Wielka obława!

Data: 2010-05-21 10:58:24
Autor: Bombelek
Wielka obława!
Trwa obława na zwolenników PiS.

http://tiny.pl/ht9bl

Data: 2010-05-21 11:08:29
Autor: Tomy M.
Wielka obława!

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf64b32$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
Trwa obława na zwolenników PiS.

http://tiny.pl/ht9bl

Taaa ... przypomnę sprawę napisy.org

Spektakularna akcja Policji:
http://film.onet.pl/0,0,1537299,wiadomosci.html

a tak się kończy ta sprawa:
http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,7823820,Napisy_org__Nie_bedzie_wiezienia_za_tlumaczenie_filmow.html

Policja ma poważne braki w zakresie znajomości prawa.

  Miałem kiedyś podobne nieprzyjemnoci . Chodziło
o prowadzenie serwisu internetowego o hackingu.
Okazało się że prawo nie zabrania publikacji jakichkolwiek
informacji bez w zględu czy to informacje na temat
np. ściągania filmów czy też budowy bomby atomowej.
Panowie Policjanci o tym nie wiedzieli.
Podobnie jak nie rozumieli że mogę mieć na dyskach
30 tys. nagrań MP3 i setki filmów ... nie łamiąc
przy tym prawa.

  To wszystko farmazony, ludzie godzą się na samoukaranie
ponieważ nie znają prawa.

Tomy M.

Wielka obława!