Większość Polek ma ciągoty homoseksualne...

Data: 2009-05-17 14:20:43
Autor: Tzva Adonai
Większość Polek ma ciągoty homoseksualne...
Data: 2009-05-17 14:26:25
Autor: Tzva Adonai
Większość Polek ma ciągoty homoseksualne...
Coś w tym musi być...

***

Mała_blondyneczka: "Mój portugalski kolega po przyjeździe do Polski powiedział,
że to prawda że Polki są bardzo piękne , i jednocześnie składał mi kondolencje,
że tyle pokrak a nie facetów tu żyje... ale się uśmiałam"

http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3747979

Data: 2009-05-17 08:19:17
Autor: Mariusz Merta
znaczy sie pani tzvelu pania zaliczyl do tych "pieknych" ;-)
a tak z ciekawosci to w jakiej toalecie pani wystapila ?
no i pytanie zasadnicze czy koronkowe stringi tez pani miala ? :-))))
Mariusz Merta

Większość Polek ma ciągoty homoseksualne...