"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".

Data: 2009-11-13 09:10:23
Autor: Bicz Prawdy
"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".
 W dniu święta narodowego 11 listopada przez Warszawę przemaszerowało
kilkuset aktywistów Obozu Narodowo-Radykalnego. Krzyczeli: "Narodowy socjalizm", "Precz z żydowskim szowinizmem!", "Precz z żydowską okupacją". Odpalili też kilka stadionowych rac, skandując: "Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".

- Miejmy nadzieję, że za rok w Polsce nie będzie dwóch, trzech czy czterech manifestacji narodowych 11 listopada. Miejmy nadzieję, że będzie jedna, która wstrząśnie posadami tego demoliberalnego syfu. Jedna porządna, która zmiecie to wszystko jak tajfun - mówił pod pomnikiem Romana Dmowskiego kierownik ONR Artur Ziemkiewicz.

Policja zatrzymała za to 14 młodych ludzi, którzy usiłowali przeszkodzić pochodowi polskich faszystów.

To byli najprwdopodobniej bojowkarze tow. Frasyniuka. Do pierdla z nimi!

Co na to grupowi "katolicy - narodowcy"?

Rosną w siłę, żeby przejąć władzę i ostatecznie rozprawić się z twoimi mocodawcami i wszystkimi szkodnikami Wilkiej Polski

Bicz Prawdy

--

"Wielka Polska katolicka" i "Nie płakałem po Wejchercie".