Wielka płyta+

Data: 2018-08-08 07:45:22
Autor: Bruno Brunowski
Wielka płyta+
BGKN ogłosił konkurs na opracowanie systemu prefabrykowanej zabudowy mieszkaniowej. Wypracowanie powtarzalnych rozwiązań technologicznych miałoby pozwolić rynkowi zwiększyć skalę realizowanych inwestycji i obniżyć ich koszty.

"Oczekujemy, że pierwsza, wzorcowa realizacja, prowadzona na podstawie opracowanego systemu prefabrykacji zabudowy mieszkaniowej oraz projektu architektoniczno-urbanistycznego na wybranej przez nas działce, przełamie stereotypy i stworzy nowy obraz budownictwa prefabrykowanego"

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,23764838,w-calej-polsce-moga-powstac-fabryki-domow-w-ramach-programu.html#Z_BoxBizImg

Słuszną linie ma nasza partia...

Data: 2018-08-08 09:33:44
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Wielka płyta+
W dniu środa, 8 sierpnia 2018 16:45:23 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Oj tam oj tam. Jakieś 5 miesięcy temu żeśta se jajca z pisiorstwa
robili jak pisiorstwo wspomniało o transporcie rzecznym, a wczoraj
żydoubeki w Z-ce bardzo ubolewali i pytali czemu w PL ni ma transportu
rzecznego jak u niemca.

Od razu widać że żydoubekom tylko kwiki w głowie i same nie wiedzą
w co im ciepło.

A z tymi chałupami? Toć podobnie, mało to programów TV zachwalających
budownictwo skandynawskie? Kiedy zaś pisiorstwo wspomniało o tanich mieszkaniach
wtedy żydoubeki od razu zaczęli ujadać.

Co się dzieje? To proste. Geremszczyzna na 200%. A co to Geremszczyzna masz poniżej:

Ty się nie dziw, że Geremek jest często przeciwko różnym przedsięwzięciom. On je ocenia w zależności od tego, czy sam w tym uczestniczy i odgrywa czołową rolę, czy nie. Jeśli nie odgrywa, to jest złe, jeśli odgrywa, dobre. No, każdy ma w sobie trochę tego rodzaju tendencji, ja oczywiście też, ale jednak jestem w stanie powiedzieć o czymś coś dobrego, mimo że w tym nie uczestniczę, a Geremek nie" http://yelita.pl/artykuly/art/geremek

I tyle w temacie. Kwiczta dalej.

Data: 2018-08-09 01:59:46
Autor: z
Wielka płyta+
W dniu 2018-08-08 o 18:33, Relatywizator rzeczywistości Dąs pisze:

[...]

Z tym rzecznym to nie jest takie proste bo uregulowanie z milionami ton betonu prowadzi do zagrożenia powodziowego.

Nie można tego robić wszędzie ale tam gdzie można trzeba chociaż próbować.
Z tego co widzę to każdy nawet dobry pomysł jest przez totalną krytykowany z założenia bo oni go nie wymyślili.

Żałosne

PS. Tak mi się właśnie przypomniało jak w tok fm jakieś szczyle jechały po ministerstwie.
I co? Teraz krytyka że za wolno?

Data: 2018-08-08 12:22:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wielka płyta+
[...]

Partia Gierek! Naród z partią!
Pewnie za rok 22 lipca przywrócą.

Data: 2018-08-08 21:58:50
Autor: A. Filip
Będziemy upamiętniać marszami niemiecki 22 lipca (1942)! [Was: Wielka płyta+]
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
[...]

Ależ już upamiętnianie 22 lipca przywrócono, ludzie masowo maszerują
antysemito jeden!

[A] http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/marsz-pamieci-22-lipca-warszawa-oddaje-hold-ofiarom,4735087,gal,t,id,tm.html
Marsz Pamięci 22 lipca. Warszawa oddaje hołd ofiarom holocaustu ...
23 lip 2018 - W niedzielę 22 lipca przez Warszawę przeszedł Marsz
Pamięci. Pochód upamiętniał ofiary likwidacji getta
warszawskiego. Przypomnijmy, że ...

[B] http://www.polin.pl/pl/wydarzenie/marsz-pamieci-22-lipca
Marsz Pamięci 22 lipca | Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
11 lip 2018 - W tegorocznym "Marszu Pamięci 22 lipca" upamiętniona
będzie postać Szmula Zygielbojma, który po wielu miesiącach
alarmowania ..

