Widziane na ulicy: klamko-klamki na baranka

Data: 2012-05-29 20:04:11
Autor: kawoN
Widziane na ulicy: klamko-klamki na baranka
W dniu 12-05-29 16:36, Tomasz Minkiewicz pisze:
Ale ja dziwo przed chwilą widziałem na ulicy!

Ech jak to człowiek się starzeje, a to niektórzy
"dziwa" widzą, a to wydawałoby się dorośli ludzie
cyrylicy nie znajÄ…... ;)

--
kawoN
-

Data: 2012-05-30 13:40:13
Autor: Paveu
Widziane na ulicy: klamko-klamki na baranka
W dniu 2012-05-29 20:04, kawoN:
[...]

No tak, nie załapałem: "dziwo" to miał być powszechnie stosowany wyraz
przestankowy, tylko w łagodniejszej formie. W takim razie brakuje jego wydzielenia przecinkami i chyba wykrzyknika za nim, bo to wołacz.

Paveu

Data: 2012-05-30 14:00:45
Autor: Tomasz Minkiewicz
Widziane na ulicy: klamko-klamki na baranka
On Wed, 30 May 2012 13:40:13 +0200
Paveu <pamis007@gmail.com> wrote:

W dniu 2012-05-29 20:04, kawoN:

> [...]

przestankowy, tylko w łagodniejszej formie. W takim razie brakuje jego wydzielenia przecinkami i chyba wykrzyknika za nim, bo to wołacz.

http://sjp.pwn.pl/slownik/2455975/dziwo (pod jedyneczkÄ…)

A teraz już idźcie sobie i nie marudźcie więcej, OK?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Widziane na ulicy: klamko-klamki na baranka