Wielka ściema uciekinierów z IV RP. Mieli emigrować, zostali w kraju

Data: 2017-03-02 19:47:34
Autor: Lord Donald
Wielka ściema uciekinierów z IV RP. Mieli emigrować, zostali w kraju
Wielka ściema uciekinierów z IV RP. Mieli emigrować, zostali w kraju

Przed wyborami zarzekali się, że po zwycięstwie PiS uciekną z kraju. Ale ich nagłaśniana przez media emigracja okazała się jedną wielką farsą - pisze w najnowszym numerze ,,Gazeta Polska".

http://niezalezna.pl/94725-wielka-sciema-uciekinierow-z-iv-rp-mieli-emigrowac-zostali-w-kraju#.WLf0kF17B1o.facebook

To dowodzi że lepiej jest w polskim więzieniu niż w baraku lub w kartonie na wyspach lub u fryca.

Data: 2017-03-02 11:08:59
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Wielka ściema, gdzie niby im będzie lepiej? Tylko tu mają swoje fundacje
i fundacyjki, geszefty i geszefciki. Jak wyjadą do niemca i zaczną kombinować
tak jak w PL, zaraz ich zwiną.

Data: 2017-03-03 08:42:37
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
W dniu 02.03.2017 o 20:08, V.L.Pinkley pisze:
[...]

Nie zwiną bo nawet nie dadzą rady się przecisnąć. Bo co mogą zapierdolić u
niemieckiego majstra na budowie, cegły starą wiertarkę? Co najwyżej
dostaną kopa i weg do Polen. Nikt ich tam na stanowiska nie wsadzi.
Wyjątek jak z Tuskiem to jednostkowa sprawa.

Byłeś kiedykoliwiek gdzieś dalej niż twoje wiejskie opłotki?

--
Lepudruk

Data: 2017-03-03 10:22:31
Autor: Lord Donald
W dniu 03.03.2017 o 08:42, Pajdak pisze:
[...]

Jeżeli chodzi o kraje to podejrzewam że dalej niż ty, fryce to nie koniec świata. Jeżeli chodzi o moralność to tobie nie dorównam, aż tak daleko się nie posunę aby frycowi druta zrobić za kilka centów.

Data: 2017-03-03 12:55:27
Autor: Pajdak
komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

To, że ciagnąłeś sekretarzom a teraz klechom to już wiemy ;-)))

Pytam konkretnie i tak mi odpowiedz: byłeś kiedykolwiek dalej niż twoje
wiejskie opłotki?

--
Lepudruk

Data: 2017-03-03 16:32:19
Autor: Zenek Kapelinder
Wielka ściema uciekinierów z IV RP. Mieli emigrować, zostali w kraju
Podobno pojechal odwiedzic cie w psychiatryku.  Ale na odzial na ktorym jestes nie wpuszczaja.

Data: 2017-03-04 06:35:09
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Podobno pojechal odwiedzic cie w psychiatryku.  Ale na odzial na
ktorym jestes nie wpuszczaja.

Na twoim oddziale jest inaczej? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-03-03 23:49:03
Autor: Lord Donald
W dniu 03.03.2017 o 12:55, Pajdak pisze:
[...]

Za młody jestem aby znać jakiegoś sekretarza. Ale ciebie nie zniechęcam, zarabiaj tak dalej, życzę ci nawet smacznego. Byłem dalej niż Niemcy a więc nie ma sensu ci mówić bo i tak nie skojarzysz. Ale jak za kilka lat uzbierasz u fryców wystarczająco centów aby kupić mapę to kto wie może zaspokoję twoją ciekawość, bez tego będzie mi ci trudno ci tłumaczyć. W sumie miejsca jak miejsca, to tylko miasta, nie katuj obrabiając szwabom ponad normę, mapa może doprowadzić cię do depresji po tym jak dowiesz się że jednak fryce nie zajęli po 39 całej europy, żyj lepiej marzeniami o wielkości swojego pana, niewiedza jest błogosławieństwem. Codziennie po ciężkiej arbeit walnij kilka geszeftów do starego portretu Führer-a to cię odpręży.

Data: 2017-03-03 08:42:49
Autor: Pajdak

Użytkownik "V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Byłeś i wiesz? ;-)

--
Lepudruk

Data: 2017-03-03 10:25:06
Autor: Lord Donald
[...]

