Wiecie za ile Pisowski "Polak i Patriota" z Krakowa sprzedaje honor Bauerowi?

Data: 2011-07-03 00:20:34
Autor: Zennon
Wiecie za ile Pisowski "Polak i Patriota" z Krakowa sprzedaje honor Bauerowi?
50 mln złotych, do podziału na czterech prezesów. Za tyle PiSowscy "patrioci" sprzedali krakowski "Dziennik Polski"

Ja się nawet nie znam, czy to tanio, czy drogo, jak za taką gazetę i niemożność przejścia się po Rynku w Krakowie już do końca życia.

Zennon

Data: 2011-07-02 15:25:06
Autor: brat_olin
Wiecie za ile Pisowski "Polak i Patriota" z Krakowa sprzedaje honor Bauerowi?
On 3 Lip, 00:20, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
wrote:

50 mln z otych, do podzia u na czterech prezes w. Za tyle PiSowscy
"patrioci" sprzedali krakowski "Dziennik Polski"

Gospodarz domu Klich wzialby wiecej?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-03 00:34:22
Autor: Zennon
Wiecie za ile Pisowski "Polak i Patriota" z Krakowa sprzedaje honor Bauerowi?

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:4003aaa8-b547-48ac-ba86-5bd4568a3db1x12g2000yql.googlegroups.com...
wrote:

50 mln z otych, do podzia u na czterech prezes w. Za tyle PiSowscy
"patrioci" sprzedali krakowski "Dziennik Polski"

Gospodarz domu Klich wzialby wiecej?

Przedostatnia Polska gazeta i to sprzedana wlasnorecznie przez PiSowców Niemcom, a Ty sie Grasiem interesujesz? Nisko oceniam Twój patriotyzm.

Zennon

Data: 2011-07-02 16:00:38
Autor: brat_olin
Wiecie za ile Pisowski "Polak i Patriota" z Krakowa sprzedaje honor Bauerowi?
On 3 Lip, 00:34, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid>
wrote:
Uzytkownik "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisal w wiadomoscinews:4003aaa8-b547-48ac-ba86-5bd4568a3db1x12g2000yql.googlegroups.com...

> Gospodarz domu Klich wzialby wiecej?

Przedostatnia Polska gazeta i to sprzedana wlasnorecznie przez
PiSowc w Niemcom, a Ty sie Grasiem interesujesz? Nisko oceniam Tw j
patriotyzm.

Rzeczywiscie Gras nie Klich.  Sorry, myla mi sie te niemieckie
nazwiska..
Znaczy wyciagnalby wiecej od Bauera?
--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-03 01:41:08
Autor: Zennon
Wiecie za ile Pisowski "Polak i Patriota" z Krakowa sprzedaje honor Bauerowi?

Uzytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:ae717c2e-35b4-4099-adb2-657f39945881j28g2000vbp.googlegroups.com...
wrote:
> [...]

patriotyzm.

Rzeczywiscie Gras nie Klich.  Sorry, myla mi sie te niemieckie

Znaczy, ze czterech PiSogostków z Krakowa, wycierajacych sobie gebe Polska i Patriotyzmem, przez ostatnie dwadziescia lat i pouczajacych w tej kwestii innych dalo dupy na oczach calego miasta niemieckiej firmie. To pewnie kolejni agenci spiochy byli!

Zennon

Data: 2011-07-03 00:07:26
Autor: obserwator
Wiecie za ile Pisowski
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
[...]

jak ktos zatrudnil w Polskapress pania,ktora bardziej kocha Niemcow niz
Polske, to nawet armia pisowcow na takie uklady nie da rady.
Pani ta mawlasnie zamiar wykupic Dom Medialny w Wielkopolsce.

Pomijajac juz fakt skutecznego uprzykrzania zycia wydawcy gazety,p.Tomaszowi
Domaleskiemu, przez palkarzy z GazWyb, ktos ich po prostu zmusil do sprzedania
tych gazet.

Ta akcja jakos dziwnie rownolegle przebiega ze sprzedaza Rzeczpospolitej, panu, ktory ma bardzo bliskie kontakty z pewnym bylym oficerem WSI,mimo
zewczesniej byl aktywnym opozycjonista w KPN.

Data: 2011-07-03 02:20:23
Autor: Zennon
Wiecie za ile Pisowski

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuobru$dn9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Buchacha...pod pistoletem ich trzymali ;))) Ekipa Legutki, od tego Legutki, co to ma proces z licealistą, zniszczyła gazetę w ciągu czterech lat. Nieudolnością, kolesiostwem, lansowaniem nieczytanych publicystów i bezsensownie propisowskiej linii

Ta akcja jakos dziwnie rownolegle przebiega ze sprzedaza Rzeczpospolitej,
panu, ktory ma bardzo bliskie kontakty z pewnym bylym oficerem WSI,mimo
zewczesniej byl aktywnym opozycjonista w KPN.

