Więcej rowerowej straży miejskiej na ścieżkach ; )

Data: 2009-06-19 03:59:14
Autor: Szprota aka Stefandora
Więcej rowerowej straży miejskiej na ścieżkach ; )
Tak sobie pomyślałam, gdy zaobserwowałam dwóch "zroweryzowanych"
strażników miejskich interweniujących w sprawie dwóch leniwie
kroczących łysych jegomości blokujących im przejazd ścieżką wzdłuż
Prymasa Tysiąclecia. Pojechałam dalej i nie zaobserwowałam jak ta
interwencja się skończyła, ale zdążyłam zobaczyć, że jeden koleś już
się łamał i kierował się w stronę chodnika, natomiasdt drugi miał ich
(tych strażników) w głębokim poważaniu. Ale może gdyby takie patrole
częściej pojawiały na ścieżkach, to i świadomość pieszych by się
zwiększyła. Chociaż wtedy zacznie się chyba przeklinanie na blokujące
patrole ;))

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-19 13:29:43
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-06-19 12:59, Użytkownik Szprota aka Stefandora napisał:
[...]

U mnie w mieście (Lublin) ścieżki patroluje Policja na rowerach.
Od czasu jak to robią skutery i motorowery to rzadkość na ścieżkach.
I nie widziałem jeszcze aby ścieżkę blokowali nawet w czasie
legitymowania kogoś.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-19 14:20:33
Autor: Titus Atomicus
Więcej rowerowej straży miejskiej na ścieżkach ;)
In article <d96fa619-3b4e-4d7a-973d-1255e466c1af@q37g2000vbi.googlegroups.com>,
 Szprota aka Stefandora <stefandora@gmail.com> wrote:

 Ale może gdyby takie patrole
częściej pojawiały na ścieżkach, to i świadomość pieszych by się
zwiększyła.

Ech, na Marszalkowskiej (Al. Jerozolimskie do Pl. Konstytucji) to mogliby jezdzic w kolko po tej sciezce.
A tam nigdy ich nie ma.

TA

Data: 2009-06-19 15:45:22
Autor: amrac
Szprota aka Stefandora pisze:
Ale może gdyby takie patrole
częściej pojawiały na ścieżkach, to i świadomość pieszych by się
Chociaż wtedy zacznie się chyba przeklinanie na blokujące
patrole ;))

Ja już widziałem mnóstwo takich patroli na ścieżynkach... pieszych patroli. A tak na marginesie w momencie zatrzymania, stajemy się pieszym a więc stojący w ten sposób na śmieszce patrol sam podlegałby karze:P

Data: 2009-06-19 13:56:42
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-06-19, amrac wrote:
[...]

Wedle jakiego przepisu stojący rowerzysta magicznie zmienia się w
pieszego? Przecież na skrzyżowaniach to się muszą cuda dziać, panie,
cuda!

Data: 2009-06-19 16:58:26
Autor: amrac
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-06-19, amrac wrote:
[...]

Nie znam się ale jest to jest ciekawe zagadnienie:) Np. zatrzymując się w Balicach na linii pasa, gdyby podbiła do mnie Policja powiedziałbym, że jestem pieszym i przytargałem rower na plecach w związku z czym nie obowiązuje mnie zakaz zatrzymywania.

Data: 2009-06-20 20:28:53
Autor: Ryszard Mikke
amrac <szymekto@o2.pl> napisał(a):
Jan Srzednicki pisze:
> [...]
> Nie znam się ale jest to jest ciekawe zagadnienie:) Np. zatrzymując się w Balicach na linii pasa, gdyby podbiła do mnie Policja powiedziałbym, że jestem pieszym i przytargałem rower na plecach w związku z czym nie obowiązuje mnie zakaz zatrzymywania.

Żeyak?

Skoro się zatrzymałeś, to czemu Policja miałaby się ciebie czepiać
za łamanie zakazu zatrzymywania?

rmikke

Data: 2009-06-21 18:54:37
Autor: amrac
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-06-19, amrac wrote:
[...]

Abstrachując od problemu przeczytaj jeszcze raz swoją wypowiedź. Problem polega na tym czy w chwili zatrzym(yw)ania jestem "rowerem" czyt. pojazdem i nie wolno mi się w ogóle zatrzymywać i stojąc jestem dalej pojazdem czy może jestem pieszym. Pan Jan twierdzi, że pojazdem, Ty, że pieszym. A prawda jest pewnie po środku. Wg mnie to pierwsze ale w razie gdyby mnie się ktoś pytał w sytuacji opisanej w poprzednim poście to jestem pieszym a się nie zatrzymywałem bo przytargałem rower na plerach:D

Data: 2009-06-22 03:01:15
Autor: Coaster
Więcej rowerowej straży miejs kiej na ścieżkach ;)
amrac wrote:
[..]
Abstrachując [...]

Nie przeklinaj! :-P

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-06-22 18:54:00
Autor: amrac
Więcej rowerowej straży miejs kiej na ścieżkach ;)
Coaster pisze:
amrac wrote:
[..]
Abstrachując [...]

Nie przeklinaj! :-P

[but][but] "to za chuje, a jak się dowiemy co znaczy abstra to dostaniesz drugi raz" <rotfl>

Data: 2009-06-30 01:04:03
Autor: Gotfryd Smolik news

Jan Srzednicki pisze:
On 2009-06-19, amrac wrote:
[...]

  Weź PoRD w garść i zajrzyj do definicji "zatrzymania".
  Nie jest nim zatrzymanie wynikające *z warunków ruchu* - czyli jak
trzeba się zatrzymać, bo jest czerwone światło, jest korek itp
to pojazd z kierującym "pozostają w ruchu".

IMVHO, tak na oko (acz trzeba by sprawdzić :)), zatrzymanie przez patrol
nie kwalifikuje do "pozostania w ruchu" - w odróżnieniu od przypadku
kiedy patrol (zespołowo, a co) kieruje ruchem - ale wtedy jest pytaniem czy
to nie patrol złamał ew. przepis zatrzymując kierującego w sposób
wymuszający złamanie przepisów.

pzdr, Gotfryd

Więcej rowerowej straży miejskiej na ścieżkach ; )