Wiedza, czy konfabulacja?

Data: 2014-02-06 01:40:13
Autor: Lepudruk
Wiedza, czy konfabulacja?

Dukaczeski, stary komuch! Moskiewska szkoła. Jego zadaniem jest wywoływanie zamętu.

Kurdupel

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xat8iiy450oqoa@stevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Zaskakujące słowa byłego szefa WSI: Według mnie synowie płk. Kuklińskiego żyją
Gen. Marek Dukaczewski był jednym z gości programu "Fakty po Faktach" w TVN24. Były szef WSI stwierdził m.in., że według jego intuicji obydwaj synowie płk. Ryszarda Kuklińskiego żyją.
Zgodnie z oficjalną wersją Bogdan Kukliński zaginął w 1993 roku podczas morskiego rejsu. Starszy syn płk. Kuklińskiego, Waldemar, miał zginąć z rąk nieznanych sprawców w 1994 roku.

Zdaniem historyka śmierć i zaginięcie, to nie był przypadek. Jestem bliższy wiary, że była to zemsta - uważa prof. Andrzej Paczkowski.
Tymczasem wbrew oficjalnej wersji były szef WSI, gen. Marek Dukaczewski uważa, że doniesienia o śmierci obu synów płk. Kuklińskiego to dezinformacja.

Według mojej intuicji, obydwaj synowie pułkownika Kuklińskiego żyją. Ich pobyt w Stanach zalegalizowano, dlatego, że podatnik amerykański nie będzie płacił za ochronę, bezpieczeństwo osób, które były na krótkiej liście "BIGOT", a więc najcenniejszych agentów Stanów Zjednoczonych - stwierdził gen. Dukaczewski w TVN24. #
Ze strony:
http://tnij.org/7qh07ou

-- stevep
-- -- -