Wiecznie luzujące się zapięcie ka sku - HJC-IS MAX

Data: 2009-08-26 13:56:53
Autor: Magic
Wiecznie luzujące się zapięcie ka sku - HJC-IS MAX
Marcin N pisze:
Witam,

Nieustannie mi się poluzowuje zapięcie kasku pod brodą. Ustawiam żądaną długośc paska i po kilku założeniach już mam 2-3 cm luźniej.

Kask to HJC IS-MAX z typowym zapięciem i regulacją. Macie na to jakiś sposób?

Wszyscie kawałka rzepa jako blokady po regulacji.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-08-26 12:33:38
Autor: Barnaba
On 26 Sie, 13:56, Magic <maciejsajeckiCIA...@wp.pl> wrote:
Marcin N pisze:

> [...]

> sposób?

Wszyscie kawałka rzepa jako blokady po regulacji.

Zmiencie kask ;) Mua spadl zapiety z ryja jak zem przywalil w
samochod.

--
Pozdrawiam,
Baarnaba

Wiecznie luzujące się zapięcie ka sku - HJC-IS MAX