Wiecie kto popiera komora?

Data: 2010-06-24 09:38:11
Autor: Kud艂aty Konservateesta
Wiecie kto popiera komora?
Czy wiecie, 偶e Stronnictwo Demokratyczne Paw艂a Piskorskiego, kt贸re popar艂o w wyborach prezydenckich Andrzeja Olechowskiego, a teraz popiera Bronis艂awa Komorowskiego, w latach '80 wsp贸艂pracowa艂o z Socjaldemokratyczn膮 Parti膮 Korei (tak, tak, Korei P贸艂nocnej), czyli de facto wsp贸艂pracowali z Kim Ir Senem?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjaldemokratyczna_Partia_Korei

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stronnictwo_Demokratyczne#Udzia.C5.82_w_wyborach_w_2010

Gratuluj臋 poparcia klanu Kim贸w! Wazelina za ciekawe informacje :)
--
Kud艂aty Konservateesta
nie@podam.com.pl

http://www.youtube.com/watch?v=W6Wbq4nMxeM
PRZEBRA艁A SI臉 MIARKA, G艁OSUJ臉 NA JARKA!

Data: 2010-06-24 09:54:37
Autor: Agnieszka
Wiecie kto popiera komora?
U偶ytkownik "Kud艂aty Konservateesta" <nie@podam.com.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvv214$udf$4news.onet.pl...
[...]

Nie wiedzia艂e艣, 偶e w latach osiemdziesi膮tych w Polsce obowi膮zywa艂a jedynie s艂uszna ideologia?
Ale to ju偶 przesz艂o艣膰. Teraz jedynie obowi膮uj膮ca ideologia m贸wi, 偶e nie ma ju偶 komuch贸w, s膮 ludzie o pogl膮dach lewicowych. Z Jaros艂awem Kaczy艅skim na czele.

Agnieszka

Data: 2010-06-24 10:03:49
Autor: Kud艂aty Konservateesta
Wiecie kto popiera komora?
W dniu 2010-06-24 09:54, Agnieszka pisze:
Nie wiedzia艂e艣, 偶e w latach osiemdziesi膮tych w Polsce obowi膮zywa艂a
jedynie s艂uszna ideologia?

Mo偶e twoje ubeckie 艣rodowisko widzia艂o tylko jedn膮 opcj臋. Cz艂onkowie mojej rodziny siedzieli w pace za ulotki Solidarno艣ci.

--

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100525&typ=sw&id=sw01.txt

Data: 2010-06-24 10:10:44
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Wiecie kto popiera komora?
W dniu 2010-06-24 10:03, Kud砤ty Konservateesta pisze:
W dniu 2010-06-24 09:54, Agnieszka pisze:
Nie wiedzia砮, 縠 w latach osiemdziesi眛ych w Polsce obowi眤ywa砤
jedynie s硊szna ideologia?

Mo縠 twoje ubeckie 秗odowisko widzia硂 tylko jedn opcj. Cz硂nkowie
mojej rodziny siedzieli w pace za ulotki Solidarno禼i.

Mo縠 trzeba by硂 na nich nie donosi, co?

BTW - skr箧 sobie siga, bo 7 linii bez ascii-arta to "nieco" chamskie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2010-06-24 10:21:03
Autor: Neko
Wiecie kto popiera komora?
U縴tkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa w

BTW - skr箧 sobie siga, bo 7 linii bez ascii-arta to "nieco" chamskie.

Ale przeciez jestesmy na chamskiej grupie. Wiec o co chodzi?

Data: 2010-06-24 10:16:06
Autor: Agnieszka
Wiecie kto popiera komora?
U偶ytkownik "Kud艂aty Konservateesta" <nie@podam.com.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvv3h6$3gl$1news.onet.pl...
[...]

A, znaczy w Solidarnosci si臋 takie chamstwo szerzy艂o, 偶eby plu膰 dooko艂a nie ogl膮daj膮c si臋 na nic. Nic dziwnego, 偶e w Polsce jest jak jest. W艂a艣nie zas艂u偶y艂e艣 sobie na opini臋 Millera o Ziobrze. EOT.

