[x360] Wiekszy dysk

Data: 2010-03-23 13:21:31
Autor: Ziomall
[x360] Wiekszy dysk
Tak sobie pomyslalem o wymianie dysku na wiekszy. Teraz mam 20GB i w sumie to tylko 1 gre moge zainstalowac. Nie chce juz tak :) Poyslalem, ze zakuipie 120GB i... no wlasnie. I co dalej? Musze cos kopiowac/formatowac/naciskac 12 przycikow naraz przy pelni ksiezyca itp? Czy tylko podlaczam sie z nowym hdd w miejsce starego i ciesze sie duuuuza iloscia wolnego miejsca? Nie zalezy mi na save'ach. Chce miec tylko istniejace konta i nie stracic osiagniec czy punktow. Jak to wyglada w praktyce? Przyjmuje sie bana czasami za taka podmiane?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-23 14:56:08
Autor: Catalyst
[x360] Wiekszy dysk

"Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote in message news:hoace5$esa$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Co do kopiowania ci nie pomogę (wiem, że jest do tego jakiś zestaw z kabelkiem) ale pomyśl o wrzuceniu do xa dysku WDC serii BEVT albo BEVS. Należy go przerobić narzędziem HDDHACKR i za parę zł. masz pięknie działający dysk do xa.

Data: 2010-03-23 18:25:13
Autor: Zdzicho
[x360] Wiekszy dysk

Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał w wiadomości news:hoah89$4ue$1inews.gazeta.pl...

[...]

 A to jest bezpieczne z punktu widzenia live?
Bo kiedys jakies karty pamieci blokowali

Data: 2010-03-23 18:39:54
Autor: @dams
[x360] Wiekszy dysk
[...]

jest bezpieczne i polecam, za grosze masz 120GB

PS a jak wsadzisz większy to i tak będzie 120 :]

pzdr

Data: 2010-03-23 20:15:26
Autor: domin
[x360] Wiekszy dysk
@dams pisze:
[...]

byl zestaw z MW2 i dyskiem 250gb, nie da rady wsadzic  "lewej" 250?

Data: 2010-03-24 07:48:50
Autor: @dams
[x360] Wiekszy dysk

Użytkownik "domin" <domin@master.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hob40c$iu7$2@ns.master.pl...
@dams pisze:
[...]

moje dane są sprzed kilku ładnych miesięcy, możliwe że się teraz da bo m$ sprzedaje właśnie w stanach dyski 250gb

pzdr

Data: 2010-03-23 19:42:24
Autor: Elves
[x360] Wiekszy dysk

Użytkownik "Zdzicho" <no_spam@hot.pl> napisał w wiadomości news:4ba8f979$1news.home.net.pl...

A to jest bezpieczne z punktu widzenia live?
Bo kiedys jakies karty pamieci blokowali

Nie jest.

A przy okazji - za niedługo ma być nowa aktualizacja, która ma umożliwić korzystanie z dowolnej pamięci przez USB. Również do instalacji gier.

pozdrawiam,
Elves

Data: 2010-03-23 21:47:04
Autor: Ziomall
[x360] Wiekszy dysk
[...]

Kurde, byłoby super. Mam dysk przenośny 80GB, oczywiście klocek go nie widzi :/ Jeśli jakimś cudem zostałoby to porawione to załatwia w całości mój problem z większym hdd. Co do dysków nieoryginalych to trochę się boję. Zaoszczędzę z 50zł a live mi zablokują. Chociaż właściwie to nie korzystam z XBL ;)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-24 07:48:11
Autor: Marcin Gardeła
[x360] Wiekszy dysk
Ziomall wrote:
[...]

Dokładnie.

Chociaż
właściwie to nie korzystam z XBL ;)

Bo nie możesz, PRZECIEŻ W POLSCE NIE MA XBOX LIVE!  :)

--
Diobeu
- braki motocyklowe -

Data: 2010-03-24 07:51:17
Autor: @dams
[x360] Wiekszy dysk
Co do dysków nieoryginalych to trochę się boję. Zaoszczędzę z 50zł a live mi zablokują. Chociaż właściwie to nie korzystam z XBL ;)

bzdury pleciesz, dysk mam od kilku lat jak mówisz nieoryginalny, zresztą pogogluj
pzdr

Data: 2010-03-24 07:59:34
Autor: Marcin Gardeła
[x360] Wiekszy dysk
@dams wrote:
[...]

Nie bzdury plecie tylko boi się o to, że mu zablokują. Ja bym w cale nie był pewny, że gestapo branży gier video nie wpadnie kiedyś na taki pomysł.

--
Diobeu
- braki motocyklowe -

Data: 2010-03-24 08:38:37
Autor: Ziomall
[x360] Wiekszy dysk
[...]

