[foto] Wieden - Bratyslawa [turystyka rowerowa]

Data: 2016-08-01 14:16:05
Autor: Titus Atomicus
[foto] Wieden - Bratyslawa [turystyka rowerowa]
Witam,
http://tinyurl.com/jenkrzq
[crosspost na tramping i rowery, zastanawialem sie jeszcze czy nie puscic na pl.com.sys.macintosh i system.advocacy]
--
TA

Data: 2016-08-01 10:38:54
Autor: Ignac
[foto] Wieden - Bratyslawa [turystyka rowerowa]
W dniu poniedziałek, 1 sierpnia 2016 14:16:07 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
Witam,
http://tinyurl.com/jenkrzq

Bardzo mi się podobała cała relacja, zdjęcia wypaśne!
Nie jesteś dziwak, tylko jesteś oryginalny.
Dałeś radę bez dopingu i pomimo tego, że Złoty Szerszeń,
ciągle testował Twoją cierpliwość!

Data: 2016-08-03 02:08:53
Autor: Titus Atomicus
[foto] Wieden - Bratyslawa [turystyka rowerowa]
In article <568abb0d-0c2b-4e88-b683-e154a648ff64@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]
> Witam,
> http://tinyurl.com/jenkrzq

Bardzo mi się podobała cała relacja, zdjęcia wypaśne!
Ciesze sie, ze sie podoba, ale tobie sie wszystko podoba :-(

Dałeś radę bez dopingu i pomimo tego, że Złoty Szerszeń,
ciągle testował Twoją cierpliwość!

SREBRNY!
Szerszen jest srebrny. Tylko sakwy przy extrawheelu zolte.
Ale skad ci sie to zloto wzielo?
:-(
--
TA

Data: 2016-08-03 09:18:45
Autor: kawoN
W dniu 03.08.2016 o 02:08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
In article <568abb0d-0c2b-4e88-b683-e154a648ff64@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

Bardzo mi się podobała cała relacja, zdjęcia wypaśne!
Ciesze sie, ze sie podoba, ale tobie sie wszystko podoba :-(

No dobra - mi też się podobało a jestem oszczędniejszy
w pochwałach :-)
Chociaż zastanawiałem się dlaczego wybrałeś taki
a nie inny odcinek trasy naddunajskiej.
Dwa wielkie miasta.
A najbardziej podoba mi się Twoje podejście
do planowania dnia: jak upał to leżeć na leżaczku
i czytać... tego mi obecnie brakuje :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2016-08-11 23:25:35
Autor: Jura
[foto] Wieden - Bratyslawa [turystyka rowerowa]
W dniu 2016-08-01 o 14:16, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

http://tinyurl.com/jenkrzq

klik zwraca:
404 NOT_FOUND

Nie można przetworzyć prośby.

--
Jura

Data: 2016-08-12 08:54:03
Autor: kawoN
W dniu 11.08.2016 o 23:25, Jura pisze:

http://tinyurl.com/jenkrzq

klik zwraca:
404 NOT_FOUND

Nie można przetworzyć prośby.

Pierwsza udokumentowana preclowa ofiara picassy... ;-)

pozdr
kawoN

Data: 2016-08-18 17:44:19
Autor: Titus Atomicus
[foto] Wieden - Bratyslawa [turystyka rowerowa]

E, to przez google.
Podaje uaktualnionego linka:
https://goo.gl/photos/Eyy2Bq2k5QK54enb8
--
TA

[foto] Wieden - Bratyslawa [turystyka rowerowa]