Wiecie na którym cmentarzu gnije ścierwo dra Ratajczaka?...

Data: 2010-06-18 07:20:12
Autor: Tzva Adonai
Wiecie na którym cmentarzu gnije ścierwo dra Ratajczaka?...
Myślałem ostatnio o wizycie w Polsce i zrobieniu małego happeningu
przy okazji.. Siusianie i kupkanie na grób byłoby dość ograne.. A może
tak nowa tabliczka marmurowa z napisem: "Kłamał, że umarł. Tu nikt nie
leży"?...

Data: 2010-06-18 16:29:18
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4143b3cc-b7cc-47bb-ac87-93257c9e42a7i31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]
A później będziesz się puszył i wściekał, żeś taki przyzwoity...

boukun

Wiecie na którym cmentarzu gnije ścierwo dra Ratajczaka?...