Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bi jcie :)

Data: 2010-08-16 11:48:18
Autor: KJ Siła Słów
Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bi jcie :)
adams99 pisze:
Witam.

Temat odwieczny niczym moda na sukces. Przede mną wybór lodówki.
Zrobiłem wstępną selekcje i skupiłem się na trzech firmach:

Co do tych 3 to sie nie wypowiem, ale bardzo przejechalem sie na Whirpool kiedy wyszlo na jaw, ze potrafi sie popsuc jeden z 2 czujnikow temperatury ktory jest zatopiony w tylnej sciance i niewymienny.

Jak moze sie popsuc czujnik tak prosty jak rezystor ?
Ano starzeje sie tworzywo w ktorym jest umieszczony, lapie wilgoc i zaczyna falszowac wartosc rezystancji.

KJ

Data: 2010-08-16 19:26:14
Autor: Marex
Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bijcie :)
KJ Si³a S³ów <KJ@noway.com> napisa³(a):
adams99 pisze:
> [...]

Ano starzeje sie tworzywo w ktorym jest umieszczony, lapie wilgoc i zaczyna falszowac wartosc rezystancji.

    Popieram Liebherra, bo pracuje u mnie juz ósmy rok, wybór by³ swiadomy i nic do tej pory nie pad³o. Mo¿e s± wspó³czesnie bardziej energooszczêdne( znak czasu), ale po co zmieniaæ mi co¶ co pewne , na nowsze, ale bardziej niepewne..? Bakuje mi w tej wybranej grupie jako¶ Boscha, czyzby ju¿ ta lodówka w "nie³asce"?  Stawiam na modele nieco dro¿sze, ale lepiej rozwiazane techniologicznie.Przy tak duzej ilosci sprzetu w domu(ach), osobiscie uwazam , ¿e nie stac mnie na ciag³e bawienie sie w naprawy, konieczne z³omowanie tego czy tamtego(po paru latach). Jest tyle ciekawszych stron ¿ycia..
   Zaiste, jesli chodzi o ha³as, to mój Liebherr, przy wy³±czaniu potrafi s³yszalnie sapaæ.. S³ychaæ nieraz jak zwalnia tempo, a¿ zduszona sprê¿arka staje-koñczy bieg. Ale ten typ tak ma.Przyzwyczai³i¶my siê, ¿e cos tam ta lodówka jednak ch³odzi(pracuje). Mimo, ¿e mam kuchniê otwart± na inne pomieszczenia nie daje to dokuczliwego odg³osu. Takie odg³osy daj± agregaty Aspera( ale daj Bo¿e tylko takie "k³opoty"..).
   Za to ogólna ergonomia i solidno¶æ godna polecenia jak najbardziej.
                                                    Pozdrawia~M

Data: 2010-08-17 12:37:57
Autor: KJ Si³a S³ów
Marex pisze:

    Popieram Liebherra, bo pracuje u mnie juz ósmy rok, wybór by³ swiadomy i nic do tej pory nie pad³o.

Liebherr u tesciow po chyba 6 latach zaliczyl 1 awarie jakiegos elementu.

Ale tez jest ustawiony w taki sposob ze ma slabo z wentylacja (jak mi sie wydaje ustawienie jest wrecz niezgodne z instrukcja).

KJ

Wieczny dylemat - wybór lodówki - nie bi jcie :)