Wieczny dylemat - wyb贸r lod贸wki - nie bijcie :)

Data: 2010-08-16 08:25:14
Autor: Chris
Wieczny dylemat - wyb贸r lod贸wki - nie bijcie :)
Temat odwieczny niczym moda na sukces. Przede mn膮 wyb贸r lod贸wki.
Zrobi艂em wst臋pn膮 selekcje i skupi艂em si臋 na trzech firmach:
Liebherr - sporo g艂os贸w 偶e to ju偶 nie to co kiedy艣 ale chyba tak jest z wi臋kszo艣ci膮 sprz臋tu AGD. Maca艂em kilka modeli w sklepie i jako艣膰 wykonania na moje laickie oko jest dobra.

Jako艣膰 dobra za to g艂o艣ne, kolega z pracy ma i stara艂 si臋 reklamowa膰 na ha艂as i mu powiedzieli 偶e one ju偶 tak maj膮 i nie jest to tylko jego opini膮 (by艂o ju偶 o tym na grupie)

Electrolux - firma raczej te偶 godna zaufania. Lod贸wki z dobrze rozplanowanym wn臋trzem, podpytywa艂em znajomych co posiadaj膮 lod贸wki z tej firmy i s膮 zadowoleni. W opiniach na necie widzia艂em wpisy 偶e Electroluxy s膮 g艂o艣ne.

Nie wiem sk膮d ta opinia, jak dla mnie s膮 bezg艂o艣ne (mam i kulku znajomych te偶 ma) og贸lnie szukaj膮c wybra艂em w艂a艣nie elektroluxa ze wzdl臋du na ma艂y pob贸r pr膮du i w艂a艣nie cisz臋, mam otwart膮 kuchni臋.

Samsung - firma chyba od wszystkiego :) Wi臋kszo艣膰 modeli ma dwa termostaty co wydaje mi si臋 cech膮 po偶膮dan膮 (jest tak?), wn臋trze te偶 dobrze rozplanowane.

Pr膮do偶erne, rozplanowanie ?? tu ro偶nie .. te co mi si臋 podoba艂y mia艂y do kitu za to te ciekawsze by艂y albo ma艂e albo ju偶 za drogie ...

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

Wieczny dylemat - wyb贸r lod贸wki - nie bijcie :)