A tam u fryca musisz za każdego centa musisz druta zrobić w pocie czoła. Dla ciebie fryc to ktoś wielki nauczył polnera lenia pracy.

Data: 2017-03-03 10:27:55
Autor: A. Filip
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:
[...]

A wszystko tam pod taką kontrolą jak diesle Volkswagena (na testach)! :-)
Mnie "Fryc" nauczył jak bezczelnie ciemnotę wciskać.

Data: 2017-03-03 08:42:41
Autor: Pajdak
[...]

Takicj jak ty to nawet w kartonach na wyspach czy szopie u fryca nie
potrzebują. Jesteś komuszym smieciem więc won do smietnika historii.

--
Lepudruk

Data: 2017-03-03 10:42:38
Autor: Lord Donald
[...]

Komu za POsrańca karton u fryca był lepszy to wiemy. Mimo że idiota z ciebie i jako jedyny wyjątek wybrałeś podłe życie gnidy w kartonie z miłości do fryca a na chleb obciągając mu druta za centa. Jednak to nie znaczy, że reszta miała takie same powody, inni wyjechali bo rządy POsrańców nie dali im innego wyboru.

Data: 2017-03-03 12:55:30
Autor: Pajdak
[...]

Mimo że idiota z ciebie

Wiemy, wiemy że jesteś genetycznym durniem.

i jako jedyny

Nie należałem do PZPR. Urodziłem się w wolnej Polsce!

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

wyjątek wybrałeś podłe życie gnidy

Gnid to szukaj we własnej rodzinie komuszy śmeciu.

w kartonie

Filmy się ci mylą! To była Hanka w MjakM. Nie ćpaj tyle!

z miłości do fryca

Masz na myśli uczucue jakie łączyło ciebie z tą wybałuszoną od kogucika? ;-)

a na chleb obciągając mu druta za centa.

To, że ciagnąłeś sekretarzom a teraz klechom to już wiemy ;-)))

Jednak to nie znaczy, że reszta miała takie same powody,

Ty biedaku miałeś ale nie wyjechałeś! Trwałes wiernie przy nieboszczce PZPR.

inni wyjechali bo rządy  POsrańców nie dali im innego wyboru.

Mogli zostać tak jak ty by być opluwanym, poniżanym, obsrywanym, obszywanym,
gnijącym komuszym trupem, który jedyne co potrafił robić w życiu to to co
Pawlik Morozow.

--
Lepudruk

..

Data: 2017-03-04 00:25:34
Autor: Lord Donald
[...]

;-)

[...]

Widzisz Srajdak, nie muszę wyjeżdżać, przecież stary komuch żyłem za PRL, jak coś to sprzedam medale. No wiesz z tym drutem to nie musiałem ciągnąć bo mi ciągnęli, nawet pamiętam twoją starą jak dostała ode mnie 5 rubli to jeszcze wylizała mi rowa gratis, pamiętam dobrze bo nie chciało mi się starej komuszej dupy przez tydzień czyścić i już mnie strzepało, bardzo mi ulżyło po tym zabiegu. Widzę że talent odziedziczyłeś po swojej mamie, zapewne fryce mają z ciebie pożytek. Wiesz jakbyś miał jakąś córkę w przyszłości i odziedziczy talent po tatusiu to chętnie skorzystam, centów nie poskąpię.

Data: 2017-03-03 08:42:53
Autor: Pajdak
Wielka ściema uciekinierów z IV RP. Mieli emigrować, zostali w kraju

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w
wiadomości news:o9age6$t98$1gioia.aioe.org...
On 03/03/2017 03:47 AM, Lord Donald wrote:
[...]

Spokojnie, za poprzednich rządów PiS spierdzieliło z kraju 3 mln Polaków,
starczy na kolejne 50 lat.

Aaaaa, to juz wiadomo dlaczego PiS nie wybudował tych 3 mln mieszkań! ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-03-03 03:26:10
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik Pajdak napisał:

Aaaaa, to juz wiadomo dlaczego PiS nie wybudował tych 3 mln mieszkań! ;-))))

Teraz poszli na rękę właścicielom działek dając zielone światło do wycinki drzew pod budowę i też wg. ciebie jest źle i rżysz ile wlezie.
Źle, źle, wszystko źle, łoni drzewa wycinajo.