Agnieszka

Data: 2010-06-24 10:17:11
Autor: Neko
Wiecie kto popiera komora?
U偶ytkownik "Agnieszka" <agnieszka@zwawy.pl> napisa艂

A, znaczy w Solidarnosci si臋 takie chamstwo szerzy艂o, 偶eby plu膰 dooko艂a nie ogl膮daj膮c si臋 na nic. Nic dziwnego, 偶e w Polsce jest jak jest. W艂a艣nie zas艂u偶y艂e艣 sobie na opini臋 Millera o Ziobrze. EOT.

Mysle, ze Miller to jednak kiepski autorytet. :)

Data: 2010-06-24 10:19:01
Autor: Agnieszka
Wiecie kto popiera komora?
U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvv4b1$67p$1news.onet.pl...
[...]

Dla pospolitego chamstwa w zupe艂no艣ci wystarczaj膮cy.

Agnieszka

Data: 2010-06-24 10:20:23
Autor: Neko
Wiecie kto popiera komora?
U偶ytkownik "Agnieszka" <agnieszka@zwawy.pl> napisa艂

Dla pospolitego chamstwa w zupe艂no艣ci wystarczaj膮cy.

A to prawda. Dla POspolitego na pewno wystarczy.

Data: 2010-06-24 10:30:33
Autor: Kud艂aty Konservateesta
Wiecie kto popiera komora?
W dniu 2010-06-24 10:19, Agnieszka pisze:

Dla pospolitego chamstwa w zupe艂no艣ci wystarczaj膮cy.

Agnieszka

Alfons da艂 ci przerw臋?

Data: 2010-06-25 00:10:23
Autor: mw
Wiecie kto popiera komora?
On 24 Cze, 10:30, Kud砤ty Konservateesta <n...@podam.com.pl> wrote:
[...]
Alfons da ci przerw?

S硂m w butach poprawi砮?
Mo縠 Ciebie uwiera.

Data: 2010-06-24 12:11:37
Autor: spp
Wiecie kto popiera komora?
W dniu 2010-06-24 10:17, Neko pisze:

Mysle, ze Miller to jednak kiepski autorytet. :)

呕artujesz? Ten zas艂u偶ony dzia艂acz lewicy?

--
spp

Data: 2010-06-24 13:29:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiecie kto popiera komora?

U偶ytkownik "spp" <spp@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvvb0o$qtr$1news.onet.pl...
W dniu 2010-06-24 10:17, Neko pisze:

Mysle, ze Miller to jednak kiepski autorytet. :)

呕artujesz? Ten zas艂u偶ony dzia艂acz lewicy?

-- spp

No tak, ale lekko starszego pokolenia. Chyba tak, jak Oleksy.
Ale przez Prezesa wysoko ceniony (do wybor贸w!).

Data: 2010-06-26 01:36:44
Autor: Dariusz K. dziak
Wiecie kto popiera komora?
U縴tkownik Neko napisa:
U縴tkownik "Agnieszka" <agnieszka@zwawy.pl> napisa

A, znaczy w Solidarnosci si takie chamstwo szerzy硂, 縠by plu
dooko砤 nie ogl眃aj眂 si na nic. Nic dziwnego, 縠 w Polsce jest jak
jest. W砤秐ie zas硊縴砮 sobie na opini Millera o Ziobrze. EOT.

Mysle, ze Miller to jednak kiepski autorytet. :)

No co ty? Kiepskim autorytetem to m骻砨y by jaki zapluty komuch - a przecie Miller nie jest jakim tam komuchem, to jest cz硂wiek lewicy - esemes體 z centrali si nie czyta...

--
Darek

Data: 2010-06-24 12:36:41
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?
On 2010-06-24 10:16, Agnieszka wrote:
[...]

To sama nie wiesz, gdzie sie to chamstwo plenilo?? To o czym ty, pokolenie
po prl-owskich rodzicach, chcesz tutaj gadac??
I bez takich wstawek z komucha Millera, bo siekne 'zlym slowem' po tych babskich uszach!
Moj ton wobec ciebie, rozowa zwolenniczko komuny, jest adekwatny do
'szacunku' jakim darze twoich idoli i ty mi tu nie wyjezdzaj z
tym, zes taka delikatna i obrazalska, bo skoro najgorsze lajdusy polityczne
sa dla ciebie ideowym drogowskazem, to ja juz wiem z kim mam do czynienia!
Przedwyborczy desant mlodziezowki PO na fora publiczne..:))
Zalosc doopine sciska...

