Wielka prośba do kolegów z sdtv

Data: 2010-06-14 20:51:27
Autor: JacekB
Wielka prośba do kolegów z sdtv
JacekB
SP9TCU   majl sp9tcu@interia.pl Telefon   XXX-CCC-628
Do Zarządu    sdtv   czyli do  Gamci ,Arcia   ,Rainera  i Wizarda
LIST    OTWARTY  Szanowni  koledzy Już 8 lat    jestem banowany    * na forum w 100 %  ) i na ircu    na waszym
portalu 8 lat to już bardzo   dużo zdecydowanie za Duzy   czas    Chce Się  mnie wplatać    w różne sprawy fuzje itd.   Na początku Chciałbym napisać  jakie jest moje zdanie  w aktualnych sprawach 1- SDTV ma silny    autonomiczny     i dla wszystkich  2- Co do Fuzji    . Jestem za fuzją    czy reaktywacją  sdtv robioną    przez
sat kurier   dlatego   gdyż koledzy sadzą   że gdy  będzie  ogłoszona amnestia
   i wtedy będę mógł korzystać z   irca sdtv 3- Nigdy  nie zdradziłem sdtv    gdyż na nim się wychowałem Dnia 27 Lipca kończy  się mi dsl    .byłą to sieć   znajomych   i przyjaciół Koniec nie ma absolutnie  żadnego związku z sdtv   jak już krążą   plotki
Po prostu  wydatki  i opłacalność  wygrała Zastanawiam się na neo   lub netją Owszem jak będę miał   neo to wtedy będę miał zmienne yp  Ale nie  będę miał   tylko 1 Mg   w Netii 6 MG Ta sprawa nie jest  jednak głównym tematem tego listu       Zwracam się wielką prośbą  ogromną prośbą   o  ogłoszenie    amnestii dla   mnie i danie mi  kolejnej szansy    i pozwolenie mi  nadawania na waszych
nadajnikach  (  wiadomo o co chodzi )
Nie oczekuje   odpowiedzi teraz  w tej chwili   ale powiedzmy do początku   wakacji To pismo    można opublikować na tajnym forum   sdtv lub w na innych stronach
    !!!!!!!

A teraz   jak widzę powrót  do waszego grona do grona sdtv 1- Odblokowanie mnie na stałe na kanale #sat-digital-tv   ( o kanał #prokop
nawet   nie proszę ) na okres testowy   tydzień dwa  miesiąc  dwa  albo do
końca  wakacji   ale żebym cały czas mógł już bez stresu  wchodzić na ten kanał  2- Co do forum   może zostać  tak jak jest ewentualnie   tylko forum do odczytu Kto  chciałby gadać ze mną na ircu wchodził  by na kanał  #sat-digital-tv Powiem szczerze najbardziej zależy mi na ircu
Powrót do grona sdtv mógłby nastąpić   również  na waszych sensownych warunkach Informuje ze jestem otwarty na wszelką dyskusje na te tematy 1- Przez irca
2- Majlem     sp9tcu@interia.pl 3- Przez gadu gadu 3181428 Myślę ze się dogadamy Najgorzej będzie   z  Hasem i czornym Liczę na dyskusje   przez gadu gadu    majla     udziele  też wyczerpujących
informacji Pismo   to  nie będzie prze ze mnie nigdzie publikowane itd.   Jeśli nie dojdę do porozumienia z wami  Upublicznię chyba tem list List otrzymują 1- Wizard    drogą majlową 2- Rainer    drogą majlową 3- Czorny przez    gadu gadu
4- Bartola  przez gadu   5- Gamcia przez   gadu gadu irca   6- Zostanie wysłany też na adres sdtv@sdtv.pl
7- Arcio przez gadu gadu
Czekam na kontakt z wami otwarty jestem na wszelkie rozmowy  i korespondencje Można  też do mnie zadzwonić Pozdrawiam Wszystkich JacekB
Sp9tcu@interia.pl --

Data: 2010-06-14 20:53:10
Autor: Dodatek
Wielka prośba do kolegów z sdtv
wysłałem   na majla zwróciło się napisałem jako priwa do Gamci zaraz zostałem zablokowany na forum  --

Data: 2010-06-14 23:04:12
Autor: adresss
Wielka proœba do kolegów z sdtv
Czesc,

nie wiem za co podpadles, ale sa sposoby aby "nadawac" z innego IP -
np. cos takiego co sie zwie TOR (The Onion Routing).

