Wielbłądy (część 1)

Data: 2011-04-10 13:38:25
Autor: UGI
Wielbłądy (część 1)
Co kolejkę jestem obecny na meczu ligi okręgowej, a że zazwyczaj mam ze sobą
kamerę to co jakiś czas udaje mi się złapać kwiatki sędziowskie (piłkarskie
też), których jest tam masa. Ja wiem, że w okregówce i gra i sedziuje się
bardziej z pasji i pewien margines błedu jest dopuszczalny. Gorzej, gdy ten
margines zostanie solidnie przekroczony.

W pierwszym odcinku bohaterem jest pan sędzia liniowy z meczu Silesia
Miechowice - Ruch II Radzionków, który choragiewkę dźwigał z powołania.
Wszystkie piłki.... podkreślę _WSZYSTKIE_ piłki, które szły za linię obrońców,
według tego pana nadawały się do zasygnalizowania spalonego (myślę, że 70%
jego decyzji o spalonym, było błednych). Solidarnie krzywdził jednych i
drugich. Dwie takie sytuacje złapałem, screeny pokazuja oczywiście moment podania:

http://i54.tinypic.com/206byit.jpg http://i55.tinypic.com/fvwjk4.jpg

Rzecz jasna piłkarze w czerownym kółku to ci, którzy otrzymali podanie i gdyby
nasz bohater był bardziej powsciągliwy, znaleźli by się sami przed bramkarzem. To pierwsza i pewna nominacja do 'złotych okularów'. Czekamy na kolejne.

--

Wielbłądy (część 1)