Wieśniaki!

Data: 2011-12-28 01:46:35
Autor: Przemysław Czaja
Wieśniaki!

Użytkownik "to"

...przyjechały do Warszawy na święta i snują się 49-tką lewymi pasami.
Tragedia. To już lepsi Warszawianie (którzy obecnie wyjechali),
przynajmniej są już z grubsza zasymilowani motoryzacyjnie.

Ble.

Ble to ja widzę, jak taki wielkopański tłuk przyjedzie do mojej pipidówy w której są 3 ronda, stanie na środku, zablokuje wszysko, cofa, nakręca...no ale czego wymagać skoro to się pierwszy raz za Warszawę w świat wyjechało a po Warszawie się na pamięć nauczyło

Wieśniaki!