Data: 2010-05-24 06:13:19 | |
Autor: AZ | |
Wiek a przebieg | |
On 2010-05-24, Carramba <carramba@op.pl> wrote:
Jakie elementy bierzecie pod uwage przy "sprawdzaniu, potwierdzaniu" prawdopodobnego przebiegu motoru?Do jakiegos tam przebiegu powiedzmy 20-30kkm gdzie jeszcze nic z czesci eksploatacyjnych nie zostalo wymienione to mozna rzucic okiem na opony, klocki hamulcowe, naped, wytarcia gum na podnozkach. W Polsce to sie czesto widzi sztuke 20kkm - po wymianie rozrzadu, opon, klockow, napedu. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-05-24 10:44:32 | |
Autor: de Fresz | |
Wiek a przebieg | |
On 2010-05-24 08:13:19 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:
wytarcia gum na podnozkach. Z tym to ostrożnie, bo dzięki szacownym księgowym projektującym motocykle, gumy podnóżków w 5-letniej Japonii mogą wyglądać gorzej niż te w 15-letniej z 3-krotnie większym przebiegiem. Zdaje się Fazer jest tego sztandardowym przykładem. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-05-24 08:50:22 | |
Autor: AZ | |
Wiek a przebieg | |
On 2010-05-24, de Fresz <defresz@nospam.o2.pl> wrote:
A to akurat wzialem ze swojego przykladu, przy kupnie z przebiegiemwytarcia gum na podnozkach. 16 kkm gumy byly prawie jak nowe, po zrobieniu 30 kkm wygladaja juz lekko zmeczone. Druga sprawa to taka ze jak madry handlarz to moze kupic nowe dla uwiarygodnienia... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-05-24 11:19:10 | |
Autor: de Fresz | |
Wiek a przebieg | |
On 2010-05-24 10:50:22 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:
Druga sprawa to taka ze jak madry handlarz to moze kupic nowe Tymbardziej że nierzadko przy szlifie podnóżki lecą w cholerę, więc i tak są do wymiany. A sprytny klepacz (bądź esteta) i tak może wymienić po obu stronach. Czyli za nowe - też niedobrze, o ile sprzedający tego jakoś nie uwiarygodni. W każdym razie przy ocenie gum warto wiedzieć jak to jest normalnie w danym modelu. -- Pozdrawiam de Fresz |
|