Czytalem o tym troche i nie blokuja, tracisz tylko gwarancje na hdd. Gorzej przystosowac taki dysk do wspolpracy z klockiem. Wg tego przepisu wyglada to prosto http://www.frazpc.pl/b/234462. Ale nie rozumiem skad wziac plik hddss.bin, czy cos wyciagac ze starej 20 i skad wziac taki dysk 120GB BEVS/BEVT? Nawet na allegro ich nie widze (byl chyba jeden, sprzedawany jako zewnetrzny) za cene ok 180zl. Za tyle to ja kupie 120GB do klocka po co wiec kombinowac. Wstrzymam sie jeszcze troche i poczekam na update dasha. Jesli rzeczywiscie dorzuca opcje nagrywania gier na zewnetrzny naped to dyspunuje wszystkim co potrzeba :)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-25 13:42:36
Autor: kamil
[x360] Wiekszy dysk

"Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote in message news:hocfmp$4h8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

http://www.gamerwok.com/main/2008/12/7/diy-how-to-upgrade-your-xbox-360-hard-drive-poor-mans-editio.html

hddss.bin wklep w google i sciagnij z pierwszej lepszej strony.

[...]

A tego to juz nie wiem, kiedy ja kupowalem, ogyrinalny klockowy dysk byl jednak sporo drozszy. Poza tym lubie takie zabawy, wiec dla samej przyjemnosci podlubania srubokretem to zrobilem. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-26 09:13:48
Autor: Ziomall
[x360] Wiekszy dysk
A tego to juz nie wiem, kiedy ja kupowalem, ogyrinalny klockowy dysk byl
jednak sporo drozszy. Poza tym lubie takie zabawy, wiec dla samej
przyjemnosci podlubania srubokretem to zrobilem. :)

Za stary juz na to jestem, zwyczajnie nie chce mi sie, mam inne pomysly na spedzanie wolnego czasu ;) Doloze te 50zl i nie bede kombinowal. Kupie 120GB i zaladuje...ta ale ciekawe kiedy? Troche sie posralo i musze najpierw zawieszenie w aucie zrobic.

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-26 12:57:44
Autor: kamil
[x360] Wiekszy dysk

"Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> wrote in message news:hohqgp$rs2$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No widzisz, ja kupilem BEVTa, bo akurat trzeba bylo ojel w skrzyni i dyfrach wymienic, wiec zawsze to pol butelczyny gratis. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-25 16:00:23
Autor: KAM_
[x360] Wiekszy dysk
W dniu 2010-03-23 21:47, Ziomall pisze:
[...]

X360 ma widzieć zewnętrzne napędy, ale tylko do 16GB, więc...

--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-03-25 11:57:00
Autor: kamil
[x360] Wiekszy dysk
"Zdzicho" <no_spam@hot.pl> wrote in message news:4ba8f979$1news.home.net.pl...

A to jest bezpieczne z punktu widzenia live?
Bo kiedys jakies karty pamieci blokowali

Przerobilem tak 120GB BEVT, gralem kilka miesiecy po Live (nie mieszkam w PL, wiec zadnego kombinowania) i problemow nie bylo.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-03-24 07:47:02
Autor: Marcin Gardeła
[x360] Wiekszy dysk
Ziomall wrote:
[...]

Eno bez jaj, wprawdzie to Microsoft - praktyki totalitarne jak najbardziej są tu na miejscu - ale nie dostaje się bana za wymianę dysku. Wiedz tylko o tym, że M$ nie spodobały się już kiedyś nieoryginalne karty pamięci, więc nie wykluczone że kiedyś nie spodobają im się nieoryginalne dyski, w związku z tym zastanów się, czy oszczędzasz ok. 50 zł i kupujes BEVS'a czy nie oszczędzasz i kupujesz dysk oryginalny.
Ja kupiłem oryginalny dysk od Elite, ktoy wygląda dziwnie na białęj konsoli, ale na wyglądzie to mi akurat najmniej zależy.
Weź pod uwagę, że musisz wszystko na czym ci zależy przerzucić ze starego dysku na nowy a zrobisz to przy pomocy karty pamięci, która ma małą pojemność.
No i na koniec najważniejsze: jeśli masz jakiś płatny DLC na starym dysku to nie przerzucisz go ot tak na nowy bo na nowym nie zadziała. Musisz go usunąć ze starego na zawsze a na nowym zrobić operację, która nazywa się transfer licencji czy jakoś tak.
Na angielskich stronach M$ masz to opisane fajnie, sam to robiłem z mapami do CoD4, odpalasz stronkę M$ oraz Xboxa, coś tam klikasz i dostajesz informację, że musisz wyłączyć xboxa, po czym włączyć go z nowym dyskiem, wtedy twoje prawo zostanie przeniesione na nowy dysk. Oczywiście nie zadziała ci to na polskiej stronie MS, więc nawet nie szukaj. A dlaczego?
BO W POLSCE NIE MA XBOX LIVE!!!!
(to takie moje małe poparcie Kontrakcji :)

