Wielka hańba z gównem na twarzy pastuje wc iąż Gównem

Data: 2011-06-29 21:51:05
Autor: Jaksa
Wielka hańba z gównem na twarzy pastuje wc iąż Gównem
Kawecki, grupowa niemota niezdolna do sklecenia 5 zdan od siebie
pastuje zapamietale gowna z zydowskiej gadzinowki dla Polakow.

Ciekaw jestem, czy wyobraza sobie przy tym ze dodaje mu to
inteligencji?

Bo powiedzmy sobie otwarcie, Kawecki nie ma matury, to jest
po prostu kurwa niemozliwe, takie odpady zwyczajnie nie sa
w stanie sie przeczolgac przez egzamin czy nawet szkole srednia.

Ja watpie, czy nasz grupowy idiota wogole skonczyl podstawowke.
Jakos nie chce mi sie w to wierzyc.

Jaksa

Wielka hańba z gównem na twarzy pastuje wc iąż Gównem