Widzieliscie nowe IKO?

Data: 2015-11-20 14:12:16
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Widzieliscie nowe IKO?
Hej!
Widzieliscie moze juz nowe IKO?
Jak wrazenia? :)

Data: 2015-11-20 23:29:58
Autor: Waldek
Widzieliscie nowe IKO?
W dniu 2015-11-20 o 23:12, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
Hej!
Widzieliscie moze juz nowe IKO?

Widzieliśmy - działa ;)

Jak wrazenia? :)

A dokładniej ?
- bo nie wiem czy chodzi o to że może ładniejsze ;)

Data: 2015-11-21 06:00:49
Autor: Budzik
Widzieliscie nowe IKO?
Użytkownik Waldek mam@nie.dam ...

[...]

Nie badz swinia.

Zarzad wział po 100 tysiecy premii, do tego poszedł kontrakt na 500 z firmązewnetrzna a ty się pytasz o co cchodzi?!?!
Pisze się, że rewolucyjnie swietny i bezkonkurencyjny!

Data: 2015-11-21 20:16:55
Autor: gral
Widzieliscie nowe IKO?
W dniu 21.11.2015 o 07:00, Budzik pisze:

Zarzad wział po 100 tysiecy premii, do tego poszedł kontrakt na 500 z
firmązewnetrzna a ty się pytasz o co cchodzi?!?!
Pisze się, że rewolucyjnie swietny i bezkonkurencyjny!

a wszystko po to, by te wszystkie iki, bliki i peopiki zdechly smiercia naturalna :v nadaja sie jedynie do bezkartowego wyplacania kasy z bankomatu, ale to bylo mozliwe juz bez tej calej zbednej otoczki :)

Data: 2015-11-22 02:36:08
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Widzieliscie nowe IKO?
W dniu sobota, 21 listopada 2015 20:16:53 UTC+1 użytkownik gral napisał:
> [...]

a wszystko po to, by te wszystkie iki, bliki i peopiki zdechly smiercia naturalna :v nadaja sie jedynie do bezkartowego wyplacania kasy z bankomatu, ale to bylo mozliwe juz bez tej calej zbednej otoczki :)

Teraz to aplikacja bankoosci mobilnej bardziej...

Data: 2015-11-21 10:14:56
Autor: Slavekk
Widzieliscie nowe IKO?
W dniu 2015-11-20 o 23:12, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:
Hej!
Widzieliscie moze juz nowe IKO?

Owszem

Jak wrazenia? :)

Jest lepiej
Bardziej logicznie i elastycznie.
No i trendy ;)
Bo to chyba taki trend jest, żeby bez logowania pokazywać saldo...
Citek też tak zrobił

Sławek

Data: 2015-11-21 14:38:56
Autor: W
Widzieliscie nowe IKO?
Michal 'Amra' Macierzynski wystukał, co następuje:

Hej!
Widzieliscie moze juz nowe IKO?
Jak wrazenia? :)

Niedawno założyłem konto inteligo i w poszukiwaniu aplikacji mobilnej najpierw trafiłem na oryginalną aplikację inteligo a później IKO. Generalnie porównuję głównie do aplikacji sync/ing/starego-citi i... iko wypada najlepiej (na androidzie) - całkiem spójny wygląd wykorzystujący natywne kontrolki/zalecenia. Używa się wygodnie, imho jest logiczny. (w porównaniu do ING, które mnie swoją idiotyczną aplikacją doprowadza do pasji :[ )

Data: 2015-11-23 11:08:46
Autor: radekp@konto.pl
Widzieliscie nowe IKO?
Fri, 20 Nov 2015 14:12:16 -0800 (PST), w
<e81e8423-bec5-4016-a19f-9072f5b2f5b7@googlegroups.com>, "Michal 'Amra'
Macierzynski" <michal.macierzynski@gmail.com> napisał(-a):

Hej!
Widzieliscie moze juz nowe IKO?