Wiedza towarzysza generała Kiszczaka

Data: 2010-12-14 18:23:26
Autor: u2
Wiedza towarzysza generała Kiszczaka
W dniu 2010-12-14 14:26, rAzor pisze:
Wydaje mi się, że DZW powinien zarzucić chrzescijański dar wybaczania i
zemścić się na generale Czesławie, zapraszając go do Rady Bezpieczeństwa
Narodowego.

W sumie DZW niezwykle krótko zażywał rozkoszy internowania.

Data: 2010-12-14 09:26:29
Autor: DJ MC Donald Musk
On 14 Gru, 18:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-12-14 14:26, rAzor pisze:

> Wydaje mi si , e DZW powinien zarzuci chrzescija ski dar wybaczania i
> zem ci si na generale Czes awie, zapraszaj c go do Rady Bezpiecze stwa
> Narodowego.

W sumie DZW niezwykle kr tko za ywa rozkoszy internowania.

czyli albo szybko dal sie "przekonac"
albobyl "malo uzyteczny".

Wiedza towarzysza generała Kiszczaka