Wiedzmin 2 [X360] problem

Data: 2012-06-24 20:49:57
Autor: akanid
Wiedzmin 2 [X360] problem
Witam

Niedawno kupiłem nowego XBOXa slim. Dzis chciałem znajomym pokazać W2 i co sie okazuje. Konsola po włożeniu płyty wyświetla w miejsce obrazka z gry tekst "Dysk z różn. materiałami". Dzieje się tak na obu płytach wieśka. Wcześniej na starym XBOXie grę skończyłem wiec to nie mogą być płyty uszkodzone. Zresztą są bez rys i idealnie czyste. Inne gry - Sprawdzałem kilka tytułów w tym GoW 1 kupioną używkę z plamami i kilkoma rysami chodzi jak złoto. Przy przesiadce na nowego klocka użyłem kabla do transferu danych i przeniosłem licencję. O co chodzi? Czemu tak?

akanid

Data: 2012-06-24 21:06:35
Autor: akanid
Wiedzmin 2 [X360] problem
W dniu 2012-06-24 20:49, akanid pisze:
[...]

Dopowiadając. Konsola ani stara ani nowa nie była przerabiana ani piracona i nigdy nie bedzie. Ostatnią aktualizacje z Microsoftu robiłem chyba wczoraj.

akanid

Wiedzmin 2 [X360] problem