Wielka prosba do kolegów z sdtv

Data: 2011-11-08 20:47:26
Autor: Jacek Buda
Wielka prosba do kolegów z sdtv
Zwracam się wielka prośbą do kolegów  z sdtv    o odblokowanie mnie na forum
lub na ircu  a jeśli się nie da  chociaż na kanale #sat-digital-tv Motywacja jestem już zablokowany ponad 8 lat  koledzy dajcie mi jeszcze jedną szanse
plis  proszę o to  was koledzy z sdtv  Pozdrawiam serdecznie kontakt wiadomy --

Data: 2011-11-08 21:57:50
Autor: Jerzy Dombczak
W dniu 2011-11-08 21:47, Jacek Buda pisze:
[...]

Ja pierdole ty przyglupie znow z tym tekstem ?

Data: 2011-11-08 21:03:12
Autor: Jacek Buda
Jerzy Dombczak <niemarozybezognia@dabczak.net> napisał(a):
> [...]
>
> Pozdrawiam serdecznie
> kontakt wiadomy

Ja pierdole ty przyglupie znow z tym tekstem ?

A wiesz koleś ze  to jest obrażanie i za to można siedzieć nie zyczę sobie
takich słów kolego --

Data: 2011-11-09 06:05:58
Autor: Jerzy Dombczak
W dniu 2011-11-08 22:03, Jacek Buda pisze:
[...]

Nie jestem twoim kolegom przyglupie i wypierdalaj z ta reklama na wies !

Data: 2011-11-09 09:26:49
Autor: BaX
Wielka prosba do kolegów z sdtv
Nie jestem twoim kolegom przyglupie i wypierdalaj z ta reklama na wies !

Bez urazy ale Ty wychodzisz na większego jak myślisz, że to reklama. LOL

Data: 2011-11-09 09:49:21
Autor: K
W dniu 09-11-2011 09:26, BaX pisze:
Nie jestem twoim kolegom przyglupie i wypierdalaj z ta reklama na wies !

Bez urazy ale Ty wychodzisz na większego jak myślisz, że to reklama. LOL

wlasnie sie tak zastanawiam, czy w tym watku swoj trafil na swojego? tok myslenia i ton wypowiedzi dombczaka znam, ale ten drugi tez ma chyba swoje za uszami.

Data: 2011-11-09 11:39:45
Autor: Jerzy Dombczak
W dniu 2011-11-09 09:49, K pisze:
[...]

Facet rozsyla ten tekst od lat na grupy dyskusyjne i jest to krypto reklama tego serwisu.

Wystarczy zerknac do archiwum ile razy ten spam poslal na rozne grupy.

Data: 2011-11-09 14:31:04
Autor: BaX
Wielka prosba do kolegów z sdtv

Wystarczy zerknac do archiwum ile razy ten spam poslal na rozne grupy.

Bo on taki jest jaki jest i nic do niego nie przemawia. Reklamy na pewno nikomu nie robi, wręcz przeciwnie.

Data: 2011-11-09 13:36:26
Autor: Jacek Buda
BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

> Wystarczy zerknac do archiwum ile razy ten spam poslal na rozne grupy.

Bo on taki jest jaki jest i nic do niego nie przemawia. Reklamy na pewno nikomu nie robi, wręcz przeciwnie.
  Po prostu walcze o jedno zebym mógł być na ircu  lub forum nikogo nie obrażam  , nie obmawiam itd  staram się być kulturalny A do kolegów poczytajcie troche w grupie zdrowie weterynaria ,zwięrzęta polecam  www.google.pl   wpisać sp9tcu Pozdrawiam serdecznie --

Data: 2011-11-09 13:21:03
Autor: Maciej Bojko
Wielka prosba do kolegów z sdtv
On Tue, 8 Nov 2011 21:03:12 +0000 (UTC), "Jacek Buda"
<sp9tcu@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Ja pierdole ty przyglupie znow z tym tekstem ?

A wiesz koleś ze  to jest obrażanie i za to można siedzieć

O, czyżbyś był prezydentem RP? A to się Komorowski zdziwi.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-11-09 12:59:34
Autor: Jacek Buda
Maciej Bojko <maciej.bojko@gmail.com> napisał(a):

>A wiesz koleś ze  to jest obrażanie i za to można siedzieć O, czyżbyś był prezydentem RP? A to się Komorowski zdziwi.