[C] https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielka_Akcja
Wielka Akcja (niem. Grossaktion Warschau) - akcja likwidacyjna getta
warszawskiego połączona z masową eksterminacją jego mieszkańców
przeprowadzona od 22 lipca do 21 września 1942. Była częścią akcji
,,Reinhardt".
22 lipca 1942 o godz. 10.00 rano szef sztabu akcji ,,Reinhardt"
SS-Sturmbannführer Hermann Höfle poinformował prezesa Rady Żydowskiej
Adama Czerniakowa o rozpoczęciu ,,przesiedlenia na wschód"[1]. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-08-08 18:33:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 8 sierpnia 2018 21:58:53 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> Partia Gierek! Naród z partią!
> Pewnie za rok 22 lipca przywrócą.

Ależ już upamiętnianie 22 lipca przywrócono, ludzie masowo maszerują
> [...]

Andrzej, nie o ten 22 lipca mi chodziło tylko o rocznicę Manifestu.
Wszystkim śmierdzą nogi, a Mani fest.

Data: 2018-08-09 05:25:51
Autor: A. Filip
> [...]

Andrzej, nie o ten 22 lipca mi chodziło tylko o rocznicę Manifestu.

A jak myślisz po kiego wuja tego 22 lipca wyciągnęli według spiskowej
teorii dziejów?  _Wiem_ o co tobie chodziło.  Ja sądzę że znam jeden
z kilku celów wybrania "nowego 22 lipca", tak ze mnie życiem
wytresowany cynik.

--
A. Filip

Data: 2018-08-08 18:17:10
Autor: z
Wielka płyta+
Słuszną linie ma nasza partia...

Nie wszystko za prlu było głupie tak samo jak nie jest mądre z definicji neoliberalne pozostawienie "niewidzialnej ręce rynku" rozwiązywania problemów (tu mieszkaniowych)
Ale żeby to zrozumieć to trzeba ogarniać coś więcej niż przekazy dnia z centrali. :-)

Data: 2018-08-08 10:13:24
Autor: Bruno Brunowski
Wielka płyta+
W dniu środa, 8 sierpnia 2018 18:17:49 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
Ale żeby to zrozumieć to trzeba ogarniać coś więcej niż przekazy dnia z centrali. :-)

Raczej pisiory z siebie idiotów robią, bo obiecywali mieszkania pod klucz w atrakcyjnych lokalizacjach, a obecnie budują blokowiska z płyty betonowych i paździerza w stanie dewloperskim na zadupiu.

I nawet nie próbuj porównywać tego z blokowiskami PRL, bo tam było przewidziane miejsce na pawilon handlowy, przedszkole i szkołę, a także na kawałek parku. A po ostatniej lex deweloper, świeżo upieczeni mieszkańcy M+ będą na wycieczki do starych blokowisk jeździć by te cuda podziwiać. --
Bruno

Data: 2018-08-08 10:44:06
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Wielka płyta+
[...]

Pół Wawki kiedyś było zadupiem. Więc argument z dupy wzięty.

A gdzie mają budować? Na innych budynkach?

[...]

Darowanemu konioju w zęby się nie zagląda. Bedzie Pan zadowolony:)

Data: 2018-08-08 20:52:12
Autor: Pajdak
Wielka płyta+
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5b6b1789$0$620$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co więc proponujesz? Szklane czy drewniane domy?

CL

Data: 2018-08-09 01:52:54
Autor: z
Wielka płyta+
W dniu 2018-08-08 o 20:52, Pajdak pisze:
Co więc proponujesz? Szklane czy drewniane domy?

Płyta źle się kojarzy z prlem, drewno z taniością..., Zadupie z wykluczeniem społecznym...
Styropian z czym Ci się kojarzy?

Budowniczy się znalazł ;-)

Data: 2018-08-09 06:03:58
Autor: Pajdak
Wielka płyta+

[...]

Ostatnio w TVPiS premier ogłosił powstanie spółki Polskie Domy Drewniane.

Styropian nie kojarzy mi się zupełnie. To chyba była wielka płyta.

W czasach PRL był taki order "Budowniczy Polski Ludowej" - masz? ;-)))

CL

Data: 2018-08-09 07:32:09
Autor: z
Wielka płyta+
W dniu 2018-08-09 o 06:03, Pajdak pisze:
Styropian nie kojarzy mi się zupełnie. To chyba była wielka płyta.

A masz jakieś skojarzenia szersze niż ten zaściankowy kraj?

Widziałeś coś? Oglądałeś w tv chociaż?

PS. Wiesz kto spał na styropianie? ;-)

Data: 2018-08-08 22:08:55
Autor: Moherowy Beret
Wielka płyta+
[...]

Już niedługo wybory. Tym razem nie ma szans aby nasze PO przegrało. Poślemy polaczków z ich plusami tam gdzie ich miejsce, krematorium+. W tym jeszcze, że gaz będą musieli odpracować. W dupach im się poprzewracało przez te 3 lata, zrobimy z tym porządek.

CL

Data: 2018-08-09 02:02:42
Autor: z
Wielka płyta+