Data: 2010-06-24 12:37:56
Autor: Bombelek
Wiecie kto popiera komora?

U縴tkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa w wiadomo禼i news:hvvcfs$7k8$1newsread1.aster.pl...
On 2010-06-24 10:16, Agnieszka wrote:
[...]

http://wybory.onet.pl/prezydenckie-2010/aktualnosci/posel-pis-sklada-zyczenia-urodzinowe-oleksemu,1,3305954,aktualnosc.html

Jeszcze troch, a zaczn kopulowa!

--

B眀el-ek

Data: 2010-06-24 13:35:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiecie kto popiera komora?

U偶ytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvvcfs$7k8$1newsread1.aster.pl...
On 2010-06-24 10:16, Agnieszka wrote:
[...]

Wed艂ug mnie najgorszym 艂ajdusem politycznym jest prezes, kt贸ry tak pokocha艂 postkomun臋!

Data: 2010-06-24 13:48:52
Autor: sonn
Wiecie kto popiera komora?
U偶ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c2342f9$1news.home.net.pl...

Wed艂ug mnie najgorszym 艂ajdusem politycznym jest prezes, kt贸ry tak pokocha艂 postkomun臋!

艁ajdusem? Toi偶 to zwk艂a kurwa, kt贸ra da dupy temu, kto wi臋cej zap艂aci. Bez obrazy dla kurew oczywi艣cie.

--
Sonn

Data: 2010-06-24 18:15:44
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?
On 2010-06-24 13:48, sonn wrote:
[...]

Spoko, nikt cie tu nie obraza...

Data: 2010-06-24 12:24:27
Autor: szerszen
Wiecie kto popiera komora?

U偶ytkownik "Kud艂aty Konservateesta" <nie@podam.com.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:hvv3h6$3gl$1@news.onet.pl...

Mo偶e twoje ubeckie 艣rodowisko widzia艂o tylko jedn膮 opcj臋. Cz艂onkowie mojej rodziny siedzieli w pace za ulotki Solidarno艣ci.

no popatrz, to moze zadasz pytanie swojemu preziowi, jak to mozliwe, ze on, ktory byl podobno duzo bardziej zaangazowany w krzewienie demokracji i walke z rezimem niz twoja rodzina, po aresztowaniu zostal po kilku godzinach zwolniony, a jego lojalka, co jest oczywista oczywistoscia, okazala sie sfalszowana

Data: 2010-06-24 12:39:39
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?
On 2010-06-24 12:24, szerszen wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dokladnie takie pytanie zadaj swojemu idolowi
bydloszewskiemu w kontekscie jego pobytu w Oswiecimiu...
PO-wski mlodziezowy hunwejbinie!

Data: 2010-06-24 13:33:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiecie kto popiera komora?

U偶ytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvvclf$7k8$2newsread1.aster.pl...
On 2010-06-24 12:24, szerszen wrote:

[...]

A co Ty wiesz o pobycie Bartoszewskiego w O艣wi臋cimiu pisowski hunwejbinie?

Data: 2010-06-24 18:19:00
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?

On 2010-06-24 12:24, szerszen wrote:

[...]

A co cie to obchodzi, nie tobie to pytanie zadalem,
ale znaj pana .., bacznie uwazaj,odpowiem: Wszystko!
Zrozumial przymul POwski??

Data: 2010-06-24 19:12:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiecie kto popiera komora?

U偶ytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i000hn$gns$1newsread1.aster.pl...

On 2010-06-24 12:24, szerszen wrote:

[...]

To si臋 podziel je艣li potrafisz!

Data: 2010-06-24 14:00:43
Autor: szerszen
Wiecie kto popiera komora?

U偶ytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:hvvclf$7k8$2@newsread1.aster.pl...

Dokladnie takie pytanie zadaj swojemu idolowi
bydloszewskiemu

wszystko ci sie POeab艂o ;)

w przeciwienstwie do ciebie, nie mam komu takiego pytania zadawac, bo nie mam idoli, a juz napewno nie na polskiej scenie politycznej

Data: 2010-06-25 22:51:43
Autor: Adam P砤szczyca
Wiecie kto popiera komora?
Dnia Thu, 24 Jun 2010 12:39:39 +0200, HaMMeR napisa(a):

Dokladnie takie pytanie zadaj swojemu idolowi
bydloszewskiemu w kontekscie jego pobytu w Oswiecimiu...
PO-wski mlodziezowy hunwejbinie!