Dumaj dalej czemu lud pokazał faka peło i nowoczesnemu Rysiy.

Data: 2017-03-03 12:55:05
Autor: Pajdak
Użytkownik "V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:57d0d469-8d17-42c7-8fee-0d04d2e5aa62googlegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:

Aaaaa, to juz wiadomo dlaczego PiS nie wybudował tych 3 mln mieszkań! ;-))))

Teraz poszli na rękę właścicielom działek dając zielone światło do wycinki
drzew pod budowę

Buuuuhahahhahahaaaa!

i też wg. ciebie jest źle i

Tylko dureń tworzy durne prawo! A ten gniot stworzył PiS.

 "Ustawa w sprawie wycinki drzew. Jarosław Kaczyński: będzie poprawka, błąd w ustawie zostanie naprawiony Poprawka uniemożliwi wycinanie drzew w większych zespołach po to, by tworzyć podstawy dla inwestycji - poinformował prezes Prawa i Sprawiedliwości"

Chcesz cos powiedzieć? ;-)))).

 rżysz ile wlezie.

Jest powód! A śmiech to zdrowie! ;-)))

Źle, źle, wszystko źle, łoni drzewa wycinajo.

Nie wiem jaka to gwara ale wskazuje na jakiegoś wiejskiego cepa.

Dumaj dalej czemu lud pokazał faka peło i nowoczesnemu Rysiy.

19% połakomiło się na na 500+.

--
Lepudruk

Data: 2017-03-03 10:27:34
Autor: Lord Donald
W dniu 03.03.2017 o 02:21, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Chcesz nam powiedzieć że ostatnią 8 letnią kadencję rządziło pis, a POsrańcy świerzaki są, trzeba dać im szansę niech porządzą?

Data: 2017-03-03 12:55:23
Autor: Pajdak
[...]

Twoje PZPR już nie wróci! Na darmo czyścisz medale "zasłużony dla partii".

--
Lepudruk

Data: 2017-03-04 00:13:31
Autor: Lord Donald
[...]

No i tym się różnią te czasy Srajdak, za tamtych czasów mają medale, a ty za tych tylko trypla, adidasa lub kiłę u fryca załapiesz, jak wcześniej z głodu nie zdechniesz. Kiedyś Polacy żyli normalnie a poświęcali się tylko za medale, a ty teraz poświęcasz się za kilka centów. A więc po co rozprawiać tyle które czasy lepsze jak mamy takie proste porównanie, które mówi same za siebie? No ale co kto lubi Srajdak, skoro cent dla ciebie tyle znaczy.

Data: 2017-03-03 19:17:40
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/03/2017 06:27 PM, Lord Donald wrote:
[...]

Nic takiego nie napisałem.

Napisałem, zgodnie z prawdą, że za poprzedniej kadencji PiS, z Polski wyemigrowało ok. 3 mln Polaków.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-03 12:55:39
Autor: Pajdak
Wielka ściema uciekinierów z IV RP. Mieli emigrować, zostali w kraju
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w
wiadomości news:o9bfs4$8f3$1gioia.aioe.org...
[...]

"lord" to stary komuch. Jemu tylko obuch przemawia do tego tępego łba! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-03-04 00:03:47
Autor: Lord Donald
[...]

;-)))

Tobie poziom już szybko spada, u ciebie obuch nie pomoże, nie ma sensu walić w pusty kaczan. Szybko biegnij do fryca niech podłączy cię do mózgu bo ci nawet pikawa stanie i zapomnisz oddychać.

Data: 2017-03-04 00:00:22
Autor: Lord Donald
W dniu 03.03.2017 o 11:17, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

Wyemigrowało podczas poprzednich 8 lat, to znaczy że te 8 lat według ciebie rządziło PiS. Może doczytaj kto poprzednio rządził, chyba że walisz tutaj dziwną KODowską propagandę oderwaną od rzeczywistości. Może lepiej napisać, że Polacy ze strachu przed tym że PO w końcu przegra i wygra PiS emigrowali. Nie miała nic wspólnego z tym zapaść gospodarcza, bezrobocie i nędza jaka panowała za czasów PO, wszyscy byli szczęśliwi że żyje się lepiej kolesiom PO, ale tak bali się że wkrótce po takich rządach nastanie PiS że uciekali z kraju. Lepiej tak napisać to będzie bardziej wiarygodne.

