"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".

Data: 2009-11-13 08:52:06
Autor: Roger Perejro
"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".
Po raz kolejny faszystowska manifestacja przemaszerowała ulicami Warszawy. Państwo polskie jest wobec narodowców bezradne. Policja potrafi ich tylko chronić.
 W dniu święta narodowego 11 listopada przez Warszawę przemaszerowało kilkuset aktywistów Obozu Narodowo-Radykalnego. Krzyczeli: "Narodowy socjalizm", "Precz z żydowskim szowinizmem!", "Precz z żydowską okupacją". Odpalili też kilka stadionowych rac, skandując: "Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".

- Miejmy nadzieję, że za rok w Polsce nie będzie dwóch, trzech czy czterech manifestacji narodowych 11 listopada. Miejmy nadzieję, że będzie jedna, która wstrząśnie posadami tego demoliberalnego syfu. Jedna porządna, która zmiecie to wszystko jak tajfun - mówił pod pomnikiem Romana Dmowskiego kierownik ONR Artur Ziemkiewicz.

Po tych słowach wyciągnął przed siebie wyprostowaną prawą rękę w geście hitlerowskiego pozdrowienia i wykrzyczał po żołniersku: "Czołem wielkiej Polsce!".

- Czołem! - zabrzmiała chóralna odpowiedź ONR-owców.

- Choć było już ciemno, znad tłumu ogolonych głów było widać wiele wyprostowanych rąk - relacjonuje Marcin Lewandowicz z Radia TOK FM.

Pytany o reakcję policji na faszystowskie hasła i gest hitlerowskiego pozdrowienia, rzecznik stołecznej policji Marcin Szyndler odpowiedział: - Policja nie interweniuje w takich sytuacjach. Wszystko skrupulatnie nagrywamy, a potem analizujemy.

Policja zatrzymała za to 14 młodych ludzi, którzy usiłowali przeszkodzić pochodowi polskich faszystów.

- Polski wymiar sprawiedliwości kieruje się niepisaną zasadą chowania głowy w piasek i nieegzekwowania obowiązującego prawa - mówi Marcin Kornak ze stowarzyszenia Nigdy Więcej monitorującego przypadki propagowania faszyzmu oraz incydenty rasistowskie w Polsce. - Przy umorzeniach lub wyrokach uniewinniających najczęściej stosuje się formułę "niskiej szkodliwości społecznej" lub "niewyczerpania znamion przestępstwa", chociaż sprawy są ewidentne, a oskarżeni czasem nie wypierają się swojej ideologii lub zostali złapani na gorącym uczynku, np. dewastacji cmentarza żydowskiego.

Kornak przypomina, że w styczniu tego roku w Białymstoku sąd pierwszej instancji skazał grupę młodych ludzi o nazwie IV Edycja, którzy wyznawali ideologię faszystowską i dewastowali cmentarze żydowskie. Jednak 20 października, w apelacji, wyrok zmieniono, wymierzając kary w zawieszeniu. Mimo że członkowie grupy byli wcześniej skazani za pobicia i przestępstwa kryminalne.

- Nie rozumiem, jak w ogóle mogło dojść do demonstracji ONR 11 listopada, skoro niedawno sąd w Opolu zdelegalizował jedyny oficjalnie zarejestrowany oddział tej organizacji za działalność faszystowską i łamanie art. 13 konstytucji. Według prawników, z którymi się konsultowaliśmy, oznacza to delegalizację wszelki działań pod tą nazwą. Dlaczego więc policja ochraniała tę manifestację, zamiast do niej nie dopuścić? - pyta Kornak.

Przed miesiącem opolski sąd rozwiązał Obóz Narodowo-Radykalny z Brzegu za propagowanie nazizmu i szerzenie nienawiści rasowej. - Brzeski ONR otwarcie nawiązuje do ideologii ONR powstałego w 1934 r. - organizacji skrajnie prawicowej i antysemickiej, która ostatecznie uznana została za nielegalną - uzasadniała sędzia Irena Majcher.

