Widzieliscie ?

Data: 2010-05-03 12:40:57
Autor: cyc
Widzieliscie ?
Te zaciete twarze prezesa i osob , ktore go kolkiem otoczyly podczas grania hymnu przed Grobem Nieznanego Zolnierza a wsrod ktorych przewazali przedstawiciele czarnej mafii ? .
Nikt z nich , "prawdziwych Polakow " i " patriotow " ani geby nie otworzyl aby zaspiewac razem z narodem nasza narodowa piesn - hymn !.
Wszyscy wiedza , ze Kaczynski hymnu nie znal , czego dowiodl podczas innych uroczystosci  ale mial dosc czasu aby wobec takiej kompromitacji nauczyc sie go na pamiec , nie musi go rozumiec ale wyklepac go powinien umiec . Rozumiem , ze  moze miec , poza innymi znaczacymi defektami , ograniczone mozliwosci glosowe i muzyczne , rzecz ludzka ale aby slow hymnu nie znac , to skandal ! . Ktos powinien mu w koncu uzmyslowic , ze hymn nie jest jednym z elementow sluzoacych do oglupiania plebsu , do ktorego on sie nie przyznaje , tylko waznym elementem jednoczacym narod i swiadczacym o patriotyzmie do ktorego tak chetnie sie odwoluje .
Rowniez tym razem , swoim starym , bezczelnym zwyczajem kaczor podajac reke przy  witaniu sie z premierem Tuskiem  i prezydentem Komorowskim  patrzyl pod nogi ! Ot taka mala , prostacka , ze nie powiem chamska , demonstracja lekcewazenia partnera . Zreszta nigdy nie mial zwyczaju patrzyc w czasie rozmowy komus w oczy , zawsze unikal kontaktu wzrokowego .
Pomijam to , ze tylko duren i totalny prostak zachowuje sie tak w tym podczas oficjalnych uroczystosci z udzialem najwyzszych wladz panstwa bo on a takze jego niezyjacy juz brat taki "styl " mieli wobec niemal wszystkich , chyba , ze byl to jakis przedstawiciel "czarnej mafii ", ktorym obcalowywali reke patrzac z uwielbieniem prosto w oczy !. Zawsze patrzyli a jeden nadal patrzy , podczas podawania reki gdzies w bok w " sina dal " tak jakby laskawosc ich byla zdecydowanie nadmierna wobec tych z ktorymi sie witaja .
I taki ma jeszcze odwage mowic , ze on sie " nie wychowywal na podworkach " ? . To gdzie go takich zwyczajow nauczyli ? w domu ? w tej willi , ktora ojciec dostal od komuny za zaslugi ? ( jakie ciekway jestem  ? ). Powiem wiec , nie najlepszy musial byc to dom !

cyc

Data: 2010-05-03 12:48:39
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Widzieliscie ?

,
[...]
..
I taki ma jeszcze odwage mowic , ze on sie " nie wychowywal na podworkach
"
[...]

   ,,... zawsze unikal kontaktu wzrokowego ." - tez unikam kontaktu
   wzrokowego z padlina.

   AR

Data: 2010-05-03 12:56:07
Autor: MH
Widzieliscie ?

> [...]
> wiec , nie najlepszy musial byc to dom !
>
> cyc

   ,,... zawsze unikal kontaktu wzrokowego ." - tez unikam kontaktu

==============

Nie golisz się przed lustrem ??!!

MH

Data: 2010-05-03 13:13:00
Autor: karwanjestdebilem
Widzieliscie ?
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal

 - tez unikam kontaktu
  wzrokowego z padlina.

Ale w telewizji ogladasz Jarka?

Przemyslaw Warzywny

--

"Tragedia smolenska staje sie na naszych oczach nowym mitem PiS. Mialby on sprawic, ze partia Jaroslawa Kaczynskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Uklad" juz sie zuzyl, bo gdy PiS rzadzil, nie zdolal go wytropic, choc mial kontrole i nad sluzbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-03 15:42:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Widzieliscie ?

Awdodatku słysołem, ze wnocnej kosuli loto, nocom dozlewu siko, wnosie ryro i
łokrutnie długie kozy łogacie łobciro...

--

Widzieliscie ?