Data: 2017-03-04 08:49:43
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/04/2017 08:00 AM, Lord Donald wrote:
[...]

Nie zakłamuj rzeczywistości. Popatrz w statystyki wyjazdów na stałe Polaków.
3 miliony wyemigrowały podczas poprzednich rządów PiS. Podaczas kolejnych 8 lat rządów PO wyemigrowało ze 100-200 tys. osób.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-04 03:11:59
Autor: V.L.Pinkley
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Nie zakłamuj rzeczywistości.
3 miliony wyemigrowały podczas poprzednich rządów PiS.

Łżesz, str.3
http://stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/LU_infor_o_rozm_i_kierunk_emigra_z_polski_w_latach_2004_2011.pdf

Data: 2017-03-04 03:36:53
Autor: V.L.Pinkley
W dniu sobota, 4 marca 2017 12:18:58 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 03/04/2017 08:11 PM, V.L.Pinkley wrote:

> Łżesz, str.3
> http://stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/LU_infor_o_rozm_i_kierunk_emigra_z_polski_w_latach_2004_2011.pdf

Poprzednie (nie)rządy pisiorków to lata 2005-2007.

Maksimum polskiej migracji to rok 2007 - wtedy za granicą przebywało wg. podanych przez ciebie danych, na pobyt czasowy, 2,27 mln Polaków. Dolicz tych, co na stałe wyjechali, i dobijesz do 3 mln.

Ty nie bardzo kumasz co piszesz, czym innym jest 3mln skumulowane
od 1990r, a czym innym "za pisu wyjechało 3mln".

Gdybyś łosiu napisał "za pisu poza granicą PL znajdowało się 3mln luda"
wtedy bym się nie czepnął.

A za peło w 2008r zaczęli wracać bo był kryzys i stracili u niemca/angola pracę.

Data: 2017-03-04 06:04:53
Autor: V.L.Pinkley
Wielka ściema uciekinierów z IV RP. Mieli emigrować, zostali w kraju
użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Ta jasne. Motyw przewodni komuchów i pisiorków był taki, że za PO miliony Polaków uciekły z kraju.

A okazało się, że miliony uciekły za rządów pisiorków, a kilkaset tysięcy wróciło za rządów PO. Dane sam przytoczyłeś.

W 2009 roku na zamówienie polskiego tygodnika w Wielkiej Brytanii - "Cooltury" przeprowadzono sondaż wśród Polaków przebywających na emigiracji. Aż 88 proc. Polaków przebywających na emigracji w Wielkiej Brytanii stwierdziło, że nie zamierza wracać do Polski z powodu recesji gospodarczej. Równocześnie 40 proc. badanych odczuło skutki kryzysu (straciło pracę, część zleceń lub musi żyć z oszczędności).

http://praca.trojmiasto.pl/Polscy-emigranci-Dlaczego-wracaja-n54357.html#tri

2008r. czyli kryzys. 60.000 wróciło z powodów opisanych powyżej i
w urzędach zarejestrowało się 22tysiące.
http://bi.gazeta.pl/im/65/18/12/z18975589Q.jpg

Tak czy inaczej, co by tu nie napisać, za tydzień i tak będziesz napierdalał
swoją agitkę. Dlatego was lud wypierdolił ze stołków na kopach, za często
twoje mentory łżą i idą na rympał wciskając ludowi kit.

Data: 2017-03-04 15:51:56
Autor: Lord Donald
W dniu 04.03.2017 o 15:04, V.L.Pinkley pisze:

Tak czy inaczej, co by tu nie napisać, za tydzień i tak będziesz napierdalał
swoją agitkę. Dlatego was lud wypierdolił ze stołków na kopach, za często
twoje mentory łżą i idą na rympał wciskając ludowi kit.

Niech lepiej niech idą mordować wiewiórki albo organizować marsze równości. Polityką i gospodarką puczu nie wywołają, Polacy zbyt dobrze znają na co POsrańców stać jak rządzą, kolejny raz nie dadzą się nabrać.

Wielka ściema uciekinierów z IV RP. Mieli emigrować, zostali w kraju