Wiecej Jarosława kaczyńskiego!

Data: 2010-02-14 02:10:27
Autor: zbig
Wiecej Jarosława kaczyńskiego!
Jeszcze kilka takich wywiadów jak w neewsweeku i możemy być spokojni.
On i jego ludzie nigdy nie powrócą już do władzy.

Data: 2010-02-14 04:23:31
Autor: Mariusz Merta
czyli sobiesiak z kumplami rules :-))))
dodaj do tego obronę jaruzela i współpracę z cimoszką...
tak, tak, to prymitywne insynuacje... :-)))
w końcu należysz do elyty...razem z w/w "ludziami honoru" (celowe
zniekształcenie pisowni, gdyby kto pytał)
a jak tam mucha plujka ?
Mariusz Merta

Data: 2010-02-14 04:30:35
Autor: Hans Kloss
czyli sobiesiak z kumplami rules :-))))
On 14 Lut, 13:23, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
dodaj do tego [...]

Ja bym dodał jedno- nikt z antykaczych obsrywaczy owego wywiadu z
kaczorem nie czytał (na sieci go IMO nie ma, ukaże się pdp dopiero w
poniedziałkowym papierowym wydaniu Newsweeka) ale już wszyscy
"wiedzą", a wiedzą tylko to co im, dziennikarscy njusłikowi pałkarze
po chamsku i bezczelnie zasuflowali.
J-23

Data: 2010-02-14 23:20:29
Autor: cytryna
agentura zwiera szeregi i pośladki
> [...]

poniedziałkowym papierowym wydaniu Newsweeka) ale już wszyscy
"wiedzą", a wiedzą tylko to co im, dziennikarscy njusłikowi pałkarze

Chłopaki sie staraja jak moga. Kłamia, mataczą, stosuja chwyty poniżej pasa, obrażają uczciwych ludzi, prowokuja. No właśnie, głównie prowokują bo i co im zostało. W sumie to podwórkowe bystrzachy i widza, że wciskanie kitu na rzecz takich rycerzy jak Radzio, Brońcio czy Donio to po prostu daremny trud. Szajka
PO cmentarników jest totalnie skompromitowana i może liczyć tylko na żelazny elektorat rezydujący w zakładach karnych. Tam uwielbiają Rycha, Zbycha, Mira, Paligłupa, Niesioła-wariata, Karpiczka-brylantynę, Dżumę-naciągacza, a także wielu innych kryształowych orłów szemranego biznesu.

Data: 2010-02-14 13:31:48
Autor: awe
Wiecej Jarosława kaczyńskiego!
Hans podal ci tekst pare postow wyzej KRETYNKU

".. czyli rzekome "haki" jakimi ponoć straszy pan Kaczyński kryształowo
uczciwego kandydata na kandydata, członka z ramienia Partii Miłości
(tak , wiem że formalnie apfelbaum do pelo nie należy, to taka
informacja dla durniów szukających maniakalnie drugiej dziury w
dupie).

Cytuję pytanie, które zarówno na salonie.24 jak i tutaj pozostanie
zapewne bez merytorycznej odpowiedzi:

"Proszę o wskazanie linku do wypowiedzi Kaczyńskiego o "haku" na
Sikorskiego.
Tylko nie ten:http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/haki-na-
radka-sikorskiego,53588,1
Tu mamy interpretację /manipulację/ własną dziennikarzy prowadzących
rozmowę z JK.
Cel osiągnęli. Rejwach o zbieraniu haków przez Kaczorów.
PS Na Sikorskiego nic nie trzeba zbierać.."

I wszystko na ten temat. Teraz czekam na MERYTORYCZNE uwagi  w temacie
wątku.
J-23"
awe

Data: 2010-02-14 09:06:41
Autor: zbig
On 14 Lut, 13:31, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Hans podal ci tekst pare postow wyzej KRETYNKU

".. czyli rzekome "haki" jakimi pono straszy pan Kaczy ski kryszta owo
uczciwego kandydata na kandydata, cz onka z ramienia Partii Mi o ci
(tak , wiem e formalnie apfelbaum do pelo nie nale y, to taka
informacja dla durni w szukaj cych maniakalnie drugiej dziury w
dupie).

Cytuj pytanie, kt re zar wno na salonie.24 jak i tutaj pozostanie
zapewne bez merytorycznej odpowiedzi:

"Prosz o wskazanie linku do wypowiedzi Kaczy skiego o "haku" na
Sikorskiego.
Tylko nie ten:http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/haki-na-
radka-sikorskiego,53588,1
Tu mamy interpretacj /manipulacj / w asn dziennikarzy prowadz cych
rozmow z JK.
Cel osi gn li. Rejwach o zbieraniu hak w przez Kaczor w.
PS Na Sikorskiego nic nie trzeba zbiera .."

I wszystko na ten temat. Teraz czekam na MERYTORYCZNE uwagi  w temacie
w tku.
J-23"
awe

A gdzie ja użyłem słowa "haki" mule? Co ty mi tu wyjeżdzasz z klossem
ciemniaku?

Data: 2010-02-14 21:24:01
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3d9bfd0e-879a-4d3f-8486-4cb8fe6970d9g11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -
mula to masz starego, cos ci sie pojebalos
awe

Data: 2010-02-14 12:22:51
Autor: zbig
Wiecej Jarosława kaczyńskiego!
On 14 Lut, 21:24, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
aku?
-- -- -
mula to masz starego, cos ci sie pojebalos
A co ty chuju jeden możesz wiedziec o mim ojcu...
PLONK bydlaku.

Data: 2010-02-15 05:21:49
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b7ac429c-0fba-4fe1-9910-f7b4689d1f44j31g2000yqa.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
prostaku o twoim ojcu wiem wiecej niz myslisz
awe

Data: 2010-02-14 21:30:09
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Te fiutek... Miarkuj się... Nie potrafisz odpowiedzieć to się zamknij. Kultury odrobinę.

Data: 2010-02-15 05:23:45
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hl9ksh$q93$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -
lorn kretynku krowy wydojone?
awe

Data: 2010-02-20 01:43:57
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Psycholog już ci nie pomoże. :> Psychiatra...

Data: 2010-02-14 09:14:51
Autor: zbig
[...]

Co ty mi tu wyjeżdzasz z Klosem ciemniaku?
Czy ja gdzieś użyłem słowa "haki"?

Data: 2010-02-14 22:58:32
Autor: wekon
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:cb504374-4455-45fa-aa98-8519104bef20j27g2000yqn.googlegroups.com...
Jeszcze kilka takich wywiadów jak w neewsweeku i możemy być spokojni.
On i jego ludzie nigdy nie powrócą już do władzy.

Stolcu piszesz o kolejnym wirtualnym temacie.

wekon

Data: 2010-02-14 23:02:44
Autor: Lorn
wekon pisze:
[...]

Czyli Jaruś śmiało sprawę wygra... Powinieneś się cieszyć :>

Wiecej Jarosława kaczyńskiego!