Wiecie dlaczego trybunały unijne uważają Ĺźe mają prawo zajmować się ustrojem sądĂłw Q1|C ZsŸ8˛Ürß

Data: 2019-09-25 11:34:30
Autor: z
Wiecie dlaczego trybunały unijne uważają Ĺźe mają prawo zajmować się ustrojem sądĂłw Q1|C ZsŸ8˛Ürß
Bo wyrok dotyczący Portugalii został źle przetłumaczony na język angielski (psipadek?) a teraz bezmyślne biurwy brukselskie powołują się na ten zapis który jest _ewidentnym błędem tłumacza._
To gówniane brukselskie towarzystwo ma gdzieś argumenty prawników.

Ale ... niemiecki trybunał wydał ostrzeżenie że jak w ten sposób brukselka będzie się prowadzić to oni uznają wyższość swojego orzecznictwa i mają w dupie unijne wyroki.

Jak to nazwać? Czy do takiej unii wstępowaliśmy?
Co gorsze? Nieudacznictwo czy celowa walka z przeciwnikami politycznymi?
To ma być unijna DEMOKRACJA?

Data: 2019-09-25 12:05:17
Autor: Pisiorowy Escobar
Wiecie dlaczego trybunały unijne uważają że mają prawo zajmować się ustrojem sądów w państwach?

taki dostałeś przekaz dnia ohohoho

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-09-25 12:25:07
Autor: z
Wiecie dlaczego trybunały unijne uważaj ą Ĺźe mają prawo zajmować się ustrojem sąd Ăłw w państwach?
W dniu 2019-09-25 o 12:05, Pisiorowy Escobar pisze:
taki dostałeś przekaz dnia ohohoho

Ale potrafisz jakoś poważniej się do tego odnieść?

Data: 2019-09-25 12:51:36
Autor: Pisiorowy Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-09-25 o 12:05, Pisiorowy Escobar pisze:
> taki dostałeś przekaz dnia ohohoho

Ale potrafisz jakoś poważniej się do tego odnieść?

a po co skoro to bzdety

Data: 2019-09-25 12:57:51
Autor: z
Wiecie dlaczego trybunały unijne uważaj ą Ĺźe mają prawo zajmować się ustrojem sąd Ăłw w państwach?
W dniu 2019-09-25 o 12:51, Pisiorowy Escobar pisze:

a po co skoro to bzdety

Aleś mi w tym momencie zaimponił ;-)

Data: 2019-09-26 07:42:34
Autor: Runt
W dniu 2019-09-25 o 11:34, z pisze:
[...]

Tylko dlaczego Trybunał uparł się na POlskę i Węgry? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-26 07:55:40
Autor: z
W dniu 2019-09-26 o 07:42, Runt pisze:
Tylko dlaczego Trybunał uparł się na POlskę i Węgry? ;-)))

Bo może? Bo musi się czymś zajmować i uzasadniać potrzebę swojego istnienia? Cholera wie co małych główkach biurw brukselskiech siedzi.
Dlatego bardziej się skłaniam ku tezie że oni przeoczyli to tłumaczenie i teraz idą w zaparte żeby nie przyznać się do tak DEBILNEGO błędu.
To normalne biurokratyczne zachowania.

Data: 2019-09-25 23:10:16
Autor: japanizer
On Thursday, September 26, 2019 at 7:56:09 AM UTC+2, z wrote:
W dniu 2019-09-26 o 07:42, Runt pisze:
> Tylko dlaczego Trybunał uparł się na POlskę i Węgry? ;-)))

Bo może?

Uwzięli się na Polskę, co? A w dodatku Niemcy nienawidzą Polaków, prawda?

Data: 2019-09-26 09:56:59
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> Tylko dlaczego Trybunał uparł się na POlskę i Węgry? ;-)))

Bo może?

Uwzięli się na Polskę, co? A w dodatku Niemcy nienawidzą Polaków, prawda?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I nie było krwawych niedziel w Brombergu, co?

boukun

Data: 2019-09-26 08:09:58
Autor: Runt
W dniu 2019-09-26 o 07:55, z pisze:
[...]

Ale dlaczego tylko na Polskę-pis i Węgry się uparli? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-03 23:06:12
Autor: Pisiorowy Escobar
z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-09-26 o 07:42, Runt pisze:
> Tylko dlaczego Trybunał uparł się na POlskę i Węgry? ;-)))

Bo może? Bo musi się czymś zajmować i uzasadniać potrzebę swojego istnienia?

dlatego że w wolsce pełno takich bezmózgów jak ty, potomków homo soviticus
teraz rozumiesz niedorajdo życiowa ? :DDDDD

Data: 2019-10-04 07:38:56
Autor: z
Wiecie dlaczego trybunały unijne uważaj ą Ĺźe mają prawo zajmować się ustrojem sąd Ăłw w państwach?
Kopiesz też bitcoiny? ;-)

Wiecie dlaczego trybunały unijne uważają Ĺźe mają prawo zajmować się ustrojem sądĂłw Q1|C ZsŸ8˛Ürß