Wcześniej w maju sąd prawomocnie skazał trzech członków brzeskiego ONR na pół roku więzienia w zawieszeniu i zakaz publicznego wykonywania gestu uniesionej prawej ręki. Sąd uznał ich za winnych publicznego propagowania ustroju nazistowskiego w 2006 i 2007 r., gdy heilowali podczas uroczystości państwowych pod pomnikiem powstańców śląskich na Górze św. Anny.

Mirosław Szymanek, naczelnik Wydziału Zgromadzeń Publicznych w warszawskim Ratuszu: - Bardzo mi przykro, że w kraju, który tyle wycierpiał od faszyzmu, takie zdarzenia mają miejsce. Nawet jeśli policja i prokuratura udowodnią uczestnikom marszu, że wyciągnięcia ręki w hitlerowskim pozdrowieniu miały miejsce, w żaden sposób nie przeszkodzi to narodowcom w zorganizowaniu manifestacji w kolejne Święto Niepodległości. Wystarczy, że taki marsz zarejestruje inna osoba, inna organizacja, a w rubryce "cel" wpisze szczytne: "Świętowanie rocznicy odzyskania niepodległości". I już nie będziemy mogli nic zrobić.

W Niemczech gest hitlerowskiego pozdrowienia jest traktowany jako wrogi konstytucji. Policja musiałaby natychmiast rozwiązać demonstrację. Za gest "Heil Hitler" grozi tam do 3 lat więzienia. Neonazistowska partia NPD nie ośmiela się używać go publicznie, bo groziłaby jej delegalizacja

http://wyborcza.pl/1,75478,7249121,Heil_Hitler_na_11_listopada.html

Przemek

Co na to grupowi "katolicy - narodowcy"?

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-13 00:00:23
Autor: Tzva Adonai
On 13 Lis, 08:52, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:

[...]

To co najbardziej niepokoi to fakt, że niektórzy policjanci wykazywali
oznaki solidaryzowania się z tym neonazistowskim środowiskiem... Było
to bardzo wyraźnie widać na filmach nagranych na YouTube przez
niejakiego Sendeckiego... To rzecz nie do pomyślenia na przykład w
Niemczech, gdzie neonazistów zawsze traktuje się jako potencjalnych
wrogów porządku konstytucyjnego...

Data: 2009-11-13 09:08:23
Autor: jadrys
Roger Perejro pisze:
[...]

"Gów..stwo", dorosną  to i zmądrzeją.

Data: 2009-11-13 09:10:23
Autor: Bicz Prawdy
[...]

To byli najprwdopodobniej bojowkarze tow. Frasyniuka. Do pierdla z nimi!

Co na to grupowi "katolicy - narodowcy"?

Rosną w siłę, żeby przejąć władzę i ostatecznie rozprawić się z twoimi mocodawcami i wszystkimi szkodnikami Wilkiej Polski

Bicz Prawdy

Data: 2009-11-13 09:17:58
Autor: Roman Rumian
"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".
Panie 'Przemku', lub 'Rogerze', ewentualnie 'Jacku',

Roger Perejro pisze:
(...)
http://wyborcza.pl/1,75478,7249121,Heil_Hitler_na_11_listopada.html
Przemek

Co na to grupowi "katolicy - narodowcy"?

GazWyb jak zwykle kłamie, co bardzo Panu szkodzi, ponmieważ zupełnie nie posiada Pan wiedzy i umiejętności krytycznej analizy jej tekstów.

Ten tekst może panu pomóc:
http://www.eioba.pl/a83613/rzymskie_pozdrowienie

Roman Rumian

Data: 2009-11-13 09:21:58
Autor: Roman Rumian
"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".
Roman Rumian pisze:
(...)
Ten tekst może panu pomóc:
http://www.eioba.pl/a83613/rzymskie_pozdrowienie

lepszy jest ten link:
http://chodakiewicz.salon24.pl/80993,zakazany-temat-rzymskie-pozdrowienie

RR

Data: 2009-11-13 09:52:53
Autor: Roger Perejro
"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".
Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w

GazWyb jak zwykle kłamie, co bardzo Panu szkodzi, ponmieważ zupełnie nie posiada Pan wiedzy i umiejętności krytycznej analizy jej tekstów.

