Więcej nie zagłosujemy na Kaczyńskiego Lecha ! ! !

Data: 2010-05-08 21:03:00
Autor: zavada
Więcej nie zagłosujemy na Kaczyńskiego Lecha ! ! !
Też zapadłem w śpiączke przed 10 kwietnia i przeżyłem . Mozna zorganizować tournee

Data: 2010-05-08 21:09:22
Autor: vversa
Więcej nie zagłosujemy na Kaczyńskiego Lecha ! ! !
 O! a turne w ramach tych ciągle w spiączce którzy mogli sie wybudzić właśnie

Data: 2010-05-08 21:14:21
Autor: zavada
Więcej nie zagłosujemy na Kaczyńskiego Lecha ! ! !
wielu moze sie wybudzic jeszcze i to nie tylko eselde --

Więcej nie zagłosujemy na Kaczyńskiego Lecha ! ! !