Pytanie takie zosta硂 mu zadane. I co wiecej, bez problemu na nie zosta砤
udzielona odpowied, poparta stosownymi dokumentami, miedzy innymi z
Czerwonego Krzy縜. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P砤szczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    K阺zyca Le秐a 51/9, 66-305 Keszyca Le秐a
 _______/ /_     GG: 3524356
___________/    Wywo硑wanie slajd體 http://trzypion.pl/

Data: 2010-06-27 07:05:13
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?
On 2010-06-25 22:51, Adam P砤szczyca wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

No no.., tylko z Czerwonego Krzyza? A NKWD to pies?
Daj linka do tych wiadomosci, bo na krzywy ryj,
to nie sposob uwierzyc, sam rozumiesz, ilu z 'tamtego
miejsca' zostalo 'zwolnionych', bo byli przeziebieni...

Data: 2010-06-27 07:28:54
Autor: Art
Wiecie kto popiera komora?

U縴tkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa w wiadomo禼i news:i06m69$mv7$1newsread1.aster.pl...
On 2010-06-25 22:51, Adam P砤szczyca wrote:
[...]

Skoro tata Bronka /縪硁ierz AK z oddzia硊 paszki, 秏iertelnego wroga Sowiet體 i polskich zdrajc體, z砤pany z broni w r阫u, w ci眊u paru miesi阠y zostaje oficerem LWP/ wyszed spod luf plutonu egzekucyjnego za pier禼ionek babuni /ciekawe ile jeszcze bi縰terii rodowej nosi przy sobie/  to i Byd硂szewski wyszed z O秝i阠imia na przezi阞ienie. Pewnie ma papier od dr Mengele, 縠 mia gor眂zk 41 stopni i nie kwalifikowa si w takim staniu do PObytu w obozie.

--
Art
wyborca PO odkrywa swoje tajemnice:

Data: 2010-06-27 21:52:14
Autor: Adam P砤szczyca
Wiecie kto popiera komora?
Dnia Sun, 27 Jun 2010 07:05:13 +0200, HaMMeR napisa(a):

No no.., tylko z Czerwonego Krzyza? A NKWD to pies?
Daj linka do tych wiadomosci, bo na krzywy ryj,
to nie sposob uwierzyc, sam rozumiesz, ilu z 'tamtego
miejsca' zostalo 'zwolnionych', bo byli przeziebieni...

Mo縠 jednak sam dotrzyj do fakt體/ Bo wiesz, linka do materia丑w jakie mam
na papierze ci昕ko da. Ale mo縠sz przyj舵 do mnie, adres w stopce, to
poka筷. --

Data: 2010-06-24 17:17:36
Autor: Przemys砤w Bernat
Wiecie kto popiera komora?
Dnia Thu, 24 Jun 2010 10:03:49 +0200, Kud砤ty Konservateesta napisa(a):

Mo縠 twoje ubeckie 秗odowisko widzia硂 tylko jedn opcj. Cz硂nkowie mojej rodziny siedzieli w pace za ulotki Solidarno禼i.

Co za g硊pki! To nie mogli jak Kaczy駍cy pisa pean體 na cze舵 Lenina i
ideologii marksistowskiej? Stan wojenny sp阣ziliby w rodzinnym domu, a
teraz byli weteranami walk z 體czesnymi lewicowymi rz眃ami :-) --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-06-24 18:39:05
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?
On 2010-06-24 17:17, Przemys砤w Bernat wrote:
[...]