No tak, a Moczulski był TW, więc wszystko układa się w logiczną całość ;) PiSdzielce nie potrafią stworzyć dobrej gazety, wszystkie mają problemy finansowe, a potem wykupują je TW, albo Niemcy ;)))) Fajnie jest zawsze umieć znaleźć sobie wytłumaczenie własnej niekompetencji ;)))

Zennon

Data: 2011-07-03 00:35:33
Autor: obserwator
Wiecie za ile Pisowski
> [...]

No tak, a Moczulski był TW, więc wszystko układa się w logiczną całość ;) PiSdzielce nie potrafią stworzyć dobrej gazety, wszystkie mają problemy finansowe, a potem wykupują je TW, albo Niemcy ;)))) Fajnie jest zawsze umieć znaleźć sobie wytłumaczenie własnej niekompetencji ;)))

glupoty znowu wypisujesz,zamiast chwile pomyslec. Piotr Legutko jest zatrudniony jako dziennikarz. Jak ty bylbys zatrudniony
w gazecie jako dziennikarz, to jaki wplyw mialbys na decyzje wydawcy?

Jaki wpyw maja dziennikarze z Rzepy,na decyzje o sprzedazy tej gazety, temu facetowi ktory ja wykupil?

Ja nic nie napisalem o Moczulskim, wiec nie fantazjuj,bo za slaby jestes w
ukladaniu tych klockow. Nienawisc do opozycji, cie zaslepia.

To Tusek , ma wiekszy wplyw na ewentualne wyhamowanie tego typu nieuczciwych
gierek. Ale coz, on ma polskie interesy gdzies. --

Data: 2011-07-03 03:11:17
Autor: Zennon
Wiecie za ile Pisowski

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iuodgl$jgs$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Piotr Legutko jest zatrudniony jako dziennikarz. Jak ty bylbys zatrudniony
w gazecie jako dziennikarz, to jaki wplyw mialbys na decyzje wydawcy?

PiSowscy wydawcy, PiSowski naczelny, PiSowski wicenalczelny i się nie dogadali jak Polak z Polakiem?

Jaki wpyw maja dziennikarze z Rzepy,na decyzje o sprzedazy tej gazety,
temu facetowi ktory ja wykupil?

Nie ma żadnego. Jeśli PiSowski właściciel zadecyduje, że sprzedaje jedną z ostatnich w miarę normalnych polskich gazet niemcom, to nie ma nic do gadania mimo, że jest PiSowski

Ja nic nie napisalem o Moczulskim, wiec nie fantazjuj,bo za slaby jestes w
ukladaniu tych klockow. Nienawisc do opozycji, cie zaslepia.

Pisałeś, że Hajdarowicz jest agentem śpiochem i podstępnie wykupuje za pieniądze z moskiewskiej pożyczki najlepiej prosperujące PiSowskie gazety.

To Tusek , ma wiekszy wplyw na ewentualne wyhamowanie tego typu nieuczciwych
gierek. Ale coz, on ma polskie interesy gdzies.

Na czym polega nieuczciwość i dlaczego Tusk ma zakazywać PiSowcom sprzedawania ich gazet niemcom?

Zennon

Data: 2011-07-03 01:58:22
Autor: obserwator
Wiecie za ile Pisowski
> [...]

PiSowscy wydawcy, PiSowski naczelny, PiSowski wicenalczelny i się nie dogadali jak Polak z Polakiem?

no i coz tego? Dziennik moze byl niedochodowy. Nie mial reklam. Byl
konkurencyjny dla GazWyb krakowskiej ktora tez utrzymuje sie glownie z reklam?
A GazWyb kopala dolki pod nimi.Zatrudnial 150 osob, przy sprzedazy rocznej
rzedu 36,0 tys. egzemplarzy.

> [...]

Nie ma żadnego. Jeśli PiSowski właściciel zadecyduje, że sprzedaje jedną z ostatnich w miarę normalnych polskich gazet niemcom, to nie ma nic do gadania mimo, że jest PiSowski

No to o co masz pretensje do Piotra Legutki? A jak ten pisowski wlasciciel nie ma forsy, bo nie ma dochodow, a nalezy do grupy wydawniczej ktora ma inne
interesy i nie chce mu pomagac w imie wyzszych celow, to co ma zrobic? Ty sie znasz choc troche na biznesie?

