Wielka Fatra, trawers Ploski: woda?

Data: 2011-09-26 18:40:51
Autor: Szymon R.
Wielka Fatra, trawers Ploski: woda?
W dniu 2011-09-26 10:52, Filip napisal(a):
Witam!
Idąc od Ostredoka w stronę Borisova można strawersować Ploskę bodajże
niebieskim szlakiem, wg mapy przecina się tam potok, jaką mam szansę,
aby nabrać w nim wodę? Pytam, bo primo nigdy tam nie szedłem, secundo
mamy dość suchy wrzesień.

Szedłem tamtędy kilka razy, w każdej porze roku. Woda zawsze była, i to nie w jednym, a co najmniej w dwóch potokach spływających z Ploski (jeden bliżej Kyskow, drugi bliżej Borisova).

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/