Widzisz różnicę? Kierowcy, którzy

Data: 2019-03-26 10:32:16
Autor: cyklista
Widzisz różnicę? Kierowcy, którzy
T. pisze:
W ramach prowadzonych badań Ford poprosił 2000 osób we Francji,

Jakiś komentarz?

Dla mnie badanie niewiele wnoszące, 3-10% różnicy mieści się w granicy błędu. Kluczowe było jakie to zmiany następowały bo jak istotne tylko dla rowerów to.....

Dla mnie sensowne byłoby badanie ile procent osób w ciągu 2-5 sekund zobaczy zmiany bo tyle mamy czasu jako kierowcy zanim miniemy skrzyżowanie, znak.

-- -

Data: 2019-03-26 02:55:14
Autor: przemek.jedrzejczak
Widzisz różnicę? Kierowcy, którzy jeżdżą także na rowerze, mogą szybciej rozpoznawać niebezpieczne sytuacje – potwierdziły to wyniki studium zleconego prze z Forda.
merytorycznie mierny albo nawet nizej az dziwne ze Ford to firmuje :-)
https://www.youtube.com/watch?v=YePKsE1egZo
do tego to UK wiec czekamy na wersje EU :-)
manipulacja az piszczy, na nagraniach widac rowerzystow ktorzy:
- wjezdzaja w skrecajace auto
- wpychaja sie w 50 cm szczeline po czym dziwia sie ze drzwi sie otwieraja
slabizna merytoryczne dno :-)

Widzisz różnicę? Kierowcy, którzy