--
Diobeu
- braki motocyklowe -

Data: 2010-03-24 08:43:07
Autor: Ziomall
[x360] Wiekszy dysk
Oczywiście nie zadziała ci to na polskiej stronie MS, więc nawet nie szukaj. A dlaczego?
BO W POLSCE NIE MA XBOX LIVE!!!!
(to takie moje małe poparcie Kontrakcji :)

Nie mam nic z DLC. Chce tylko przerzucic konta i nie stracic punktow (G i osiagniecia). Podobno podłączając nowy dysk do konsoli, wystarczy sie z nowym dyskiem połączyć ponownie z xbox live i wybrać opcje, odzyskiwania tagu (danych) gracza. Jest tak rzeczywiscie? Jesli mam 2 konta to na obu mam zrobic odzyskiwanie?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-24 09:26:17
Autor: Marcin Gardeła
[x360] Wiekszy dysk
Ziomall wrote:
Nie mam nic z DLC. Chce tylko przerzucic konta i nie stracic
punktow (G i osiagniecia).

Punkty G i osiągnięcia zapisują się gdzieś tam hen daleko a nie na dysku, ważne żebyś przeniósł swoje konto, potem wszystko będzie tak jak dawniej.

[...]

Chyba tak, a co, nie masz karty? Prenieś na kartę swoje konto, zmień dysk, przenieś na nowy dysk swoje konto, koniec.

--
Diobeu
- braki motocyklowe -

Data: 2010-03-24 09:32:24
Autor: Ziomall
[x360] Wiekszy dysk
Chyba tak, a co, nie masz karty? Prenieś na kartę swoje konto, zmień dysk, przenieś na nowy dysk swoje konto, koniec.

Nie mam. Mam wer. Premium 20GB. Rozumiem, ze na pendrive nie mozna jakos tego przeniesc? Tylko karta?

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-24 10:54:41
Autor: Marcin Gardeła
[x360] Wiekszy dysk
Ziomall wrote:
Nie mam. Mam wer. Premium 20GB. Rozumiem, ze na pendrive nie mozna
jakos tego przeniesc? Tylko karta?

Nie wiem, ja miałem kartę, spróbuj, może cię nie zbanują :)

--
Diobeu
- braki motocyklowe -

Data: 2010-03-24 11:03:08
Autor: Ziomall
[x360] Wiekszy dysk
Nie wiem, ja miałem kartę, spróbuj, może cię nie zbanują :)

Poczekam na update dasha. Moze zrobia jak pisal Elves? Mam hdd 80GB na usb. Jesli tylko by zadzialal bylbym w pelni usatysfakcjonowany :)

Pozdr.
Ziomall

Data: 2010-03-24 11:49:28
Autor: Catalyst
[x360] Wiekszy dysk

"Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> wrote in message news:hocibl$nfo$1inews.gazeta.pl...
Punkty G i osiągnięcia zapisują się gdzieś tam hen daleko a nie na

To prawda - nikt nie wie gdzie sie znajduje punkt G

Data: 2010-03-24 12:02:19
Autor: Marcin Gardeła
[x360] Wiekszy dysk
Catalyst wrote:
"Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> wrote in message
Punkty G i osiągnięcia zapisują się gdzieś tam hen daleko a nie na

To prawda - nikt nie wie gdzie sie znajduje punkt G

Niektórzy wiedzą.

--
Diobeu
- braki motocyklowe -

Data: 2010-03-24 12:07:37
Autor: Ziomall
[x360] Wiekszy dysk
Punkty G i osiągnięcia zapisują się gdzieś tam hen daleko a nie na

To prawda - nikt nie wie gdzie sie znajduje punkt G

Heh wiedzialem, ze ktos o tym wspomni. Byla to tylko kwestia czasu :)

Ziomall

Data: 2010-03-24 13:26:50
Autor: Mirek Ptak
[x360] Wiekszy dysk
Dnia 2010-03-24 11:49,  *Catalyst* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

"Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> wrote in message
Punkty G i osiągnięcia zapisują się gdzieś tam hen daleko a nie na

To prawda - nikt nie wie gdzie sie znajduje punkt G

Jak to nie :) w Rudzie :)
http://strony.aster.pl/tomusiak/punktG.jpg
Choć jest tez nowa lokacja :)
http://www.garnek.pl/sturm/736731/punkt-g