Polskapress nie jest jeszcze calkowicie niemiecka, a wydawnictwo Jagiellonia
mialo 25 % udzialow w tej grupie medialnej Polskapress.

Ale faktem jest, ze pani prezes Polskapress, ma sentymenty raczej
proniemieckie. Ktos ta pania zatrudnil nie tak dawno. Zastanawiajace jest iz w Polsce pojawilo sie tylu miliarderow, a zaden z nich
nie interesuje sie tego typu propolska dzialalnoscia.

W te proznie, latwo wchodzi biznes np.niemiecki lub rozyjski (ktory ostatnio
intersuje sie rowniez przejeciem pewnych polskich mediow).

W zadnym panstwie, podobnej obojetnosci na sytuacje medialna sie nie spotyka.
Pisałeś, że Hajdarowicz jest agentem śpiochem i podstępnie wykupuje za pieniądze z moskiewskiej pożyczki najlepiej prosperujące PiSowskie gazety.

czlowieku, a gdzie ja cos podobnego napisalem? Ty sie dobrze czujesz?

Na czym polega nieuczciwość i dlaczego Tusk ma zakazywać PiSowcom sprzedawania ich gazet niemcom?

wytlumacze ci wszystko dokladniej, ale jak wrocisz z leczenia
psychiatrycznego. OK?

Data: 2011-07-03 17:03:13
Autor: Zennon
Wiecie za ile Pisowski

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iuoibu$6s7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

A GazWyb kopala dolki pod nimi.Zatrudnial 150 osob, przy sprzedazy rocznej

Czyli to wina Niemców, że PiSowscy prezesi sprzedali Niemcom gazetę? Czy wina ich nieudolności w prowadzeniu gazety i beznadziejnego PiSowskiego naczelnego i jego ekipy?

> [...]

interesy i nie chce mu pomagac w imie wyzszych celow, to co ma zrobic?

No właśnie. Beznadziejni PiSowscy "byznesmeni" zarżneli firmę nie do zarżnięcia jaką był Dziennik Polski. Wzorcowy pokaz nieudolności PiSowskich nieudaczników, jak we wszystkim zresztą ;)

[...]

Czyli były KPNowiec mógłby kupić dziennik? Skoro tak, to dlaczego PiSowscy prezesi się na to nie zgodzili? Hajdarowicz proponował to już ze dwa lata temu.

Na czym polega nieuczciwość i dlaczego Tusk ma zakazywać PiSowcom
sprzedawania ich gazet niemcom?

wytlumacze ci wszystko dokladniej, ale jak wrocisz z leczenia
psychiatrycznego. OK?

Nie projektuj tak ostentacyjnie swoich niepokojów ;)))

Zennon

Data: 2011-07-03 13:39:57
Autor: jazn
Wiecie za ile Pisowski
Dnia Sun, 3 Jul 2011 17:03:13 +0200, Zennon napisał(a):

No właśnie. Beznadziejni PiSowscy "byznesmeni" zarżneli firmę nie do zarżnięcia jaką był Dziennik Polski. Wzorcowy pokaz nieudolności PiSowskich nieudaczników, jak we wszystkim zresztą ;)

Wzorcowy? Na początku lutego 2008, za jedną akcje spółki Agora, tej która
wydaje GW, płacono 57 zł, dzisiaj, ta sama akcja warta jest 17,95 zł. W
okresie ostatnich pięciu lat, wartość spółki spadła o 48% i to się nazywa
udolność żydo-komu-po byznesmenów. Nie wypowiadaj się na tematy których nie
rozumiesz.

Data: 2011-07-03 22:05:23
Autor: Zennon
Wiecie za ile Pisowski

Użytkownik "jazn" <zazolc@gesia.pl> napisał w wiadomości news:1fuwu3y3lioo3.afh0fri2a0jt.dlg40tude.net...
[...]

I nie sprzedali się niemcom. A PiSowskie patrioty sprzedały się niemcom i to za jakieś gówniane pieniądze.

Zennon

Data: 2011-07-03 15:10:32
Autor: pluton
Wiecie za ile Pisowski
... to nawet armia pisowcow na takie uklady nie da rady.

to niech wypierdalaja w podskokach, a nie nam ty doope zawracaja,
ze beda niszczyc uklady.

Nullification

Data: 2011-07-03 04:06:27
Autor: cirrus
On 3 Lip, 00:20, "Zennon"wrote:
[...]

A nie mylisz ich z Dornbauem?

--
stevep

Wiecie za ile Pisowski "Polak i Patriota" z Krakowa sprzedaje honor Bauerowi?