Wiecie co ?

Data: 2009-10-01 19:26:07
Autor: Znachor
Wiecie co ?
Okaze sie ze to ona go nafaszerowala prochami i zgwalcila.
Ja mysle ze jeszcze jakies odszkodowanie moga wyrwac :)

Data: 2009-10-01 19:50:37
Autor: Lorn
Wiecie co ?
Znachor pisze:
Okaze sie ze to ona go nafaszerowala prochami i zgwalcila.
Ja mysle ze jeszcze jakies odszkodowanie moga wyrwac :)

Okazuje się, że z każdym dniem pobytu Polańskiego w areszcie, wymyślacie zabawniejsze bzdury. :>

Data: 2009-10-01 23:36:21
Autor: Adam
Wiecie co ?

--
A tak a propos: czy wielkiemu reżyserowi przeczyszczono już kiszkę stolcową?
AC

Data: 2009-10-02 05:45:55
Autor: cirrus
Wiecie co ?
Znachor pisze:
[...]

Nie, a czy tobie zamieniono już kapustę (taką ze zwojami) na głowę?

--
stevep

Data: 2009-10-01 19:57:41
Autor: raff
Wiecie co ?
Znachor pisze:
Okaze sie ze to ona go nafaszerowala prochami i zgwalcila.
Ja mysle ze jeszcze jakies odszkodowanie moga wyrwac :)

65 mld ?!

R.

Data: 2009-10-01 11:08:38
Autor: Antenka
Wiecie co ?
On 1 Paź, 19:57, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Znachor pisze:

> Okaze sie ze to ona go nafaszerowala prochami i zgwalcila.
> Ja mysle ze jeszcze jakies odszkodowanie moga wyrwac :)

65 mld ?!

R.

I gra muzyka a interes pt. "przemysł holocaust" się kręci :D.

Antenka

Data: 2009-10-01 20:25:25
Autor: Jerzy Tabortowski
Wiecie co ?