Więcej RAM-u - w jaki sposób?

Data: 2009-12-03 19:24:33
Autor: Wiesław
Więcej RAM-u - w jaki sposób?
Dnia 03-12-2009 o 15:54 Aston napisał na pl.comp.pecet:

Chciałbym zwiększyć ilość pamięci operacyjnej. Czy powinienem:
1. Kupić wydajniejszy zestawu, np. 2x1GB 800MHz, i dołożyć do tego 1GB  który mam?
2. Kupić te same 2GB co wyżej, ale pozbyć się 1GB?
3. Dorzucić, do tego co mam, zestawu 2x1GB o takim samym taktowaniu i o  takich samych timingach jak mój 1GB?

Czy chcesz:
1. Tylko zwiększyć ilość pamięci?
2. Trochę zwiększyć wydajność, znacznie ilość?
3. Zwiększyć wszystko na maxa.(raczej niemożliwe ze względu na koszty)

To jakie te Twoje pamięci mają timingi?

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-12-03 20:14:47
Autor: Aston
Więcej RAM-u - w jaki sposób?
Wiesław pisze:
Czy chcesz:
1. Tylko zwiększyć ilość pamięci?
2. Trochę zwiększyć wydajność, znacznie ilość?
3. Zwiększyć wszystko na maxa.(raczej niemożliwe ze względu na koszty)

Chciałbym w swoim sprzęcie dobić do przynajmniej do 2GB, przy okazji zwiększając wydajność.

To jakie te Twoje pamięci mają timingi?

Nie pamiętam, a nie mam teraz dostępu do tego kompa. Myślę że jutro będę mógł podać te informacje.

--
Pozdrawiam,
  Aston

Data: 2009-12-04 09:11:24
Autor: Aston
Więcej RAM-u - w jaki sposób?
On 3 Gru, 20:14, Aston <emen...@epf.pl> wrote:
> To jakie te Twoje pamięci mają timingi?

Nie pamiętam, a nie mam teraz dostępu do tego kompa. Myślę że jutro będę
mógł podać te informacje.

Tak więc zainstalowane pamięci to Kingmax KLCC28F-A8KB5, DDR2-667 (333
MHz), 5-5-5-15.

--
Pozdrawiam,
  Aston

Data: 2009-12-04 23:51:33
Autor: Wiesław
Więcej RAM-u - w jaki sposób?
Dnia 04-12-2009 o 18:11 Aston napisał na pl.comp.pecet:

Tak więc zainstalowane pamięci to Kingmax KLCC28F-A8KB5, DDR2-667 (333
MHz), 5-5-5-15.

Najsensowniejszym wyjściem jest dodać do tego tak samo tanie
pamięci Kingmax DDR2 800 cl5 2x1GB. Pamiętaj jednak, że Bios
i tak obetnie do 667 MHz, czyli jak trafisz taniej 667
to też będzie dobrze.  Koszt ok 100 zł z drugiej ręki.

Stracisz trochę na szybkości, zyskasz na pojemności i dualu.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-12-05 13:59:16
Autor: aston
Więcej RAM-u - w jaki sposób?
Wiesław pisze:
[...]

Ok, dzięki za pomoc. Jeszcze tylko ostatnie pytanie :)
Czy muszę koniecznie kupić Kingmax-y? Czy mogę dorzucić np. takie Patrioty -> http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=7833? Nie będzie z nimi problemów?

--
Pozdrawiam,
  Aston

Data: 2009-12-05 14:13:57
Autor: Wiesław
Więcej RAM-u - w jaki sposób?
Dnia 05-12-2009 o 13:59 aston napisał na pl.comp.pecet:

Czy muszę koniecznie kupić Kingmax-y? Czy mogę dorzucić np. takie  Patrioty -> http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=7833? Nie  będzie z nimi problemów?

Na 99% nie będzie. Jednak przy tak dużej różnorodności sprzętu na 100%
może wypowiedzieć się ten, kto posiada identyczną konfigurację..

--
Wiesław
Opera Mail

Więcej RAM-u - w jaki sposób?