Wielka płyta+

Data: 2018-08-08 12:22:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wielka płyta+
W dniu środa, 8 sierpnia 2018 16:45:23 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
BGKN ogłosił konkurs na opracowanie systemu prefabrykowanej zabudowy mieszkaniowej. Wypracowanie powtarzalnych rozwiązań technologicznych miałoby pozwolić rynkowi zwiększyć skalę realizowanych inwestycji i obniżyć ich koszty.

"Oczekujemy, że pierwsza, wzorcowa realizacja, prowadzona na podstawie opracowanego systemu prefabrykacji zabudowy mieszkaniowej oraz projektu architektoniczno-urbanistycznego na wybranej przez nas działce, przełamie stereotypy i stworzy nowy obraz budownictwa prefabrykowanego"

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,23764838,w-calej-polsce-moga-powstac-fabryki-domow-w-ramach-programu.html#Z_BoxBizImg

Słuszną linie ma nasza partia...

Partia Gierek! Naród z partią!
Pewnie za rok 22 lipca przywrócą.

Data: 2018-08-08 21:58:50
Autor: A. Filip
Będziemy upamiętniać marszami niemiecki 22 lipca (1942)! [Was: Wielka płyta+]
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
[...]

Ależ już upamiętnianie 22 lipca przywrócono, ludzie masowo maszerują
antysemito jeden!

[A] http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/marsz-pamieci-22-lipca-warszawa-oddaje-hold-ofiarom,4735087,gal,t,id,tm.html
Marsz Pamięci 22 lipca. Warszawa oddaje hołd ofiarom holocaustu ...
23 lip 2018 - W niedzielę 22 lipca przez Warszawę przeszedł Marsz
Pamięci. Pochód upamiętniał ofiary likwidacji getta
warszawskiego. Przypomnijmy, że ...

[B] http://www.polin.pl/pl/wydarzenie/marsz-pamieci-22-lipca
Marsz Pamięci 22 lipca | Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
11 lip 2018 - W tegorocznym "Marszu Pamięci 22 lipca" upamiętniona
będzie postać Szmula Zygielbojma, który po wielu miesiącach
alarmowania ..

[C] https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielka_Akcja
Wielka Akcja (niem. Grossaktion Warschau) - akcja likwidacyjna getta
warszawskiego połączona z masową eksterminacją jego mieszkańców
przeprowadzona od 22 lipca do 21 września 1942. Była częścią akcji
,,Reinhardt".
22 lipca 1942 o godz. 10.00 rano szef sztabu akcji ,,Reinhardt"
SS-Sturmbannführer Hermann Höfle poinformował prezesa Rady Żydowskiej
Adama Czerniakowa o rozpoczęciu ,,przesiedlenia na wschód"[1]. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-08-08 18:33:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 8 sierpnia 2018 21:58:53 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> Partia Gierek! Naród z partią!
> Pewnie za rok 22 lipca przywrócą.

Ależ już upamiętnianie 22 lipca przywrócono, ludzie masowo maszerują
> [...]

Andrzej, nie o ten 22 lipca mi chodziło tylko o rocznicę Manifestu.
Wszystkim śmierdzą nogi, a Mani fest.

Data: 2018-08-09 05:25:51
Autor: A. Filip
> [...]

Andrzej, nie o ten 22 lipca mi chodziło tylko o rocznicę Manifestu.

A jak myślisz po kiego wuja tego 22 lipca wyciągnęli według spiskowej
teorii dziejów?  _Wiem_ o co tobie chodziło.  Ja sądzę że znam jeden
z kilku celów wybrania "nowego 22 lipca", tak ze mnie życiem
wytresowany cynik.

--
A. Filip
| Zabij jednego - morderca, zabij tysiące - bohater.
| (Przysłowie hinduskie)

Wielka płyta+