Wiedza o penisie

Data: 2011-11-29 10:35:25
Autor: White Power
Wiedza o penisie
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> popełnił głupoty:
[ciach głupoty]

Jakoś ja i moi znajomi nie mieli nauk o cipkach i penisach i jakoś nikt nie ma żadnego problemu, lewactwo kolejny raz robi problem nie wiadomo z czego.

Data: 2011-11-29 11:47:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiedza o penisie

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb2chc$kel$1inews.gazeta.pl...
[...]

Można by się z tobą zgodzić ale pod warunkiem, że uzna się za normalność zgwałcenie jedenastolatki przez rówieśników.

Data: 2011-11-29 12:16:30
Autor: t-1
Wiedza o penisie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"

Można by się z tobą zgodzić ale pod warunkiem, że uzna się za normalność zgwałcenie jedenastolatki przez rówieśników.

To akurat będzie normalne po twojej nauce.
Jako część doświadczalna - warsztaty.

Do innego zachowania wystarczy nauka katechizmu.

t-1

Data: 2011-11-29 12:56:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiedza o penisie

[...]