b863fcdnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
nie rozumiem gwary, podaj jakis slownik online albo pisz z tlumaczem
awe

Data: 2010-02-25 20:43:25
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

[...]

Mos tukej, połuc siem troseckem...

http://pl.wikisource.org/wiki/Jak_Jędrek_Śklarz_po_Włochach_jeździł

Data: 2010-02-25 21:05:54
Autor: MH
Widzialem jak sie nawalaja w Grecji

Mos tukej, połuc siem troseckem...

http://pl.wikisource.org/wiki/Jak_Jędrek_Śklarz_po_Włochach_jeździł

Dyć AWEMARYNA radzi co po kacapsku piknie cało jego rodzina bebloć umie , a
Polckiego nieumiom !!  Dyć Pisdroniowa , wis , ta co za łonkom chaupem mo ,
wyśmiołaby go ...

MH

Data: 2010-02-25 21:20:29
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

[...]

Powim ci kumie, ze na tego gupieloka, to nimasem co nerwuw sarpać - PiSikiem
był, jest i bedzie...!

Data: 2010-02-25 22:01:08
Autor: raff
[...]

Ogolnoswiatowa rewolucja sie zbliza.

Juz sie mozesz zesroc...

R.

Data: 2010-02-25 22:54:01
Autor: Polok_prawdziwy
raff wrote:

[...]

Aaaaa...!!!

- to rozumim, zeten was Jarecek to zorganizuje...?

Data: 2010-02-25 10:19:49
Autor: awe

Użytkownik "Patric Pattersson" <ppattersson@yuckitie.yuck.org> napisał w wiadomości news:hm5dlj$7nk$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm5d7n$gei$1news.onet.pl...
Czy musimy czekac na taki sam kryzys?

Ten kryzys już tu jest

Az zal tej Polski...

I kto to mówi?
Rzydom nagle żal?
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Eskimosom

awe

Data: 2010-02-25 12:43:01
Autor: boukun
[...]

Dupa Jasiu, będzie wiosna...
W Grecji są związki zawodowe, Niezależne! No i z tamtąd pochodzi prawdziwa demo cratios!

U nas związki zawodowe załatwił geremek z Kaczyńskimi i Jaruzelskim od 13 grudnia 1981 roku, a potem zaorano większość zakładów pracy. Studenci też są przerobieni na syjonistyczną modłę...

boukun

Data: 2010-02-26 08:36:39
Autor: jan paszek
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

tak 2,2 bln w 2010 roku co daje 80 tys od głowy!!!!!
awe

--

Widzialem jak sie nawalaja w Grecji