Wielka Polska żali się i skarży, Że wybrała Z ziomków rąk śmierć

Data: 2009-10-29 05:25:43
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Wielka Polska żali się i skarży, Że wybrała Z ziomków rąk śmierć
http://www.burnart.republika.pl/przep/nospol.html

"PRZEPOWIEDNIE. Nostradamus. Trzy zwrotki o Polsce."

"
Narody Dacji, Anglii i Polski
I jeszcze Czech utworzą nową ligę,
Aby wydostać się poza słupy Herkulesa,
W Barcynie i Tyrenii przyjdzie do okrutnej wojny.
"

"
Wielka Polska żali się i skarży,
Że wybrała mylnie co do wieku,
Za nic ni chce u nich gospodarzyć;
Z ziomków rąk śmierć spotka cię człowieku
"

"
Siedmiokrotnie zmieni się naród brytyjski
Krwią zbroczony przez 290 lat;
Francja nie dozna pomocy Niemiec,
Bo Baran nie dowierza swojemu polskiemu bastardowi.
"

Pierwsza zwrotka jasno odnosi się do Drugiej Wojny Światowej.
Druga zwrotka jasno odnosi się do Odrodzenia Polski.
Trzecia zwrotka jasno odnosi się do Trzeciej Wojny Światowej.

Mnie interesuje najbardziej druga zwrotka, która oznacza
dla mnie koniec mojego pobytu w Szwecji z powodów EKONOMICZNYCH.

Moje polskie ziomki jestem gotowy zabrać się za wasze
mordowanie. Ten samotny pobyt w germańskim piekiełku
Szwecji wychodzi mi bokiem. Zamiast Szwaba i Turczyna
z radością zamieszkałbym obok własnego brata. Temu też
myśl upaprania się waszą polską krwią, o wy moje polskie
ziomki nagle obrzydzeniem mnie nie napawa. Wręcz z utęsknieniem
baczę w przyszłość by umaczać moje ręce w waszych krwawych
flakach. Więc do waszego rychłego zgonu moje polskie ziomki!
Ku śmierci waszej polskie ziomki pośpieszajcie się!

Mieszkając tutaj w Szwecji jestem już gotowy wiek o te 3 cyfry
do tyłu cofnąć moje polskie ziomki po trupach waszych "zdobyczy" takich jak bieda w Polsce i zacofanie w Polsce między innymi
waszymi dumami waszego postępu społecznego, kulturalnego i
EKONOMICZNEGO.

Ach i tak dla objaśnienia ziomek ni brat ni swat, lecz
taki człowiek, który jeno urodził się _przypadkiem_ w tym
samym kraju co ja, w Polsce, i także _przypadkiem_ mówi od urodzenia
językiem polskim. _Przypadek_ zaś wynika stąd, że jego przodkowie
mogli osiedlić się w innym kraju niż Polska, lecz pech miał że
uczynili to akurat u nas w Polsce, by mi, Piotrowi Głowni herbu
Godzyamba, i moim braciom rodakom Szlachcie życie w Polsce
spieprzyć swoimi "zdobyczami" i swoim "oświeceniem" najwyraźniej
szwankującym z mojej perspektywy widzenia z piekła germańskiego
żywiołu Szwecji.

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Wielka Polska żali się i skarży, Że wybrała Z ziomków rąk śmierć