Wiecie kto popiera komora?

Data: 2010-06-24 13:44:49
Autor: sonn
Wiecie kto popiera komora?
Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <nie@podam.com.pl> napisał w wiadomości news:hvv214$udf$4news.onet.pl...
Czy wiecie, że Stronnictwo Demokratyczne Pawła Piskorskiego, które poparło w wyborach prezydenckich Andrzeja Olechowskiego, a teraz popiera Bronisława Komorowskiego, w latach '80 współpracowało z Socjaldemokratyczną Partią Korei (tak, tak, Korei Północnej), czyli de facto współpracowali z Kim Ir Senem?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Socjaldemokratyczna_Partia_Korei

http://pl.wikipedia.org/wiki/Stronnictwo_Demokratyczne#Udzia.C5.82_w_wyborach_w_2010

Gratuluję poparcia klanu Kimów! Wazelina za ciekawe informacje :)

No po prostu ROTFL. Kudły już ci mózg zarosły. A wiesz że dziadek Kaczyńskich służył w armii carskiej? Argument tego samego kalibru.
Jesteś zwykłym idiotą, a miałem swojego czasu lepsze zdanie o tobie.

--
Sonn

Data: 2010-06-26 01:46:01
Autor: Dariusz K. £adziak
Wiecie kto popiera komora?
U¿ytkownik sonn napisa³:

No po prostu ROTFL. Kud³y ju¿ ci mózg zaros³y. A wiesz ¿e dziadek
Kaczyñskich s³u¿y³ w armii carskiej? Argument tego samego kalibru.
Jeste¶ zwyk³ym idiot±, a mia³em swojego czasu lepsze zdanie o tobie.

Dziadkowie Kaczyñskich walczyli w Powstaniu Styczniowym. Ups... Tak jak z tym dziadkiem co w O¶wiêcimiu zgin±³ - z wie¿y stra¿niczej spadaj±c?

--
Darek

Data: 2010-06-26 08:30:09
Autor: 'he®sk'
Wiecie kto popiera komora?
On Sat, 26 Jun 2010 01:46:01 +0200, "Dariusz K. £adziak"
<dariusz.ladziak@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Dziadkowie Kaczyñskich walczyli w Powstaniu Styczniowym. Ups... Tak jak z tym dziadkiem co w O¶wiêcimiu zgin±³ - z wie¿y stra¿niczej spadaj±c?

kaczynscy w linii prostej pochodza od praprzodka wszystkich Polan!

ja pierdziele, czysta komuna! co jeszcze wymysla ci idioci z PiS?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Wiecie kto popiera komora?