Widzieliscie nowe IKO?

Data: 2015-11-21 14:38:56
Autor: W
Widzieliscie nowe IKO?
Michal 'Amra' Macierzynski wystukał, co następuje:

Hej!
Widzieliscie moze juz nowe IKO?
Jak wrazenia? :)

Niedawno założyłem konto inteligo i w poszukiwaniu aplikacji mobilnej najpierw trafiłem na oryginalną aplikację inteligo a później IKO. Generalnie porównuję głównie do aplikacji sync/ing/starego-citi i... iko wypada najlepiej (na androidzie) - całkiem spójny wygląd wykorzystujący natywne kontrolki/zalecenia. Używa się wygodnie, imho jest logiczny. (w porównaniu do ING, które mnie swoją idiotyczną aplikacją doprowadza do pasji :[ )

Widzieliscie nowe IKO?