--
ThinkXtra

Data: 2010-06-14 21:13:17
Autor: Jacek Buda
Wielka pro�ba do kolegów z sdtv
adresss@poczta.pl napisał(a):
Czesc,

nie wiem za co podpadles, ale sa sposoby aby "nadawac" z innego IP -
np. cos takiego co sie zwie TOR (The Onion Routing).

Codziennie wchodzę   na irca  z proxy i co po kilku minutach   zostaje zbanowany  na ircu Więcej jeden kolega z którym gadałem na ircu straszy że pujdzie na policje  że to że z nim gadam to szpan i załaywi mnie ze zabiorą mi net   i ze bede miął kłopoty  A co do tematu temat bardzo powazny i trudny może jednak  koledzy zmondrzeją    a jak nie to  sdtv.XXXX.pl   założe własne sdtv    a tego bym nie chciał    --

Data: 2010-06-15 07:22:07
Autor: pawell32
Jacek Buda pisze:
Codziennie wchodzę   na irca  z proxy

a dlaczgo z proxy??

i co po kilku minutach   zostaje zbanowany  na ircu Więcej jeden kolega z którym gadałem na ircu straszy że pujdzie

pójdzie

[...]

tak poza tym sprawiasz wrażenie obłąkanego lum masz tylko 8 lat

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-06-15 10:35:03
Autor: Wiewior
W dniu 2010-06-15 07:22, pawell32 pisze:
tak poza tym sprawiasz wrażenie obłąkanego lum masz tylko 8 lat

Nie obrażaj 8-latków ;)

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2010-07-04 18:21:25
Autor: Jacek Buda
Wielka prośba do kolegów z sdtv
Ponawiam prośbę --

Data: 2010-07-04 20:59:47
Autor: pawell32
Wielka prośba do kolegów z sdtv
W dniu 04.07.2010 20:21, Jacek Buda pisze:
Ponawiam prośbę

ale co to za prośba?

--
oko pana widzi wszystko http://info.net-sat.pl/viewpage.php?page_id=4

Data: 2010-07-04 18:54:20
Autor: Jacek Buda
Wielka prośba do kolegów z sdtv
Data: 2010-07-04 21:06:20
Autor: pawell32
Wielka prośba do kolegów z sdtv
W dniu 04.07.2010 20:54, Jacek Buda pisze:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.telewizja&tid=1084016&pid=1084016&MID=%3Chv64of%24jm0%241%40inews.gazeta.pl%3E

spamer

Data: 2010-07-04 19:12:37
Autor: Jacek Buda
pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):
> [...]
> http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.telewizja&tid=108401
6&pid=1084016&MID=%3Chv64of%24jm0%241%40inews.gazeta.pl%3E

Sam chciałeś sie dowiedzieć o co chodzi   --

Data: 2010-07-04 21:27:02
Autor: pawell32
W dniu 04.07.2010 21:12, Jacek Buda pisze:
Sam chciałeś sie dowiedzieć o co chodzi

ale to już było i nie jest to wiarygodne

Data: 2010-07-04 19:27:09
Autor: Jacek Buda
Wielka prośba do kolegów z sdtv
Bo się zdenerwuje    i sytuacja wyjdzie z pod  kontroli --

Data: 2010-07-04 19:45:59
Autor: Jacek Buda
Wielka prośba do kolegów z sdtv
pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):
W dniu 04.07.2010 21:27, Jacek Buda pisze:
> Bo się zdenerwuje    i sytuacja wyjdzie z pod  kontroli

chyba spod

Zgadza się --

Data: 2010-07-04 23:34:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jacek Buda" <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0qnad$6hl$1inews.gazeta.pl...
Bo się zdenerwuje    i sytuacja wyjdzie z pod  kontroli

LOL
Żałosny gostek.

Wielka prośba do kolegów z sdtv