No wlasnie! Albo mogli tak, jak ta postepowa POetka, ktora sciskal niedawno kandydat Bobr Komoruski.., Szymborska, ktora za peany na czesc Sloneczka Stalina, jest dzisiaj podziwiana i doceniana na salonach POwskich wyksztalciuchow i nuworyszowskich luminarzy z kieszeniami do ziemi (sub)kultury wszelakiej.., jak Wajda (nalezy wymawiac z angielska!) czy tez niejaki Kuc (wymawiac czysto po polsku!) lub bywalec lzemediow, szczesliwy absolwent podstawowki i 'rockmen' Holdys oraz Sciera..eee...sorry Skiba obarczony dozywotnio Big Cycem i wielu innych, zalapujacych sie na to zalosne koryto, w ktorym strawy dolewa i miesza sam mistrz iluzji Donald Tusk, a przyprawia geremek... tfu, giermek Schetyna!
Dorze Przemus, ze ty to tak odrazu ten myk zalapales! Beda z ciebie jeszcze ludzie...'rozumni'!

Data: 2010-06-24 19:04:29
Autor: Przemys砤w Bernat
Wiecie kto popiera komora?
Dnia Thu, 24 Jun 2010 18:39:05 +0200, HaMMeR napisa(a):

[...]

Czy kt髍a z wymienionych przez Ciebie os骲 uwa縜 si za filar
antykomunistycznej opozycji?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-06-25 07:22:35
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?
On 2010-06-24 19:04, Przemys砤w Bernat wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Alez wszystkie te osoby maja, na uzytek pozytecznych idiotow,
dawno juz spreparowane legendy zawierajace mrozace krew w zylach
watki o ich bohaterstwie w walce z komuna o 'demokracje' i ze to dzieki
ich martyrologii owa 'demokracja' swieci swoj tryumf w naszym
kraju! Wiec nie pozbawiaj swoich autorytetow tego, co z takim
trudem i poswieceniem stworzyla 'wsiowa' agencja aby te zyciorysy
zawieraly bardziej ludzki i wolnosciowy etos...
Wracajac do twojego pytania o filar, oczywiscie ze sie nie
uwazaja, ale tylko dlatego, ze maja wyrobiony przez lata,
a tlumaczony odruchem Pawlowa, silny instynkt samozachowawczy,
ktory karze im sie nie pchac na 'salony' z tymi zyciorysami,
bo mozna sobie zrobic niespodziewanie w brew...
Chwytasz?

Data: 2010-06-25 08:46:56
Autor: szerszen
Wiecie kto popiera komora?

U縴tkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:i01eev$6i0$1@newsread1.aster.pl...

Chwytasz?

a ty?
a przypowiesz o drzazdze i belce w oku znasz?

bo jak na razie to do tego samego wora mozna wlozyc jaroslawa "malego rycerza" kaczynskiego, co to cale zycie spedzil w willi na warszawskim zloliborzu gdzie mial wszystko pod nos podetkniete, nawet do filmu sie zalapal, skonczyl szkoly, potem prawo na uniwerku i nagle sie w nim wtedy obudzil duch patriotyzmu i z wawy samojeden udal sie do gdanska z komuna walczyc, a jak go aresztowali to go zaraz wypuszcili, ciekawe czemu, ciekawe czmu jak zakomuny wystapil w filmie bedac synem akowca i uczestnika powstania, ciekawe jak ten akowiec dochrapal sie takiej willi, skoro do warszawy przybyl na poczatku wojny jako golodupiec, ciekawe jak to mozliwe ze matkami chrzestnymi blizniakow kaczynskich zostaly zydowskie blizniaczki, ciekawe jak to mozliwe zewladzunia nie interesowala sie co sie dzieje z dziecmi ich "profesorka" co to im dawal magisterki w dwa lata, a moze wiedziala i wszystko bylo ustawione

Data: 2010-06-25 15:26:19
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?
On 2010-06-25 08:46, szerszen wrote:

[...]

Najpierw, to do szkoly, naucz sie pisac i czytac ze zrozumieniem,
a nastepnie idz i... sie nie garb ptaszyno...

Data: 2010-06-25 15:46:08
Autor: szerszen
Wiecie kto popiera komora?

U縴tkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:i02apu$j26$1@newsread1.aster.pl...

Najpierw, to do szkoly, naucz sie pisac i czytac ze zrozumieniem,
a nastepnie idz i... sie nie garb ptaszyno...

no pewnie, pytanie za trudne to i zmiana tematu nastepuje :)

Data: 2010-06-25 18:47:54
Autor: the_foe
Wiecie kto popiera komora?
W dniu 2010-06-24 10:03, Kud艂aty Konservateesta pisze:
[...]

cos klamiesz chyba. JK byl wielkim macherem tamatych czasow solidarnosciowych i nigdy nie siedzial, ba, nawet go nie internowali, a Ty twierdzisz ze za glupie ulotki wsadzali? ;)

--
the_foe

Data: 2010-06-24 12:24:07
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?
On 2010-06-24 09:54, Agnieszka wrote:
[...]