He he Niech kolega Jerzy Dobczak przeczyta   Artykuł 212   Kodeks karny Zmiana tematu jeszcze dziś wieczorem   umotywuje i podam propozycje dla
kolegów z sdtv --

Data: 2011-11-09 14:13:17
Autor: Maciej Bojko
Wielka prosba do kolegów z sdtv
On Wed, 9 Nov 2011 12:59:34 +0000 (UTC), "Jacek Buda"

>A wiesz koleś ze  to jest obrażanie i za to można siedzieć O, czyżbyś był prezydentem RP? A to się Komorowski zdziwi.

He he Niech kolega Jerzy Dobczak przeczyta   Artykuł 212   Kodeks karny

Widzę, że nie odróżniasz pomówienia od zniewagi. W takim wypadku
oczywistą obroną będzie choćby art. 213 kk.
To raz. Dwa, nie masz żadnej realnej szansy na wyrok skazujący, tak
jak nie miał ich Arek Buzdygan; wyrok skazujący na więzienie jest
jeszcze mniej prawdopodobny. --
Maciej Bójko

Data: 2011-11-09 13:31:26
Autor: Jacek Buda
Parę wyjaśnień
> [...]

To raz. Dwa, nie masz żadnej realnej szansy na wyrok skazujący, tak
jak nie miał ich Arek Buzdygan; wyrok skazujący na więzienie jest

Spokojnie takiej broni to użyłbym w ostateczności O prawie musiałem się trochę pod  uczyc ile mi niektorzy ludzie pisali o mnie
śmiali się  wysmiewali i straszyli  stare  czasy  nie chce wracać do nich Mam nadzieje ze tym razem chłopcy  z sdtv przebaczą mi i obejmiąmnie amnestią   jak ktoś chce ze mną  zagadać bardzo proszę gadu 3181428 można do mnie też zadzwonić 507-603-628
strasznie mi się nudzi --

Data: 2011-11-09 14:33:22
Autor: BaX
Parę wyjaśnień
strasznie mi się nudzi

to widać.

Data: 2011-11-09 16:46:41
Autor: Jerzy Dombczak
Parę wyjaśnień

jak ktoś chce ze mną  zagadać bardzo proszę
gadu 3181428
można do mnie też zadzwonić
507-603-628
strasznie mi się nudzi

Znaczy sie chuja do dupy szukasz ?

Data: 2011-11-09 23:13:28
Autor: jerzu
Wielka prosba do kolegów z sdtv
On Tue, 8 Nov 2011 21:03:12 +0000 (UTC), "Jacek Buda"
<sp9tcu@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

A wiesz koleś ze  to jest obrażanie i za to można siedzieć

ROTFL :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-11-09 19:20:32
Autor: Jacek Buda
Moje propozycje
Przedstawiam moje propozycje    1- odblokowanie mnie na prube na 2 tygodnie na forum sdtv a jeśli się nie da
odblokowanie mnie  tylko do odczytu na forum  sdtv

2- odblokowanie mnie na wszystkich kanałach  irc  jesli to nie możliwe   to
stałe odblokowanie mnie na kanale  #sat-digital-tv

Czekam do poniedziałku  jak nie  zakładam włąsne forum z nazwą sdtv a teraz motywacja 1- 8 lat bana na forum i na ircu  ( no na forum trocję mniej )
2- dalej bardzo interesuje się tv satelitarną   3- Sam Wizard w  rozmowie telefonicznej powiedział ze nalezy mnie    odblokować i dać mi szanse  pokazania się z dobrej strony
4- brak dobrych kolegów  z zwłaszcza irca Kontakt sp9tcu@interia.pl
gadu gadu  3181428 Telefon 507-603-628 Pozdrawiam serdecznie  i jeszcze raz proszę koledzy dajcie mi szanse  plis --

Data: 2011-11-09 21:29:04
Autor: Jerzy Dombczak
Moje propozycje
W dniu 2011-11-09 20:20, Jacek Buda pisze:
[...]

Wiesz co jakim trzeba byc przyglupem zeby robic z siebie taka szmate ? !

Chyba ze ktos robi sobie jaja z jacka Budy i rozsyla to gowno po grupach.

Ostatnio cos mowili ze jak zrobisz wszystkim loda to pozwola ci sprzatac w toalecie.

Wielka prosba do kolegów z sdtv