Widzisz Zenu¶...

Data: 2017-08-05 12:04:00
Autor: Lord Donate
Widzisz Zenu¶...
My tu sobie siedzimy pod drzewkiem, piweńko pijemy, przegryzamy orzeszkami, na "grylu" dochodzi karkóweczka, internet hula po wi-fi. Wesoło jest. Ty koguciku pewnie w "metrażu" w bloku się kisisz. Na balkony wyjdziesz i to cały twój kontakt z przyrod±.  Potem spływasz, zyłka ci się napina. Uważaj bo pęknie. Chcesz wiedziec jakie sa komentarze na twój temat? Będe miły i pominę te drastyczne i tylko je podsumuję. Większo¶ć ci po prostu współczuje bo jeste¶ zagubionym człowieczkiem, którego nikt nawet z rodziny nie szanuje i na psp odreagowujesz swoje fobie. Jeste¶ Zenu¶ niebezpiecznym psychopat±. Leczyć cie trzeba. B±dĽ zdrów koguciku. I juz nie pyskuj! ;)))

CL

Data: 2017-08-05 06:47:00
Autor: Zenek Kapelinder
Widzisz ZenuĹ›...
W psychiatrykach sa ogrody ale pizdziaku po ojcu Psikuta(sie) z piwem lzesz jak idole ktorych masz.

Data: 2017-08-06 07:36:15
Autor: Lord Donate
Widzisz Zenu¶ głupi psikutasie
piskutas "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:211dd0ac-aed3-4d0a-a1a7-1a23f9045929googlegroups.com...
W psychiatrykach sa ogrody wiem o tym najlepiej bo po ojcu Psikuta(sie) jestem krzyżówka z koz± z mongolskich stepów. Dlatego jako osioł kiedy opije się piwem lize srom wyłupiastej jak idole ktorych mam w kotłowni pełno.

Data: 2017-08-05 15:53:05
Autor: boukun
Widzisz Zenu¶...
Użytkownik "Lord Donate"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
My tu sobie siedzimy pod drzewkiem,

My już wiemy, ilu was tam jest, te wszystkie twoje piĽdziak nicki znamy :)))))))))))))

boukun

Data: 2017-08-06 07:37:18
Autor: Lord Donate
Widzisz Zenu¶...
psikutas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:om4ik7$1f6p$1gioia.aioe.org...
[...]

My tzn kto zaropiały komuchu? Co słychać u twojej Ogórek? Zdradziła cię! ;-)))))

CL

Widzisz Zenu¶...