Wiedziałem że tuskoidalne bydło

Data: 2011-08-05 20:49:03
Autor: Hans Kloss
Wiedziałem że tuskoidalne bydło
.. rzuci się na świeżego trupa  jak stado nekrofilnych sepów. Ale
rzeczywistość przeszła moje oczekiwania. Tuskomatoły!! lepper opełnił
"samobójstwo"  W CZECIEJ PLATFONSKIEJ!!!!
 Pdobnie jak Grzegorz Rosiak, Eugeniusz Wróbel, Grzegorz Michniewicz, Srefan
Zielonka.....
J-23

Data: 2011-08-05 20:56:12
Autor: Hans Kloss
Wiedziałem że tuskoidalne bydło
Hans Kloss <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 Pdobnie jak Grzegorz Rosiak, Eugeniusz Wróbel, Grzegorz Michniewicz, Stefan
Zielonka.....

Uppss, NA ŚMIERĆ zapomniałem o świadkach w sprawie Olewnika.
J-23

Data: 2011-08-05 21:28:33
Autor: obserwator
Hans Kloss <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Zielonka.....

Uppss, NA ŚMIERĆ zapomniałem o świadkach w sprawie Olewnika.

..zabojstw ktore kojarzone ze Smolenskiem, jest wiecej. --

Data: 2011-08-05 21:36:44
Autor: Hans Kloss
 obserwator <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
..zabojstw ktore kojarzone ze Smolenskiem, jest wiecej.

Taaa.. szef ekipy archeologów która nie dojechała ....
J-23 --

Data: 2011-08-06 03:06:29
Autor: stevep
Dnia 05-08-2011 o 23:28:33  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

J-23

.zabojstw ktore kojarzone ze Smolenskiem, jest wiecej.

To samobójstwo Leppera ma coś wspólnego ze Smoleńskiem?

--
stevep

Data: 2011-08-06 01:12:26
Autor: obserwator
Wiedziałem że tuskoidalne bydło
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a): To samobójstwo Leppera ma coś wspólnego ze Smoleńskiem?

Czytaj ze zrozumieniem cale watki, to moze bedziesz wiedzial, o ile twoj
poziom intelektualny ci na to pozwoli.

Data: 2011-08-06 09:04:09
Autor: pluton
Wiedziałem że tuskoidalne bydło
"samobójstwo"  W CZECIEJ PLATFONSKIEJ!!!!

w czwartej pisdzielskiej samobojcow wyreczaly 'sluzby'.

Nullification

Data: 2011-08-06 10:17:48
Autor: Hans Kloss
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> "samobójstwo"  W CZECIEJ PLATFONSKIEJ!!!!

w czwartej pisdzielskiej samobojcow wyreczaly 'sluzby'.
 Pierdolisz tuskodurniu....ile owych "samobojcow" naliczys za kaczora, oprócz
świętej blidy?
J-23

Data: 2011-08-06 14:06:12
Autor: hersk
Wiedziałem że tuskoidalne bydło
On Sat, 6 Aug 2011 09:04:09 +0200, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

> "samobójstwo"  W CZECIEJ PLATFONSKIEJ!!!!

w czwartej pisdzielskiej samobojcow wyreczaly 'sluzby'.

 pamietaci pobicie aktorki przez "bandytow z PO"?
 okazalo sie, ze za "pobiciem" stal kurski, a ten
 przeciez nie kiwnal palcem bez zgody prezesa.  dziwna w tej sytuacji wydaje sie byc jego ucieczka
 z cala rodzina do brukseli. czyzby wiedzial co
 przygotowano lepperowi?

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/