Widzicie jaką mam ładną kuzynkę?...

Data: 2010-02-09 12:20:26
Autor: Woland
Widzicie jaką mam ładną kuzynkę?...
Data: 2010-02-09 12:24:58
Autor: Marek
Widzicie jaką mam ładną kuzynkę?...
On 9 Lut, 21:20, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
http://i46.tinypic.com/351eb1f.jpghttp://i46.tinypic.com/6qab5x.jpg

Na pewno ja juz wyruchales ty zboczencu...

Data: 2010-02-09 21:27:26
Autor: raff
Marek pisze:
On 9 Lut, 21:20, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
http://i46.tinypic.com/351eb1f.jpghttp://i46.tinypic.com/6qab5x.jpg

a co, on tam jej pluje w te cyce ?

R.

Data: 2010-02-09 13:23:29
Autor: Antenka
On 9 Lut, 22:20, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
http://i46.tinypic.com/351eb1f.jpghttp://i46.tinypic.com/6qab5x.jpg

Oj jacy wy wszyscy jesteście niedomyślni :- [ . Tzvelek chciał wam
przez te focie dać do zrozumienia, że obok "kuzynki" to "blond ciacho"
to on! :DDD

Antenka

Data: 2010-02-09 13:35:09
Autor: Marek
On 9 Lut, 22:23, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Oj jacy wy wszyscy jesteście niedomyślni :- [ . Tzvelek chciał wam
przez te focie dać do zrozumienia, że obok "kuzynki" to "blond ciacho"

Amatorka CIACH  sie odezwala...

Wystaw dupe to zobaczysz...

Data: 2010-02-09 22:38:20
Autor: Edel
Widzicie jaką mam ładną kuzynkę?...
A fe - takie mocne slowa... Ona daje dupy tylko tutaj, bo w oryginale - watpie czy znalazlby sie nawet pijany amator. Mniejsza o nia, ale dzieci....

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-09 13:42:43
Autor: Marek
On 9 Lut, 22:38, "Edel" <e...@xl.wp.pl> wrote:
[...]

Ja nie wykluczam, ale...
niech cos pokaze...

Data: 2010-02-09 20:19:05
Autor: Woland
Antenka napisał(a):

Oj jacy wy wszyscy jesteście niedomyślni :- [ . Tzvelek chciał wam
przez te focie dać do zrozumienia, że obok "kuzynki" to "blond ciacho"
to on! :DDD

Pfff... Ja tak głupkowato nie wyglądam...

Data: 2010-02-10 10:41:26
Autor: sofu

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
Antenka napisał(a):

Oj jacy wy wszyscy jesteście niedomyślni :- [ . Tzvelek chciał wam
przez te focie dać do zrozumienia, że obok "kuzynki" to "blond ciacho"
to on! :DDD

Pfff... Ja tak głupkowato nie wyglądam...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jest dość prawdopodobne, ze ci dwaj kolesie jeszcze tej nocy (gdy robiono to
zdjecie) walili ja na dwa baty.
Kuzynka "chodzila" miedzy nimi jak ujeżdzona szkapa w zaprzegu.

sofu

Data: 2010-02-09 22:29:58
Autor: Edel
Widzicie jaką mam ładną kuzynkę?...
Zal pupke sciska, ze to nie ty Sloneczko? Rozumiem, ze fotografia z toba w roli glownej uwiecznialaby inna pozycje. A tu widzisz - chlopaki czas traca.

E.

Data: 2010-02-09 22:48:02
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b2bf6d87-8428-43b1-a432-ed8f434dc6dbr24g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- --
spOOkojnie, od kiedy zaczal puszczac porno amatorskie z o ile pamietam z brazylijska parka - jako swoje - mozecie byc pewni ze to zdjecie tez jest z netu. Cvel szukal avatara...cvel nie krepuj sie pusc swoje zdjecie.
Cvel jest znacznie starszy niz sadzicie.
awe

Data: 2010-02-09 14:03:00
Autor: Antenka
On 9 Lut, 23:48, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:b2bf6d87-8428-43b1-a432-ed8f434dc6dbr24g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

netu. Cvel szukal avatara...cvel nie krepuj sie pusc swoje zdjecie.
Cvel jest znacznie starszy niz sadzicie.

Sugerujesz, że to bezzębny siwy dziadek nad grobem? :DD

Antenka

Data: 2010-02-09 23:33:53
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ca7b6249-e82f-4f48-a23d-6e9effdc78dch2g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

Cvel jest znacznie starszy niz sadzicie.
awe

Sugerujesz, że to bezzębny siwy dziadek nad grobem? :DD

-- -- -- -
bez przesady, cvel ile masz lat?
awe

Data: 2010-02-10 08:12:07
Autor: Woland
Widzicie jak� mam �adn� kuzynk�?...
awe napisał(a):

nie krepuj sie pusc swoje zdjecie.

Raz puściłem po pijaku takie niewyraźne, ale tylko na kilka minut,
potem skasowałem... Chwalenie się swoją twarzą jest w moim przypadku
zbyt ryzykowne, bo jestem z Polski.. Jeszcze ktoś by mnie tu rozpoznał
i mógłbym mieć nieprzyjemności.. A tak mogę was jebać bezkarnie....

Data: 2010-02-09 21:51:56
Autor: Wiesiaczek
Widzicie jaka mam ladna kuzynke?...

Uzytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:47fedc47-5d9b-46e6-909a-038b21dabe7e1g2000yqi.googlegroups.com...
http://i46.tinypic.com/351eb1f.jpg
http://i46.tinypic.com/6qab5x.jpg

Tzn. ze co?
Zydówka, mocherka, PIS-ka, Pelówka czy jeszcze cos innego?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pije tylko przy dwóch okazjach:
Gdy sa ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-02-09 22:08:49
Autor: raff
[...]

Widac ze ja tam wszyscy szturchają. To u was rodzinne.

R.

Data: 2010-02-09 22:08:57
Autor: Edel
Widzicie jaka mam ladna kuzynke?...
Ktora to - z prawej, lewej czy w srodku?

Pzdr
Edel

Data: 2010-02-10 04:25:53
Autor: MH
Widzicie jaką mam ładnąkuzynkę?...
http://i46.tinypic.com/351eb1f.jpg
http://i46.tinypic.com/6qab5x.jpg

W zeszłym tygodniu prosiłem ją , żeby chociaż "wytrymowała" chaszcze na cipie..
Jest coś lepiej ??

MH --

Widzicie jaką mam ładną kuzynkę?...