Wielka prośba - Ankieta

Data: 2009-12-09 14:15:11
Autor: Pawel A
Wielka prośba - Ankieta
Witam grupowiczów
Mam ogromną prośbę. Znajomy pisze na krakowskim AWF pracę magisterską z turystyki. Jednym z jej elementów jest ankieta dotycząca powodów schodzenia ze szlaku turystycznego.
Ponieważ pl.rec.gory jest chyba miejscem, gdzie można spotkać najwięcej miłośników turystyki górskiej byłoby miło gdybyście zechcieli ją wypełnić. Nie zajmie to więcej niż 2 -3 minuty
Pozdawiam
Paweł
link do ankiety
http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/8292/

Data: 2009-12-09 06:47:25
Autor: Slawomir Gorniak
Wielka prośba - Ankieta
On Dec 9, 3:15 pm, "Pawel A" <alium_NOS...@wp.pl> wrote:
[...]

Mogles dodac, ze chodzi wylacznie o szlaki turystyczne w Tatrach.

S.

Data: 2009-12-10 10:19:51
Autor: Jarek Kardasz
Wielka prośba - Ankieta
Dnia Wed, 9 Dec 2009 06:47:25 -0800 (PST), Slawomir Gorniak napisał(a):

[...]

No i powiedzieć koledze, że są tacy, którzy schodzą ze szlaku, aby dotrzeć
pod ścianę wspinaczkową (zgodnie z prawem) - nie uwzgędnił tego w ankiecie.
Natomiast przewidział możliwość zejścia ze szlaku z Morskiego Oka na
Szpiglasową Przełęcz w celu... ominięcia kałuży ???

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2009-12-10 16:57:25
Autor: Krzysztof Pilsniak
Wielka prośba - Ankieta
No i powiedzieć koledze, że są tacy, którzy schodzą ze szlaku, aby dotrzeć
pod ścianę wspinaczkową (zgodnie z prawem) - nie uwzgędnił tego w ankiecie.

Ja padłem na pierwszym pytaniu - nie kwalifikuję się :-).

pzdrw
Krzysiek

Data: 2009-12-10 18:15:26
Autor: Zbynek Ltd.
Wielka prośba - Ankieta
Krzysztof Pilsniak napisał(a) :
No i powiedzieć koledze, że są tacy, którzy schodzą ze szlaku, aby dotrzeć
pod ścianę wspinaczkową (zgodnie z prawem) - nie uwzgędnił tego w ankiecie.

Ja padłem na pierwszym pytaniu - nie kwalifikuję się :-).

Aż z ciekawości mimo wszystko zajrzałem, bo byłem niemal
przeświadczony, że wiem, co tam zastanę :-) No i zgadza się - też
odpadam po pierwszym pytaniu.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-12-10 18:30:08
Autor: Marcin Kysiak
Wielka prośba - Ankieta
Jarek Kardasz pisze:

[...]

Tam jest mowa o szlaku z Palenicy - AFAIR jest to podchwytliwe, bo od Palenicy aż prawie do Wodogrzmotów *nie ma* szlaku ;-)

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-12-10 13:58:33
Autor: Artur Krupiński
Wielka prośba - Ankieta
On 10 Gru, 18:30, Marcin Kysiak <mkys...@gmail.com> wrote:
Tam jest mowa o szlaku z Palenicy - AFAIR jest to podchwytliwe, bo od
Palenicy a prawie do Wodogrzmot w *nie ma* szlaku ;-)
Pzdr,
M.

Cześć,

Zarządzenie nr 6/2009 Dyrektora TPN z dnia 22 maja 2009 r. w par. 2
wymienia wszystkie szlaki, w tym pkt. 55 (który nikogo nie dziwi) i
pkt. 61 (który może kogoś zdziwić). Są też szlaki prowadzące
Kościeliską (pkt. 22 - zielony) i Chochołowską (pkt. 2 - zielony) -
kiedyś te drogi nie były oznakowane. To efekt doprowadzenia przez TPN
do sytuacji, że każdy, kto idzie w Tatry, zawsze idzie szlakiem. Żeby
potem nie było...

Pozdrawiam,
Artur Krupiński
www.tatrydlakazdego.pl

Data: 2009-12-09 14:51:55
Autor: Przemek
Wielka prośba - Ankieta

Użytkownik "Pawel A" <alium_NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:hfo77n$trm$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Witam grupowiczów
[ciach]
[...]

jeszcze więceuj miłosników znajdziesz w Murowańcu albo na Kasprowym 15 sierpnia każdego roku

p.

Data: 2009-12-10 18:42:51
Autor: Robert Wysocki
Wielka prośba - Ankieta
Dnia Wed, 09 Dec 2009 14:15:11 +0100, Pawel A napisał(a):

[...]

Przekaz koledze, zeby poczytal o metodologii :) Bo niestety w ankiecie
jest wiele bledow.

Data: 2009-12-18 20:58:33
Autor: Jan Werbiński
Wielka prośba - Ankieta
[...]

Ten znajomy, to straszna pipa. Nawet nie potrafi zrobić ankiety. Pomyśleć, że takie miernoty będą miały magistra z turystyki...

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-12-19 12:08:56
Autor: Damian Gałka
Wielka prośba - Ankieta
Witam

Ten znajomy, to straszna pipa. Nawet nie potrafi zrobić ankiety. Pomyśleć, że takie miernoty będą miały magistra z turystyki...
Jeśli już się tak czepiamy... to ankiety powinni przygotowywać marketingowcy, więc mgr turystyki nie musi w tej kwestii być specem.

Pozdrawiam
Damian Gałka

Data: 2009-12-19 15:47:21
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
Wielka prośba - Ankieta
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Damian Gałka na pl.rec.gory do nas:

Witam
> [...]
Jeśli już się tak czepiamy... to ankiety powinni przygotowywać marketingowcy, więc mgr turystyki nie musi w tej kwestii być specem.

Jednak dobrze by było, jakby ów wiedział jak powstają i skąd się biorą dane, które dostaje do obróbki / wykorzystania.

Pozdrawiam
Damian Gałka

Wielka prośba - Ankieta