To ostatnie zdanie to oczywiscie od ciebie platfonsiaro!
Z komuchami to sie 'maca' twoj premierunio z wytrzeszczem,
oraz komorus, dzieki ktorym ten ostatni 'wyhandluje'
prezydenture! Wiec po co strzepisz sama to rozowe rylo
platfonsiaro?!

Data: 2010-06-24 10:32:50
Autor: masti
Wiecie kto popiera komora?
Dnia pi臋knego Thu, 24 Jun 2010 12:24:07 +0200, osobnik zwany HaMMeR
wystuka艂:

O! nowy trollik si臋 pojawi艂.
To na艣ci linka:
http://42.pl/u/2m2u_gizynski
i kto tu si臋 maca?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-06-24 12:45:52
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?
On 2010-06-24 12:32, masti wrote:
[...]

Doprawdy, najazd PO-wskiej mlodziezowki!!
Praktyki kandydackie na politrukow, ani chybi?
Nowym trollikiem to jestes ty, wymozdzona POwska nadziejo!
Kiepskie masz rozeznanie, a powinienes zaczacj od pierwocin,
czyli od 'dzien dobry Panstwu, jestem tu nowym
praktykantem z PO, potraktujcie mnie lagodnie...

Data: 2010-06-24 12:51:27
Autor: Bombelek
Wiecie kto popiera komora?

U縴tkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisa w wiadomo禼i news:hvvd13$7nr$1newsread1.aster.pl...
On 2010-06-24 12:32, masti wrote:
[...]

so wam,co? Prezes publicznie li縠 ty砶i starym komuchom. Umizgi do Napieralskiego na nic! Grzegorzu, zasu tym staruchom kopniaka!

--

B眀el-ek

Data: 2010-06-24 17:24:31
Autor: Przemys砤w Bernat
Wiecie kto popiera komora?
Dnia Thu, 24 Jun 2010 12:45:52 +0200, HaMMeR napisa(a):

Doprawdy, najazd PO-wskiej mlodziezowki!!
Praktyki kandydackie na politrukow, ani chybi?
Nowym trollikiem to jestes ty, wymozdzona POwska nadziejo!

Wygl眃a, 縠 temu m硂tkowi moonowi kto IANA skonfigurowa. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-06-24 18:45:15
Autor: HaMMeR
Wiecie kto popiera komora?
On 2010-06-24 17:24, Przemys砤w Bernat wrote:
[...]

A co, majsterkowac ci sie zachcialo wymozdzencu?

Data: 2010-06-24 10:08:47
Autor: Bombelek
Wiecie kto popiera komora?

U縴tkownik "Kud砤ty Konservateesta" <nie@podam.com.pl> napisa w wiadomo禼i news:hvv214$udf$4news.onet.pl...
[...]

A kt罂 taki popiera prezesa PiS? Mohery, sukienkowi, W.Jaruzelski, T.Rydzyk. Dobrane towarzystwo!

--

B眀el-ek

Data: 2010-06-24 10:16:03
Autor: Neko
Wiecie kto popiera komora?
U縴tkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisa

A kt罂 taki popiera prezesa PiS? Mohery, sukienkowi, W.Jaruzelski, T.Rydzyk. Dobrane towarzystwo!

Gdzie te obiecane wezwanie na komisariat, k砤mco POspolity?

Czekam, czekam i nic...

Data: 2010-06-24 10:16:53
Autor: awe
Wiecie kto popiera komora?

U縴tkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:4c23128c$0$19162$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
o prosze jak kloceklego was podsumowal....zapomniales jeszcze dodac barbi i kena
awe

Data: 2010-06-24 11:49:52
Autor: brat_olin
Wiecie kto popiera komora?
"Kudlaty Konservateesta" <nie@podam.com.pl> wrote

Czy wiecie, ze Stronnictwo Demokratyczne Pawla Piskorskiego, kt髍e poparlo w wyborach prezydenckich Andrzeja Olechowskiego, a teraz popiera Bronislawa Komorowskiego, w latach '80 wsp髄pracowalo z Socjaldemokratyczna Partia Korei (tak, tak, Korei P髄nocnej), czyli de facto wsp髄pracowali z Kim Ir Senem?