Pan tą analizę opanował do perfekcji, tylko szkoda, że w stosunku do i nnych mediów jest Pan całkowicie bezkrytyczny.

Ten tekst może panu pomóc:

"art. 256
Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,

podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2."

Przemek

Data: 2009-11-13 10:09:42
Autor: Prawusek
"Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message

Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa
lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych,
rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,

Parchaty pajacu - dotyczy to przede wszystkim takich podjudzaczy jak
parchacze - występujący przeciw Polakom w ich własnym kraju i oskarżających
nas jak Szatan przed Bogiem oskarżał Boga o hołubienie Joba.

Data: 2009-11-13 12:12:31
Autor: Roger Perejro
"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

 występujący przeciw Polakom w ich własnym kraju...

Acóż ty Żydzie masz do powiedzenia na ten temat?

Przemek

Data: 2009-11-13 10:16:15
Autor: Roman Rumian
"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".
Panie 'Przemku' lub 'Rogerze', ewentualnie 'Jacku',

Roger Perejro pisze:
(...)
> Pan tą analizę opanował do perfekcji,

dziękuję za uznanie.

> tylko szkoda, że w stosunku do i nnych  mediów jest Pan całkowicie bezkrytyczny.

Kłamie pan.

> [...]
> rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
>
> podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do

Ten tekst jest mi dobrze znany, ale pan, jak zwykle, nie zrozumial o czym kłamie ta sekciarska gazeta, a chodzi o nazwanie tego gestu "Heil Hitler".

Skoro już pan przytoczył ten tekst dobrze byłoby aby go pan sobie
przemyślał w kontekście pańskiej stałej działalności na psp szczującej i
nawołującej do nienawiści na tle wyznaniowym. Sądzę, że dobrze pan o tym wie i wstydzi sie swojej postawy ukrywając się za pseudonimem.
Słowem, to kolejny przykład pańskiego zakłamania, i ulegania wpływom sekty z Czerskiej.

Roman Rumian

Data: 2009-11-13 01:24:39
Autor: Tzva Adonai
On 13 Lis, 10:16, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:

Ten tekst jest mi dobrze znany, ale pan, jak zwykle, nie zrozumial o
czym kłamie ta sekciarska gazeta, a chodzi o nazwanie tego gestu "Heil
Hitler".

To chyba ty Rumiany Romanie nie rozumiesz, że wznoszenie rąk w sposób
w jaki robili to naziści, można dziś w Europie odbierać wyłącznie w
kategoriach prowokacji... Ludzie mają głęboko w piździe czy to salut
rzymski, grecki czy marsjański - widzą tylko z czym to się kojarzy i
jakiego typu ludzie tego pozdrowienia używają, i to wystarczy, żeby go
właściwie określić... Z tego samego powodu na terytorium Europy
symbolem o niezbyt korzystnej konotacji jest swastyka, a dajmy na to w
dalekiej Azji do dziś w kręgach buddyjskich używa się jej jako symbolu
religijnego.. Gdy jakiś ogolony na łyso debil pozdrawiający wszystkich
"salutem rzymskim" wyjdzie na ulicę z symbolem swastyki i zacznie
krzyczeć "Dość Judeopolonii!", to nazwiesz go buddystą z zamiłowaniem
do rzymskiej gestykulacji?...

Data: 2009-11-13 11:02:18
Autor: Prawusek

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message

[...]

Wcale nie debil, tylko człowiek mający pełna rację co do robienia Żydei z
Polski.

Data: 2009-11-13 12:19:32
Autor: * heÂŽsk *
"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejch ercie".
On Fri, 13 Nov 2009 08:52:06 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Po raz kolejny faszystowska manifestacja przemaszerowała ulicami Warszawy. Państwo polskie jest wobec narodowców bezradne. Policja potrafi ich tylko chronić. [...]

 jak kazda mniejszosc np. kochajacych inaczej. cos nie pasuje ?

 powolujesz sie art 256 - tu na psp za twoje sianie nienawisci  na tle wyznaniowym powines pojsc do pierdla. zglos sie juz dzis.
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".