Wiecie szanowni politycy co mnie najbardziej boli?

Data: 2014-06-25 16:50:31
Autor: Fritz
Wiecie szanowni politycy co mnie najbardziej boli?
~ishnan - 5 min temu

Wiecie szanowni politycy co mnie najbardziej boli? Boli mnie najbardziej to że nie mam możliwości powiedzieć Wam-szanownym politykom co o Was myślę, Wam szanownym politykom, jednemu po drugim prosto w RYJ bym powiedział szczerze i soczyście co o Was sądzę-Waszym własnym językiem bym Wam powiedział tfuu.

~limko - 5 min temu

Myslalem ze tylko w czasach PRLu wynik byl znany przed debata i przed glosowaniem! Ale wyglada na to ze tzw. demokracja mnie zaskakuje

~norecki123 - 23 min temu

To narod powinien glosowac !!!!

~pp - 10 min temu

Dlaczego taka pewna jesli ten numer przejdzie to koniec.Gdzie do EU parlamentu chyba do Trybunalu w. Hadze. Najpierw zrobic porzadek w domu a potem na saksy! Moze za chlebem tak jak wyslali tylu mlodych ludzi?Na poniewierke.!

Wiecie szanowni politycy co mnie najbardziej boli?