To nie to SD.  Tamo to byla partia Korwina (JKM)
Nowe SD (Piskorskiego) to mafia i TW.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-06-24 17:40:10
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wiecie kto popiera komora?
czwartek, 24 czerwca 2010 11:49. carbon entity 'brat_olin' <brat_olin@yahoo.com>
contaminated pl.pregierz with the following letter:

To nie to SD.  Tamo to byla partia Korwina (JKM)

Kt贸ry po dzi艣 dzie艅 jest monarchist膮 ;)

Data: 2010-06-24 13:44:49
Autor: sonn
Wiecie kto popiera komora?
[...]

No po prostu ROTFL. Kud艂y ju偶 ci m贸zg zaros艂y. A wiesz 偶e dziadek Kaczy艅skich s艂u偶y艂 w armii carskiej? Argument tego samego kalibru.
Jeste艣 zwyk艂ym idiot膮, a mia艂em swojego czasu lepsze zdanie o tobie.

--
Sonn

Data: 2010-06-26 01:46:01
Autor: Dariusz K. dziak
Wiecie kto popiera komora?
U縴tkownik sonn napisa:

No po prostu ROTFL. Kud硑 ju ci m髗g zaros硑. A wiesz 縠 dziadek
Kaczy駍kich s硊縴 w armii carskiej? Argument tego samego kalibru.
Jeste zwyk硑m idiot, a mia砮m swojego czasu lepsze zdanie o tobie.

Dziadkowie Kaczy駍kich walczyli w Powstaniu Styczniowym. Ups... Tak jak z tym dziadkiem co w O秝i阠imiu zgin背 - z wie縴 stra縩iczej spadaj眂?

--
Darek

Data: 2010-06-26 08:30:09
Autor: 'he庐sk'
Wiecie kto popiera komora?
On Sat, 26 Jun 2010 01:46:01 +0200, "Dariusz K. dziak"
<dariusz.ladziak@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Dziadkowie Kaczy駍kich walczyli w Powstaniu Styczniowym. Ups... Tak jak z tym dziadkiem co w O秝i阠imiu zgin背 - z wie縴 stra縩iczej spadaj眂?

kaczynscy w linii prostej pochodza od praprzodka wszystkich Polan!

ja pierdziele, czysta komuna! co jeszcze wymysla ci idioci z PiS?

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-06-25 14:18:26
Autor: Antenka
Wiecie kto popiera komora?
On 24 Cze, 09:38, Kud砤ty Konservateesta <n...@podam.com.pl> wrote:
Czy wiecie, 縠 Stronnictwo Demokratyczne Paw砤 Piskorskiego, kt髍e
popar硂 w wyborach prezydenckich Andrzeja Olechowskiego, a teraz popiera
Bronis砤wa Komorowskiego, w latach '80 wsp蟪pracowa硂 z
Socjaldemokratyczn Parti Korei (tak, tak, Korei P蟪nocnej), czyli de
facto wsp蟪pracowali z Kim Ir Senem?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjaldemokratyczna_Partia_Korei

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stronnictwo_Demokratyczne#Udzia.C5.82_w_...

Gratuluj poparcia klanu Kim體! Wazelina za ciekawe informacje :)
--
Kud砤ty Konservateesta
n...@podam.com.pl

http://www.youtube.com/watch?v=W6Wbq4nMxeM
PRZEBRA SI MIARKA, GSUJ NA JARKA!

Nie, nie wiemy. Komornicy? :D

Antenka

Data: 2010-06-25 22:40:15
Autor: Adam P砤szczyca
Wiecie kto popiera komora?
Dnia Thu, 24 Jun 2010 09:38:11 +0200, Kud砤ty Konservateesta napisa(a):

Wiemy. Ludzie miast, z bogatszych region體, kt髍zy swoj praca dorobili sie
jakiego maj眛ku. Nie popieraj leniwe go硂dupce z Polski B.