Wielbiciele RD dlaczego siedzicie cicho ?

Data: 2011-07-26 12:09:09
Autor: jacekzachara
Wielbiciele RD dlaczego siedzicie cicho ?

> Ja tam znawcą tej metody nie jestem ale czy ona ma coś wspólnego z metodami

> wróżenia z fusów ?

> Proszę o sprostowanie gdybym się grubo mylił .

> Pozdrawiam Jacek

Ma sporo zwolenników, to wróżenie z fusów. W przeciwieństwie do "znanego

stanu wiedzy" według Rysia Czarneckiego.

http://www.gue.com/?q=en/node/791

http://en.wikipedia.org/wiki/Ratio_decompression

http://www.rebreatherworld.com/submerge-productions/38221-extreme-cave-diving-

jarrod-jablonski-video.html

Jacku, jakie metody polecasz, jako niezawodne?

Jak widać ma też przeciwników
Polecam metody mocno oparte  na teoretycznych podstawach i wynikających stąd
algorytmach VPM lub BH z GF
Obecnie najlepszym tego typu rozwiązaniem wydaje się jest kupno komputera OSTC
lub Liquivision albo pisanie ręcznie run time'ów.
Pozdrawiam Jacek

usenet/

Data: 2011-07-26 10:34:16
Autor: jacekplacek

-

> jarrod-jablonski-video.html > Jacku, jakie metody polecasz, jako niezawodne?

Jak widać ma też przeciwników

Jak wszystko na tym świecie :)

[...]

Jako backup do NOFa mam OSTC 2N: GF 38/80 - fajnie patrzeć, jak się męczy :) Znajomi nurkujący na GUEowe RD, jako backupów używają MK2, HelO. Ale komputer zawsze jest w backupie i to jakimś pięciorzędnym.
albo pisanie ręcznie run time'ów.

Czyli: jak, bo nie rozumiem? W pierwszym przypadku nurkowanie "na komputer"(np. OSTC lub Liquivision), bez planowania a w drugim planowanie na powierzchni i realizacja z tabliczki?