Wielka p³yta+

Data: 2018-08-08 18:17:10
Autor: z
Wielka p³yta+
S³uszn± linie ma nasza partia...

Nie wszystko za prlu by³o g³upie tak samo jak nie jest m±dre z definicji neoliberalne pozostawienie "niewidzialnej rêce rynku" rozwi±zywania problemów (tu mieszkaniowych)
Ale ¿eby to zrozumieæ to trzeba ogarniaæ co¶ wiêcej ni¿ przekazy dnia z centrali. :-)

Data: 2018-08-08 10:13:24
Autor: Bruno Brunowski
Wielka płyta+
W dniu ¶roda, 8 sierpnia 2018 18:17:49 UTC+2 u¿ytkownik z napisa³:
> [...]
Ale ¿eby to zrozumieæ to trzeba ogarniaæ co¶ wiêcej ni¿ przekazy dnia z centrali. :-)

Raczej pisiory z siebie idiotów robi±, bo obiecywali mieszkania pod klucz w atrakcyjnych lokalizacjach, a obecnie buduj± blokowiska z p³yty betonowych i pa¼dzierza w stanie dewloperskim na zadupiu.

I nawet nie próbuj porównywaæ tego z blokowiskami PRL, bo tam by³o przewidziane miejsce na pawilon handlowy, przedszkole i szko³ê, a tak¿e na kawa³ek parku. A po ostatniej lex deweloper, ¶wie¿o upieczeni mieszkañcy M+ bêd± na wycieczki do starych blokowisk je¼dziæ by te cuda podziwiaæ. --
Bruno

Data: 2018-08-08 10:44:06
Autor: Relatywizator rzeczywisto¶ci D±s
Wielka płyta+
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:

Raczej pisiory z siebie idiotów robi±, bo obiecywali mieszkania pod klucz w atrakcyjnych lokalizacjach, a obecnie buduj± blokowiska z p³yty betonowych i pa¼dzierza w stanie dewloperskim na zadupiu.

Pó³ Wawki kiedy¶ by³o zadupiem. Wiêc argument z dupy wziêty.

A gdzie maj± budowaæ? Na innych budynkach?

[...]

Darowanemu konioju w zêby siê nie zagl±da. Bedzie Pan zadowolony:)

Data: 2018-08-08 20:52:12
Autor: Pajdak
Wielka p³yta+
U¿ytkownik "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5b6b1789$0$620$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co wiêc proponujesz? Szklane czy drewniane domy?

CL

Data: 2018-08-09 01:52:54
Autor: z
Wielka p³yta+
W dniu 2018-08-08 o 20:52, Pajdak pisze:
Co wiêc proponujesz? Szklane czy drewniane domy?

P³yta ¼le siê kojarzy z prlem, drewno z tanio¶ci±..., Zadupie z wykluczeniem spo³ecznym...
Styropian z czym Ci siê kojarzy?

Budowniczy siê znalaz³ ;-)

Data: 2018-08-09 06:03:58
Autor: Pajdak
Wielka p³yta+

[...]

Ostatnio w TVPiS premier og³osi³ powstanie spó³ki Polskie Domy Drewniane.

Styropian nie kojarzy mi siê zupe³nie. To chyba by³a wielka p³yta.

W czasach PRL by³ taki order "Budowniczy Polski Ludowej" - masz? ;-)))

CL

Data: 2018-08-09 07:32:09
Autor: z
Wielka p³yta+
W dniu 2018-08-09 o 06:03, Pajdak pisze:
Styropian nie kojarzy mi siê zupe³nie. To chyba by³a wielka p³yta.

A masz jakie¶ skojarzenia szersze ni¿ ten za¶ciankowy kraj?

Widzia³e¶ co¶? Ogl±da³e¶ w tv chocia¿?

PS. Wiesz kto spa³ na styropianie? ;-)

Wielka p³yta+