Wiecie coś o warunkach pracy w Azji?

Data: 2009-08-30 05:15:40
Autor: TomekETM
Wiecie coś o warunkach pracy w Azji?
Było na tym forum kilka wątków na temat warunków pracy dla
instruktorów i divemasterów w Egipcie, czy ktoś ma jakieś info jak to
wygląda w Azji? Podobno rynek dynamicznie się rozwija i nasyci się za
około 10 lat w tym tempie. Jestem ciekaw, czy tam divemaster też
zarabia 500$ miesięcznie plus lunch na łodzi...

Data: 2009-08-30 07:42:08
Autor: Pszemol
"TomekETM" <dive@innersight.pl> wrote in message news:5ae1521f-5315-4700-9742-60d0d318fea7b18g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Zerknij 8 wątków wcześniej na tej grupie, pt:
"Praca dla doswiadczonego instruktora w Tajlandii"
Wygląda na to że płacą mniej niż w Egipcie :)

Data: 2009-08-30 12:47:09
Autor:
Wiecie coś o warunkach pracy w Azji?
Z ogłoszenia asiandivers:
....Minimalny okres pracy 6 miesiecy, przeloty i koszty wizowe ponosi
kandydat. Oferujemy nizsze wynagrodzenie niz zazwyczaj ma to miejsce w
Egipcie......

jako premia dobra zabawa, brak klątwy i urocze azjatki

--

Wiecie coś o warunkach pracy w Azji?